päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,777 views

Jinx

Posts: 2,615

#35481 • • Jinx Superfeminine
Ihanaa lasagnea nami!

--
Pyllykkä

Hitchhiker

Posts: 1,754

#35482 • • Hitchhiker
Chilit itämään, saas nähdä kummonen viherpeukalo tästä vielä tulee *tirsk*.
Vi-ci

Posts: 61

#35483 • • Edited Vi-ci
*lol*

Ihanan valvotun yön jälkeen päätin sitten ostaa kännykkälipun just Vantaan puolella. Sain todeta että se oli erittäin järkevää *nauru* Tarkastajat iskee paikalle, kysyy mist oon tulos ja vastaan et Puistolasta, oho, me ei oltukkaan viel siellä. Sakkoa ne siinä yritti kirjottaa, en suostunu antaa nimee ku vitutti se äijä ku oli niin ärsyttävä. Kelatkaa se sano ihan ääneen että on POLIISI. Poliisi my ass, pyysinkin et herra sheriffi näyttäs virkamerkin ku on muka niin kyttä. Arvatkaa näyttikö? No siinä sitten tuokion vittuiltuani, poliisi tuli hakee mua, sit vitutti viel enemmän. Joku mummo viel huus siel täydes junas et ihan oikein teitte virolaiselle rikolliselle kun soititte poliisin -sanoin mummolle et lähe nyt nopeesti pois ennen kun virolainen mafia tulee selvittää asian loppuun. Reissu päätty sit sillä että sain tänään virallisesti rikosrekisterin *nauru*. Kaikki sormenjäljet, kuvat(kuvat oli kaikki sellasii missä mä vaan nauroin katketakseni) + 20 päiväsakkoa. Mut oli hauskaa ja ton rahan arvosta + ikuistin nimeni pikku-roban kyttiksen vessaan ha-ha. Arvatkaa ketä otti päähän enemmän, mul oli meinaa liian hauskaa, enkä voinut uskoo tota todelliseks *nauru* Siel kyttiksellä oli (kas kummaa) kansalaistoveri eli virolainen äijä joka oli yrittäny pöllii Cociksen, selittäny jotain et ei ees aikonu juoda sitä tai jtn.. *nauru* tyyppi sai siit 300 sakkoo..Miksi pölliä jotain jos ei aikomus ole juoda sitä juomaa? No sellasii me virolaiset ollaan -köyhiä. Tässä sitä taas on lapsenlapsille kerrottavaa...

Nyt odotan et syyttäjä soittaa n. viikon kuluttua, kuvittelis tollasel sakol saavan vähän nopeempaa palvelua *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#35484 • • Freja Sihteeri
Duunis oli paska päivä, mut tää päivä loppui silti mukavasti :) (joo, ei se oo vielkää päättyny mut ei täs enää paskakaan olo voi tulla!)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#35485 • • asdf
Löysin vihdoinki sopivat farkut!
anis

Posts: 2,451

#35486 • • anis
Uusi Regina tuli : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

W_Gekko

Posts: 146

#35487 • • W_Gekko
Päivän ":)" ":(" "o_O" on nyt samassa,

Pistin tosta soittimet käyntii ja tarkotus oli vähän soittaa, sitte koneesta nauhotus-softa käyntiin ja nauhotukset päälle.. rupeen sitte tutkailemaan toista biisiä ja huomaan ettei kuulokkeiden kanavan valitsin toimi..

"Ei helvetti nyt se hajos" mikseri tosiaan ei niin kovin ihmeellinen Numarkin perus malli, tästä eteenpäin rupeen kattoo että onko joku muu namikka hajonnut, huomaan ettei toimi kuulokkeiden volumekaan.. Tästä ihmestyneenä otan pari askelta taakse päin hieman vittuuntuneena ja huomaan ettei oo luurit mikserissä kii, luurit oli koneessa kii ja kuuntelin sieltä line-in nauhotusta.. -.-

Noh, hyvät naurut tuli, ja aika legenda temppukin.. :)

--
O.o

pirpeli

Posts: 5,533

#35488 • • pirpeli
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Amma

Posts: 2,383

#35489 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!


Hyvähyvähyvä! *aplodit*

--
*etsiskel*

Avatar
#35490 • • opmdevil Guest
Palkakorotus pistää väkisinkin hymyilyttämään. Mullahan on kohta varaa syödä yksi lämmin ateria joka päivä.
Verano

Posts: 4,649

#35491 • • Verano Merituuli

pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!




JEEE *jiihaa* Onnittelut muru *hali*
Lauruska

Posts: 821

#35492 • • Lauruska nihkee
Isä soitti ja sanoi että se voi hyvin!!!! *plur*
KooKie

Posts: 4,338

#35493 • • KooKie aka. Petress Pan
Katselin tossa viime kevään Jenkki-reissun kuvia ja tuli tosi hyvä fiilis, että se tuli tehtyä. Jumalavit, mitä muistoja sieltä jäikään ja noi kuvat vain boostaa niitä. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

anis

Posts: 2,451

#35494 • • Edited anis
Hihulihei *hymy* Viimeinen pvä lomaa-tästä pitää nauttia.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#35495 • • Muussika Guest

pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!



Jes, upea homma! *aplodit*

Oma päivän :) on se, että ei tässä auta muu kuin kääntää kaikki paska taas voitoksi ja nauraa päälle. :D

Kipeenä olo on inhaa, mut saanpahan levättyä, tehtyä lopputyötä ja kerättyä ajatuksia rauhassa saikulla. Bänditouhujen loppuminen on kanssa sinänsä haikea juttu, mutta helevetti mä mitään tallomista enää jaksa, ja voinpahan alkaa harrastamaan jotakin muuta. Vuokranantajat alko taas hyppimään seinille vuokran korotuksen kera, joka taitaa taas kerran olla täysin perusteeton ja vastoin vuokrasopparia - selvittelen asiaa ja jos näin on, ni helevetti tällä kertaa eivät pääse helpolla. *pahis*
RiD

Posts: 2,817

#35496 • • RiD Nukemi
Pomo helty lomiin kun uhkas lopareilla.

Sardinia und Amsterdam here i come.

--
*super* *possu*

crissy

Posts: 1,958

#35497 • • crissy
ostin itselleni pitkän toppatakin alesta ja maksoin siitä 13,50e! (ovh 59,90) *hihu*
ipe

Posts: 1,845

#35498 • • ipe X-Rust / Holvi

pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!



*pus**aplodit*

(onnittelen samalla myös itseäni koska nyt mä saan oikeasti jemmaan ja säästöön ne palautettavat vuokravakuusrahat!) *iloinen*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

pirpeli

Posts: 5,533

#35499 • • pirpeli

ipe, 16.1.2008 12:45:
(onnittelen samalla myös itseäni koska nyt mä saan oikeasti jemmaan ja säästöön ne palautettavat vuokravakuusrahat!) *iloinen*



No olet kyllä sen ansainnut*pus* Jos mä laitan kanssa rahaa kassaan(kun sitä tulee), niin ehkä päästään kesällä lomalle*jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#35500 • • Eccu Guest
Ihanan rauhallista tänään *piis*