Koko päivä, aika muksa kokonaisuus loppujen lopuks, vaikka aamupäiväl olikin hieman heikko happi. Loppupäivä silti meni niin loistavasti, et jäi reilusti plussan puolelle
Jesssss mä sain työhaastatteluun kutsun! Se paikka oli auennu aamulla, laitoin hakemuksen ja jo nyt ne soitti Ja olis ihan semmonen vähän erikoisempi raflakin kyseessä, että haluaisin työskennellä siellä!
Mulla on elämässä niin moni asia päin helvettiä et periaatteessa mun pitäis olla surullinen. Mut jostain syystä on ihan ok fiilis ja jopa hymyilyttää. Outoa tällänen mutta en valita :)
Oli _paljon_ ihmisiä jeesimässä frendiä, jolta kaikki meni tulipalossa. Menetettyjä ihmis- ja eläinhenkiä ei voi rahalla korvata, mutta hyväntekeväisyyskonserttiin osallistuneiden ihmisten määrä selkeästi sai frendin onnelliseksi. :)
Kaikki halukkaat eivät edes mahtuneet sisään. Niin, tiistai-iltana. :D Kreisiä. Loistavan kreisiä. :)
Itsekin näki paljon ihania ihmisiä, hyvä fiilis. <3 Ja mä olen varma, että Henkka oli siellä hengessä mukana, tuoppi kourassa, vaikkei me sitä nähtykään. :)
Kai tämä tänne kuuluu eli töitä tuli näin pienen tauon jälkeen. Onpahan enemmän rahaa ostaa musiikkia, mutta toisaalta taas vähemmän aikaa kuunnella sitä.. Aina ei voi voittaa.