päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,005 views

Avatar
#22001 • • pia^^ Guest
Hii, kohta oktoille, hotlan aamupala on iha loistava, Prahaan on päästävä uudelleen *jiihaa*
KooKie

Posts: 4,338

#22002 • • KooKie aka. Petress Pan
Kaveri oli isompi ihminen kuin minä ja tuli juttelemaan pitkän mykkäkoulun jälkeen. Tuli taas jotenkin nolo olo, kun se moikkas ja katsoin ensin pitkään, että "wtf sä mulle puhut" ja sit moikkas uudelleen niin oli pakko alkaa jutella takasin.

Ollaan oltu hyviä ystäviä jo tosi pitkään, mutta tää viimeinen kuukausi on mennyt nihkeilyksi puolin ja toisin, koska se on ollut mulle vihainen, enkä mä pyydä anteeksi virhettä, mitä en koe tehneeni. Joskus mun periaatteet ja itsepäisyys menee mun järjen edelle, kuinka vaikeeta voi olla sanoa "anteeksi"? Tosin näkisin sen turhana, koska en sitä tarkoittaisi, mutta eikö ystävyyden pelastaminen olisi sen arvoista?

Mut tänään vierähti iso kivi syrämeltä, kun toi tyttö nyt sattuu kuitenkin olemaan yksi mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tänään on hyvä päivä. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sssan*

Posts: 651

#22003 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
...Nyt vaan oon päättäny aloittaa alusta itseni kanssa!Aion olla oma ihana itseni ja kukaan, eikä mikään voi sitä pilata..*hymy* Julmaa tai ei niin aion pitkästä aikaa asettaa itseni etusijalle ja jatkaa niin*joo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

domi

Posts: 7,069

#22005 • • domi Työn sankari.
- Tuli vain 100e:n sakko (odotin liki kolmea sataa)
- Pitkään aikaan ensimmäinen asiallinen poliisi
- Värilaser
- Kannettava vihdoin kuntoon



- loma

*hihu*
crissy

Posts: 1,958

#22006 • • crissy
liput 14.10 hesan säde & finrg bileisiin räpsähti postista!=)
vinsku

Posts: 749

#22007 • • Edited vinsku huba huba

pia^^, 27.9.2006 11:21:
Hii, kohta oktoille, hotlan aamupala on iha loistava, Prahaan on päästävä uudelleen *jiihaa*



Praha *sydän* Toinenkin täällä haluaa Prahaan uudelleen *joo* viimeks ei ehtiny tutustua niin ku piti olla skarppina ja terveenä edustamassa suomea salibandyn merkeissä *hihu*

Edit. Meinas :) jäädä ku jäin unelmoimaan praguesta. :D

No, jokatapaukses. Ostin eilen neule-ekstran ja tänään pääsen aloittamaan yhtä kivaa neuletakkia *sydän*

Plus oma säbäpeli treellä! \o/

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

styrOx

Posts: 485

#22008 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
*jiihaa* Masters Of Hardcore lippu tuli tänään ja enään 9 päivää *iloinen*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

Epailija

Posts: 5,636

#22009 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Bongasin tänään bussin, jonka numerotaulussa luki "SORRY! En aja reitillä.". Äsken oli lisäksi vaikeaa pitää pokkaa, kun eräs tyttö heitti kömpelöt lipat portaissa juuri sillä sekunnilla kun käännyin katsomaan tämän perää(n). ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#22010 • • jesus Guest
Pullaa *sydän*
Avatar
#22011 • • cjet Guest
Ceeejetillä on uusi työ. Ja eka päivä takana.. Ja siis *plur* olin pelkkää hymyä viel kotimatkallakin! Täysin uus ja parempi ja erilainen ilmapiiri! *nauru*
Marjo

Posts: 1,796

#22012 • • Marjo pupuTupuna
Murun kanssa puunattiin kämppä lattiasta kattoon. Kyllä siinä menikin sellaset neljä tuntia. *hikoil* Mut nyt on ainakin siistiä ja pystyy taas hengittää. *nauru*
Avatar
#22013 • • ALIEN Guest
Alkaa kämppä vihdoin näyttää ja tuntumaan kodilta *sydän*
Mellu-

Posts: 4,006

#22014 • • Edited Mellu-
löysin porukoilta mun saksaan potkiais bileitten bannerin mihin porukka oli kirjotellu kaikkee kivaa :) tää on kyl oikeesta viime viikon :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

aurinko

Posts: 895

#22015 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Peruutin tänään traktorilla ja peräkärryllä hallitusti kaksoiskahdeksikon, eli traktoritesti meni läpi *iloinen*
Käytiin myös kauhomassa etukuormaajalla soraa sorakuopasta.

Paras mieli on kylläkin sen takia, että se kaikki on nyt ohi!

Huomenna vielä eläintenhoitoa, sikoja ja lehmien lypsämistä *hikoil*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Avatar
#22016 • • Taika Guest
suht onnistunut keravan keikka takana - vaikken kaikkea ehkä muistanut sanoa niin yhteenkään mulle esitettyyn kysymykseen en vastannut "en tiedä". tuli pitkästä aikaa edes pieni onnistumisen elämys töissä*hymy*

vaikka ylhäältä päin jatkossakin sataisi vain negatiivista palautetta (itse ylemmän tahon mokaillessa pieniäkin juttuja), on hyvä tietää että edes kentällä arvostetaan työpanostamme.

nyt hyvillä mielin nukkuun, väsyttääkin jo ihan kivasti..*nukkuu*
sapeli

Posts: 11,768

#22017 • • sapeli jokukukamikä?
Täällä koulussahan on ihan kivaa *hymy* Mukavia ihmisiä, hyvää (ja ilmaista!) safkaa kolme kertaa päivässä, rauhaa - ja ennen kaikkea upeaa luontoa *plur* Erittäin mukavasti antaa tasapainoa bile-elämälle ja Helsingin hulinalle *hihu*

Hmm... 'huli-nalle' *nalle* *tirsk* *hih*

Ja jo perjantaina takas *sydän* Ja sit onkin jo illut *jiihaa*

Lisää tätä *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

embie

Posts: 531

#22018 • • embie Shwoopsie poo
Pyysin eilen yhtä poikaa treffeille ja tänään tuli myönteinen vastaus *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#22019 • • Freja Sihteeri

Cjet, 27.9.2006 18:46:
Ceeejetillä on uusi työ. Ja eka päivä takana.. Ja siis *plur* olin pelkkää hymyä viel kotimatkallakin! Täysin uus ja parempi ja erilainen ilmapiiri! *nauru*



kiva kuulla *hali* onnea siis jatkossakin *hihu*
Mullakin on tavallaan uus työ ja uus ilmapiiri reilun parin viikon päästä *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jammailija

Posts: 3,224

#22020 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hitsi missä vedossa mä oon duunissa! En mä mikään huono koskaan oo ollutkaan ja yleensä päivät menee mainiosti, mut nykyisin hommat luistaa koko ajan vain paremmin ja nokkelammin ja uusia ideoita tulla tupsahtelee. Ihanaa ihanaa ihanaa*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...