46,900 posts, 2,345 pages, 19,950,660 views
.
Tarkastajat iskee paikalle, kysyy mist oon tulos ja vastaan et Puistolasta, oho, me ei oltukkaan viel siellä. Sakkoa ne siinä yritti kirjottaa, en suostunu antaa nimee ku vitutti se äijä ku oli niin ärsyttävä. Kelatkaa se sano ihan ääneen että on POLIISI. Poliisi my ass, pyysinkin et herra sheriffi näyttäs virkamerkin ku on muka niin kyttä. Arvatkaa näyttikö? No siinä sitten tuokion vittuiltuani, poliisi tuli hakee mua, sit vitutti viel enemmän. Joku mummo viel huus siel täydes junas et ihan oikein teitte virolaiselle rikolliselle kun soititte poliisin -sanoin mummolle et lähe nyt nopeesti pois ennen kun virolainen mafia tulee selvittää asian loppuun. Reissu päätty sit sillä että sain tänään virallisesti rikosrekisterin
. Kaikki sormenjäljet, kuvat(kuvat oli kaikki sellasii missä mä vaan nauroin katketakseni) + 20 päiväsakkoa. Mut oli hauskaa ja ton rahan arvosta + ikuistin nimeni pikku-roban kyttiksen vessaan ha-ha. Arvatkaa ketä otti päähän enemmän, mul oli meinaa liian hauskaa, enkä voinut uskoo tota todelliseks
Siel kyttiksellä oli (kas kummaa) kansalaistoveri eli virolainen äijä joka oli yrittäny pöllii Cociksen, selittäny jotain et ei ees aikonu juoda sitä tai jtn..
tyyppi sai siit 300 sakkoo..Miksi pölliä jotain jos ei aikomus ole juoda sitä juomaa? No sellasii me virolaiset ollaan -köyhiä. Tässä sitä taas on lapsenlapsille kerrottavaa...
pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Onnittelut muru

ipe, 16.1.2008 12:45:
(onnittelen samalla myös itseäni koska nyt mä saan oikeasti jemmaan ja säästöön ne palautettavat vuokravakuusrahat!)