päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,435 views

Madda

Posts: 650

#44061 • • Madda ice-angel
Loistava viikonloppu.
Olin Tampereella ja nyt olen täysin rakastunut kaupunkiin ja haluun muuttaa sinne! <3
Perjantaina oltiin vasta illalla perillä ja mentiin 1 siiderin jälkeen suoraan nukkumaan. Lauantaina oli aivan mahtavaa, klo 12 aikaan Särkänniemeen Delfinaarioon ja kaikkiin laitteisiin. Aurinko paisto ja oli muutenkin mahtavaa. Illalla mentiin Salud- nimiseen ravintolaan syömään ja ruoka oli hyvää ja palvelu mahtavaa (sai tyttö erittäin hyvät tipit). Ruoan jälkeen suunnattiin vielä juuri avattuun italialaiseen viinibaariin ja saatiin juoda ihania viinejä mitä alkossa ei myydä. Viinibaarin jälkeen melko humalaisissa merkeissä lähdettiin poikaystäväni kanssa etsimään tissibaaria, mutta kaikki olivat jo menneet kiinni. Suunnattiin vielä London nimiseen baariin missä tutustuttiin paikallisiin, loistaviin ihmisiin.

Seuraava päivä oli aivan kamala. Karsee krapula. Tänään onneksi jo parempi!

Mutta olipas mahtava viikonloppu ja aivan ihanaa oli päästä pois PK- seudulta.*joo*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

ezzy

Posts: 8,060

#44062 • • ezzy Droid-pappa
Kahden viikon loman jälkeen taas duunissa...luurit päähän ja musat täysille ja töitä painamaan. Kyllä hermot lepää, kun saa tehdä jotain hyödyllistäkin vaihteeks.
Sallakat

Posts: 2,220

#44063 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to päivän :):

ezzy, 20.7.2009 08:57:
Kahden viikon loman jälkeen taas duunissa...luurit päähän ja musat täysille ja töitä painamaan. Kyllä hermot lepää, kun saa tehdä jotain hyödyllistäkin vaihteeks.



täällä samat fiilikset, mutta tosin kolmen viikon loman jälkeen. Hermot tosiaan lepää kun on just vetäny ihan HC muuttoruljanssin viikonloppuna loman lopetuksen kunniaksi.
Töissä on muutama hassu tyyppi mun lisäksi, pomokin lomilla niin voi ottaa pari viikkoa ihan lungisti täällä ja purkailla sähköposteja rauhassa aaaahhh
Kon-tiki

Posts: 1,936

#44064 • • Kon-tiki The Unsinkable
Takana jopa kaikkien aikojen hienoin terassiviikko (osa käynneistä kahvi-, osa muulla linjalla) *hymy*

Keskiviikko: uusi hieno Robert's Coffeen terassi Aurinkolahden rannassa
Torstai: Meritalli/Mestaritalli Töölössä
Perjantai: Kuningassoundi ravintola Helsingen terassilla, Vanhakaupunki
Lauantai: rav. Pihlajasaaren terassi, Emma-laivan kattoterassi/Danceteria Loveboat
Sunnuntai: Kutosen terassi, tietty!

Tänään ei terassikelejä niin kaipaakaan.
eugina

Posts: 898

#44065 • • eugina YleX tt-i *sydän*
sai kämpän!! *jiihaa*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

alphamagic

Posts: 3,628

#44066 • • alphamagic
ihan mahtava viikonloppu ilosaaressa takana ja onnellisesti kotona<3
kiitos elisa oot ehana *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#44067 • • Muussika Guest
Selvisin hengissä elämäni ekasta tatuointisessiosta! *super*

Nyt on aika hassu fiilis, kun toinen käsi yli puolet pituudeltaan tatuoituna, mä kun en mitään pientä piiperrystä halunnut, vaan kunnolla tai ei olleskaan. :P Tässä on vasta ääriviivat ja taustat kutakuinkin tehty, kun on niin paljon tota nakutettavaa. Värit puuttuu vielä kokonaan, mutta ne laitellaan sitten parilla seuraavalla nakutuskerralla.

On kyllä niin superfiilis, kun en jättänyt tätä juttua odottamaan jonnekin hamaan tulevaisuuteen - oon meinaan pelännyt tatuoinnin ottamista ihan älyttömästi, kun mulla on neula- ja verikammot sun muut. Mut eipä ollunna mitään onkelmaa, vaikka tiettyjen kohtien nakuttaminen tuntuikin aika veemäiseltä. :P

JEE! *jiihaa* Oon ylpee ittestäni! :)
Laskeuma

Posts: 240

#44068 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
mä varmaan itkisin ku pikkukakara kun mua tatskattais :D

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

anniharha

Posts: 1,937

#44069 • • anniharha
JIMMY KIMMEL! Vitut sillä oo oikeutta pitää tommosia kesälomia, onneks tuli jo takas. Oli kauhean pitkät kaks viikkoa keksiä muuta tekemistä kevyeen alkuiltaani yhestätoista kahteentoista.

...ja tulihan toi mun elämäni toinenkin valo taas näkökenttääni, sain taas vaihteeks pariks kuukaudeks oman avomiehen *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right

Inferno@Tre

Posts: 678

#44070 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Sauna ja saunakalja *joo*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Avatar
#44071 • • jukebox Guest
topicci "psykedeeleihin tutustuminen". xD
sapeli

Posts: 11,768

#44072 • • sapeli jokukukamikä?
Jes! *jiihaa* Sain perjantain saldovapaaksi, eli tämän pojan loma alkaakin jo ylihuomenna! *tanssittel* Mikä meinaa sitä että päästään lähtemään aikaisemmin (ja halvemmin) Viroon päin, eli tulee paljon chillimpää perjantaina ennen festareita. *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zapa

Posts: 1,393

#44073 • • Edited Zapa Mr Wrangler
Pari tuntia töitä, sitten lomalle:

-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)
-Sunnuntaina viikoksi Ranskan etelärannikolle: Nizza, Cannes
-Tuosta viikko ja Tallinnaan Madonnan keikalle kestittäväksi
-Siitä pari päivää eteenpäin ja 4 päivän reissu Pietariin

...which is nice.
Timce

Posts: 5,381

#44074 • • Timce

Replying to päivän :):

Zapa
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)



Ketä siä soittaa? Onks line-upista tietoo?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Zapa

Posts: 1,393

#44075 • • Zapa Mr Wrangler

Replying to päivän :):

Timce, 21.7.2009 13:31:
---
Zapa
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)

---


Ketä siä soittaa? Onks line-upista tietoo?



Dj Gaetano Donizetti: Lucia Di Lammermoor



Hottii shittii
Kon-tiki

Posts: 1,936

#44076 • • Kon-tiki The Unsinkable

Replying to päivän :):

Zapa, 21.7.2009 13:37:
---
Timce, 21.7.2009 13:31:
---
Zapa
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)

---


Ketä siä soittaa? Onks line-upista tietoo?

---


Dj Gaetano Donizetti: Lucia Di Lammermoor



Hottii shittii



Sä pääset Tö Linnaan, onnea vaan! Lapsena vanhemmat raahasi mua ja systeriä oopperajuhlille harva se kesä ja Retretit päälle. Tosin illan kylmetessä linnan puupenkit voi tuntua kovilta eli muista riittävä nesteytys. Vokaalimusiikin ja vailla päätä ja häntää olevan italostyleen päälle sä tunnetusti ymmärrätkin eli ei pitäis tulla ongelmia sillä saralla *hymy*
Zapa

Posts: 1,393

#44077 • • Zapa Mr Wrangler

Replying to päivän :):

Kon-tiki, 21.7.2009 14:12:
---
Zapa, 21.7.2009 13:37:
---
Timce, 21.7.2009 13:31:
---
Zapa
-Perjantai Savonlinnan oopperajuhlille kestittäväksi, ekaa kertaa ko. bileisiin ja mahtaa olla kokemus kyllä sinänsä :)

---


Ketä siä soittaa? Onks line-upista tietoo?

---


Dj Gaetano Donizetti: Lucia Di Lammermoor



Hottii shittii

---


Sä pääset Tö Linnaan, onnea vaan! Lapsena vanhemmat raahasi mua ja systeriä oopperajuhlille harva se kesä ja Retretit päälle. Tosin illan kylmetessä linnan puupenkit voi tuntua kovilta eli muista riittävä nesteytys. Vokaalimusiikin ja vailla päätä ja häntää olevan italostyleen päälle sä tunnetusti ymmärrätkin eli ei pitäis tulla ongelmia sillä saralla *hymy*



Kiits! Luulen, että nesteytys hoituu 3h Saimaan lounasristeilyllä ennen tuota aika hyvin ja tutti di mare aina kiinnostaa :)
mayah

Posts: 11,313

#44078 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Loma :)
Elämä *pihkassa*

--
Being happy is what I do best ^_^

lunake

Posts: 800

#44080 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Vaikkakin oon vaan koomannut ja kuollut melkein tylsyyteen (Greyn anatomialle iso kiitos tästä *nauru*) tän alkuviikon ni loppuviikoks onkin sitten taas kaikkea kivaa ohjelmaa kamujen kanssa, pääsee mm. elukkamuseoon, peli-iltaa, blenderi-iltama tytsyjen kanssa jne. Jipii! *plur**jiihaa**tirsk*

--
Hedelmällisyys on påp!