päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,710 views

Avatar
#35501 • • kettu kiu Guest
Olen pari viime viikkoa tehnyt yötkin töitä parin kouluprojektin parissa.. kritiikkitilaisuudet oli tänään ja sain superhyvät arvostelut. *plur*
Alley Cat

Posts: 489

#35502 • • Alley Cat Jedi Master
Tehtiin varaus asumisoikeuskämpästä. Ihana päästä muuttamaan (melkein) omaan kotiin. *iloinen*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

a-j

Posts: 785

#35503 • • a-j
leipominen! pullat kohoamassa *hihu*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Avatar
#35504 • • Edited Annakins Guest

pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!



JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!



Edit: Ja oma päivän :) on se, että konsultin vetämän, puuduttavan "suunnittelupäivän" jälkeen marssin suoraan Märskyyn ja uin tonnin.

Lisäksi lauantaina pääsee Turkuun ja näkee Katin ekan kerran ziljooniin aikoihin (+ Ipen ja muita tietty) ja maanantaina pikavisiitti Brysseliin. Ja vaikka siitä tuleekin 22 tunnin työpäivä, niin samalla siitä saa myös kivaa lisäkokemusta.
maiu

Posts: 328

#35505 • • maiu ..miau..
Kaikki on vaan nyt niin TÄYDELLISEN HYVIN!!!!! *plur* *sydän* *tanssittel*

--
sitä saa, mitä tilaa

epicuros

Posts: 7,734

#35507 • • epicuros
On ollut yhtä juhlaa viime vuosi ja tulevat ajat näyttävät vain paremmilta, kiitos meidän täydellisen kemian rakkaani kanssa. Olen onnellisempi kuin koskaan enkä ikinä ole ollut näin rakastunut, enkä uskonut näin suurta luottamustakaan olevan. En edes löydä sanoja kuvailemaan tätä voimakasta tunnetta, mutta jokainen kaunis kappale mitä kuulen tuo sun hymyn ja lämmön mieleeni.

Onnistuminen elämässä ja tämä kaikki mitä olemme kokeneet jokaista yhteistä hetkeä myöten on niin parasta! Rakastan sinua Julia ja haluan tämän kestävän hautaan asti. Yhdessä läpi elämän!

Olet aurinko ja kuuni *sydän*

--
Valid criticism does you a favor.

happosepi

Posts: 1,070

#35508 • • happosepi

pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!



Onnee!

Itsellä :)-aiheet ollu vähissä mut eiköhän se viimestään viikonloppuna iloksi muutu..
pirpeli

Posts: 5,533

#35509 • • pirpeli

happosepi, 16.1.2008 22:53:
Onnee!
Itsellä :)-aiheet ollu vähissä mut eiköhän se viimestään viikonloppuna iloksi muutu..



Kiitos! Ja aivan varmasti tilanne muuttuu, viimestään viikonloppuna!
*hali*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

peikkolapsi

Posts: 1,180

#35510 • • peikkolapsi miisa the maskotti
töis on hupaisaa kun on uus työkaveri jonka kans tullaan melkosen hyvin juttuun *nauru*
sit tilasin tos vähä cd:itä ja parit dvd:t, jeah, törsäämiskausi *possu*
hilpee fiilis kaikenkaikkiaan, ja huomenna vapaata, saa nukkua niin pitkään ku lystää!

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Jna

Posts: 613

#35511 • • Jna
*jiihaa* Enää yks työpäivä ja pitkä lento ja aurinko kutsuu! *hihu*
jusqu

Posts: 762

#35512 • • jusqu pilipalipilotti
Tuossa kun kävelin kylmässä vesisateessa töihin mietin, että tämä keli ja pimeys on ehdottomasti "päivän :(" ja/tai "päivän ärsytys". Siinä kävelin sitten erään rakennustyömaan ohi ja mietin, että luojan kiitos saa tehdä töitä kuivissa ja lämpimissä sisätiloissa. Viimeistään siinä vaiheessa totaalirepesin (ainakin henkisesti), kun tajusin että tälläkin hetkellä jotkut saattavat rämpiä metsässä leikkimässä sotilaita. Vahingonilo, paras ilo. Onneksi armeija on jo takanapäin :)

Siis vituttaahan tuo sää, mutta asiathan voisivat tosiaan olla paljon huonomminkin. Päivän :( :sta tulikin Päivän :)

--
*pupu**piis*

Freja

Posts: 8,775

#35513 • • Freja Sihteeri
Heräsin hyvään aikaan että pääsin lenkille ilman paskempaa säätä. Töissä oon tänäänkin toisel koneel, ja täs o aika helmee olla. Iha muksaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#35514 • • KooKie aka. Petress Pan
*sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sallakat

Posts: 2,220

#35515 • • Sallakat jungle, baby !
eilen oltiin lähibaarissa ja iloittiin kun kesken kaiken alkoi soimaan biisejä 1200 micrograms levyltä :D oli hieman hiljaisempi ilta, joten baarimikkotyttö varmasti ajatteli laittaa hieman lempimusaansa. ihan hauskaa oli.
Amma

Posts: 2,383

#35516 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Suklaa Mövenpick. *kuolaa*

Hassu kissa, jolla on ehkä nääääääääääin iso ego. Toteuttaa mm. menestyksekkäästi periaatetta "ken perseensä nostaa, se paikkansa menettää" ja jos yrittää istua omalle paikalleen takas, se ei korvaansa lotkauta eikä ruhoaan siirrä. Ja välillä se saa sinkoilukohtauksia. *nauru*
Oon kyllä kissoille allerginen, mut tää o(lkoo)n hyvää siedätyshoitoa. Ei ole mun oma kissa.

Saamassani mailissa luki: "Osaat kyllä ottaa PIRUN HIENOJA kuvia!!! Prskeles!" *pepsodent*Ja tää kommentti tuli sellaselta ehkä reilu 3-kymmpiseltä naisihmiseltä. Eikä ne kuvat oo yhtä hienoja kuin esmes Caron, Stefun tai Jonen, mutta silti hymyilyttää.

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#35517 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mikä ärsyttää?

tiiplis, 16.1.2008 21:07:
Tyhmyyden lajit: on tyhmä kuin saapas (aika vtun tyhmä), sit on tyhmä kuin pähkinä (todella tyhmä) ja sit on saapas täynnä pähkinöitä (FUBAR)


=D

päivän :(

plink, 17.1.2008 14:17:
täs mun työtuolissa on saatanan huono nukkua. kokoaika meinaa valua lattioille :/


Sun pitää laittaa siihen tuoliin turvavyö. Tai käyttää Jesseä.

Toisten tutus on toisten ilo. Kiitti. *nauru*

--
*etsiskel*

JaUHomAto

Posts: 395

#35518 • • JaUHomAto väärä nimi
löysin uuden tuttavuuden bändiosastolla *hihu* tykkää, tykkää*joo*
Jone

Posts: 8,258

#35519 • • Edited Jone Archibald Haddock
Tadaa, rakastan mun elämääni tänään niiiiii-iiiiin paljon. Vähänkö kivaa. Ihan kaikki. Ulkomaanreissuja, pikkasen lomaa, mahdolliset uudet toimitilat, lahjakkaiden ihmisten kanssa yhteistyössä toimimista ja ihan vaan kaikkee. Jos en tietäis paremmin, niin sanoisin et oon vetänyt jotain muutakin kuin kahvia, tupakkaa ja raitista ilmaa.

*jiihaa*






PS. Tekis mieli näyttää persettä muutamalle taholle, joka ei ole aikojen saatossa uskonut muhun vaan on neppaillut mua ilkeillä lauseilla ties mistä, mutta... Toisaalta mitäpä turhaan ja mitä helvettiä? Ei kiinnosta penniäkään. Oon liian onnellinen ollakseni penniäkään nihkeä.
Santutar

Posts: 405

#35520 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Tuli ihan puskista yks tekstiviesti... mun elämä saattaa muuttua kertalaakista aika roimasti*pökr*