päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,629,428 views

Calumet

Posts: 216

#44081 • • Edited Calumet
Jukebox on ilmeisesti potkittu klubbarista pihalle?? Henkilökohtainen :)))))
Jódís

Posts: 89

#44082 • • Jódís
Näen huomenna serkun + sen lapset! *jiihaa* Mun pitäis varmaan käydä Suomessa useammin. Tai sitte ne sais käydä Berliinissä... ;)

--
Und meine Seele spannte
Weit ihre Flügel aus,
Flog durch die stillen Lande
Als flöge sie nach Haus.

[Eichendorff]

turquoise

Posts: 732

#44083 • • turquoise e-ra2co
Voi vihta mikä päivä! *pihkassa* Pakko tulla tänne hehkuttaan kun on niin hyvä olo että oksettaa!
Mukava aamu *vink* illan kruunas yhden mun rakkaimman ystävän puhelu! Ei olla nähty neljään vuoteen eikä olla höpötetty luurissa vuoteen, mutta kyl se niin vain on että jos sielunyhteys on tarpeeksi syvä niin ystävyys ei kuole mihinkään eikä tuhansien kilsojen välimatkakaan sitä pysty laimentaan. *joo* Voi miten yllätyksellistä elämä onkaan!

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

UnityF

Posts: 15,721

#44084 • • UnityF joo just se
Broidin sähkis. Broidi on päässy japaniin ihan hyvin ja on eksyny vasta pari kertaa. *nauru*
Vähänkö oon iloinen et taa matka järjesty muutamista ongelmista huolimatta *plur*

Eilen käytiin alemyyneissä ja tarttu mukaan pihalenkkarit Kialle vain 6e ja Sampulle airwalkin peruskengät -50% 20e. sit peli xboxiin, lastenkirjoja, saippuakuplia, uusi pallo, sukkia, alusvaatteita, broideille syndelahjat ja eka joululahja jo kaappiin oottamaan mut siitä ei täs foorumis enempää. *iloinen*

Muutenkin Miran vierailu ja kaikki höpöttely *plur*
Tänään sit ulos potkimaan tota uutta palloa ja puhaltelemaan saippuakuplia. *plur*

*tanssittel*
noena

Posts: 3,138

#44085 • • Edited noena first breath after coma
Yllättävän tehokas olo heti näin aamusta, naurattaa ja hymyilyttää paljon, verbaalinen lahjakkuus on jotenkin huipussaan ja on semmoinen positiivinen rähinä-"elkääs alkako mulle"-fiilis :D
..tästä taitaa tulla kuukauden tehokkain työpäivä *pahis**sydän**pepsodent*


EDIT: ...olisi tullut jos olisi ollut jotain mitä tehdä, tarmoa kyllä olisi riittänyt mutta kun kaikki muut ovat lomalla niin minulla pahemmin ollut mitään mitä tehdä *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

merqus

Posts: 1,010

#44086 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Koko viikon on ollu ihan käsittämättömän hyvä olo. Ilman mitään sen suurempaa syytä on hymyilyttäny kaikki asiat. Tätä se onnellisuus on *sydän*
Late

Posts: 3,441

#44087 • • Late team Lasse
Huh mikä fiiilis! Päivän treenit sisälsi 3,5km soutua, varsin onnistuneet salitreenit sekä 26km fillarilenkin. *hikoil*

+ sekä yks kiva *plur*
lunake

Posts: 800

#44088 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Vaikka tipuinkin hetkellisesti raiteiltani ja viha nousi pintaan niin oli enivei erimuksa ilta ystävien kanssa elukkamuseossa ja leffassa tapitellen Brünoa. *plur*

--
Hedelmällisyys on påp!

pirpeli

Posts: 5,533

#44089 • • pirpeli

Replying to päivän :):

UnityF, 23.7.2009 08:34:
puhaltelemaan saippuakuplia. *plur*



Meil samat leikit täällä pikkuneidin kanssa*hihu* Melonintuoksuisia pallukoita kiitänyt pihalla ja vuorotellen ollaan juostu niiden perässä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Inferno@Tre

Posts: 678

#44090 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Näkötestissä näkö palautunut liki normaaliksi pienen hitin jälkeen :)

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Chatte

Posts: 4,085

#44091 • • Chatte Team Teknolipat :)

Replying to päivän :):

UnityF, 23.7.2009 08:34:
puhaltelemaan saippuakuplia. *plur*


pirpeli, 23.7.2009 22:38:
Meil samat leikit täällä pikkuneidin kanssa*hihu* Melonintuoksuisia pallukoita kiitänyt pihalla ja vuorotellen ollaan juostu niiden perässä :)


Mieki tykkään puhallella saippuakuplia, vaikkei mitään pikkuneitejä olekaan kuviossa - ellei sitten miuta itteäni lasketa. *vink* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Tiinuliinu81

Posts: 510

#44092 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Sain eilen negatiivisen kirjeen positiivisella tiedolla *hih*.

Viikonloppu*plur*!!

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

UnityF

Posts: 15,721

#44093 • • UnityF joo just se
Uimareissu Chassen ja Kian kanssa *plur*
Kolmipyörä *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#44094 • • UnityF joo just se

Replying to päivän :):

Chatte, 24.7.2009 11:06:
---
UnityF, 23.7.2009 08:34:
puhaltelemaan saippuakuplia. *plur*

---


---
pirpeli, 23.7.2009 22:38:
Meil samat leikit täällä pikkuneidin kanssa*hihu* Melonintuoksuisia pallukoita kiitänyt pihalla ja vuorotellen ollaan juostu niiden perässä :)

---

Mieki tykkään puhallella saippuakuplia, vaikkei mitään pikkuneitejä olekaan kuviossa - ellei sitten miuta itteäni lasketa. *vink* *nauru*




SAIPPUAKUPLAT *sydän*
ei oo kesä/syksy/talvi/kevät ilman saippuakuplia niitä pitää olla _aina_ *nauru**hih*
Avatar
#44095 • • Säty Guest
On tullut nukuttua paljon viimeisen 2pvn aikana. :D
lostgone

Posts: 2,493

#44096 • • lostgone
Ulkona vesisateessa pomppiminen oli entistä hauskempaa, kun on keltainen sadetakki, jossa voi tehdä sitä.*hihu* Oispa vielä salamoita.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Sssan*

Posts: 651

#44097 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Loma alkoi :)

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

lunake

Posts: 800

#44099 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Hirmu muksa peli-ilta ja huomenna (eli n. 6h päästä) ehkä kaduttaa että lähdin baareilee ja jatkoilee mutta nyt ei haittaa yhtään! Sekopäistä meininkiä & uusia naamoja. Lisää tälläisiä iltoja & öitä! *jiihaa**whaat**nauru**känni**possu**hih*

--
Hedelmällisyys on påp!

-xx-

Posts: 5,001

#44100 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
:)

--
kiitos ja anteeksi ^^