päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,079 views

Avatar
#34461 • • opmdevil Guest
Kylie tulee Suomeen! Kylie tulee Helsinkiin! Nyt on ihan ihku olo. Sitä paitsi Kylien uusi levykin on aivan ihku joten nyt sitten on koko viikonloppu pelastettu eikä vielä ole edes liimaa haisteltu. JEE!
subu

Posts: 1,174

#34462 • • subu Suski
Huomenna duunin pikkujoulut! :)
Iso ongelma on se et mitä laittais päälle? *ding*
Anselmi

Posts: 2,578

#34463 • • Anselmi And sell me

sts, 29.11.2007 22:07:
---
Steven Hoaks, 29.11.2007 21:26:


---


facebook screenshotilla hehkutuksesta: "päivän :D"


Se on sitä nykyaikaa:D Ei tarvi enää kaveria laittaa kysymään et "alaks oleen mun kaa" ku sen
voi tehdä face bookissa:D *etsiskel jenna jamesonin fb sivua*

--
sen pituinen se

jeesboks

Posts: 4,064

#34464 • • jeesboks p u p u
Eilinen oli kyl *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Marjo

Posts: 1,796

#34465 • • Marjo pupuTupuna
Tänään on perjantai. Tänään on vapaata. Tänään on palkkapäivä. Sellanen palkka tulikin tänään, mikä luulin tulevan vasta kahden viikon päästä. *plur*
m1kk3

Posts: 5,560

#34466 • • m1kk3 no-life
Kaveri pyys tänään illal mukaa kattomaan Jokerit - Blues-matsia. Kai sitä vois mennä ku on ilmaset liputkin *iloinen*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#34468 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tänään muutto! <3

--
dasinoaisnvs

Rubicon

Posts: 550

#34469 • • Rubicon
Vapaapäivästäni mä oon nyt viettänyt reilut neljä tuntia palkatta tekemässä koko talon inventaariota,käteisintsuja ja kuukauden päätöksiä, eikä mua ees vituta koska
tää on vika kerta kun mun tarvitsee vaivautua!*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

plink

Posts: 1,405

#34470 • • plink team paska
onnistuin ottamaan äärimmäisen hyvät päikkärit ja kohta känniä päälle:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Ripzu

Posts: 202

#34471 • • Ripzu
Duunipäivä meni hyvin ja oli nopeesti ohi.
Kohta Helsinki motorshow ja kaverin synttärit*nauru*
Avatar
#34472 • • Annakins Guest
Olen niin kovin hilpeällä tuulella.
Avatar
#34475 • • Taika Guest
tänään piti olla ihan tavallinen perjantai mutta työpäivän aikana ehdin suunnitelmistani poiketen istumaan palaverissa niin luottamusmiehen, henkilöstöjohtajan ja lähimmän esimiehen kanssa. asioihin saatiin puolin ja toisin selvyyksiä enkä edes saanut hankittua meidän tiimille potkuja*nauru* ..

..kai*pepsodent*

onneksi vihdoinkin tää päivä ohi ja saa hetken ihan vaan olla - eikä ainakaan vielä ärsytä se että huomenna täytyy mennä töihin. ensi viikolla olisikin vain kolme päivää töitä*hymy*
jeesboks

Posts: 4,064

#34476 • • jeesboks p u p u
Hetken tauon jälkeen, kerrankin perjantaina kotona *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

MiMoSa

Posts: 1,664

#34477 • • MiMoSa
Pikkusisko soitti just, et olivat olleen meidän serkun kanssa ulkona ja kuulleet kun joku huus apua. Ne oli sit paikantanut sen järvelle ja veivät sinne pari miestä, jotka viime hetkellä sai sen pojan ylös sieltä.*hihu* Onneks ei käynyt pahemmin, se poika oli menny pyörällä ajelee jäälle ja jäät oli sit pettäny.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#34478 • • Freja Sihteeri
Kämppä siivottu sillee semihyvin, et ei oo paljoo enää si tekemistä ku Vilma tulee (ja se on ihan muutaman päivän päästä!!) :)

Siideri maistuu ja hyvä musa soi, ja ihan pian lähtee juna, si piiiitkästä aika Slinkkuun istuun ja sieltä Aeroihin jossa näkee ihania ihmisiä *hihu*

Jihuu!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mimir

Posts: 1,366

#34479 • • Mimir Rouva Yninä
Tänään oli kivaa käydä kivan tytön kanssa syömässä lounasta ja sen jälkeen iiiiisoja munkkeja *kuolaa*

Äsken sain ekan joululahjan pakattua ja pari joulukorttia tehtyä. Pari päivää sitten tein ikkunoihin lumihiutaleita silkkipaperista, oli kyllä eka kerta vuosiin.

Nyt rauhallista koti-iltaa ja nautiskelua. Mulla on maailman ihanin ukko *pihkassa*

--
[Wings are growing on her.]

Avatar
#34480 • • Fuzzy Guest
Tietty pitää olla päivän :) myös!!
Duunis on yks kiva kundi:P "From down under mate!! *känni*" Kaveri sano et se olis kai kiinnostunu musta mut et en mää mitää oo huomannu*nauru* Niinq en ikinä huomaakkaan tai tajua.