päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,409 views

CM

Posts: 1,507

#35321 • • CM

KooKie, 8.1.2008 14:00:
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa



Kuulostaa IMO allergiselta reaktiolta, jos on kokoajan "flunssa".
KooKie

Posts: 4,338

#35322 • • KooKie aka. Petress Pan

CM, 8.1.2008 14:12:
---
KooKie, 8.1.2008 14:00:
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa

---

Kuulostaa IMO allergiselta reaktiolta, jos on kokoajan "flunssa".



En mä allerginen ole millekään ainakaan viimetutkimuksien mukaan. Nenä ei vuoda, silmiä ei kirvele, mikään muu ei mättää kuin se, että mulla on nyrkin kokoiset nielurisat, kurkku täynnä limaa aina ja helposti alkaa sitten sattumaankin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#35323 • • Edited ezzy Droid-pappa

KooKie, 8.1.2008 14:00:
---
ezzy, 8.1.2008 13:52:
Pääsen toivomaan, että kurkkutulehduskierre loppuu, kun poistetaan asap nielurisat *hihu*

---


Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa ja yleensä ainoa oire on, että mun nielurisat on ihan helvetin isot, kerää limaa, sattuu ja kirvelee jne. Mutta koska mä en ole ikinä angiinaa sairastanut (joka kerta sitä kuitenkin epäillään), niin en pääse leikkaukseen. xC



Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.

Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.
Sallakat

Posts: 2,220

#35324 • • Sallakat jungle, baby !
saan läppärin huollosta, eikä menny edes viikkoakaan *plur*
työtkin sujuu ihan kivasti heti näin alkuun, ettei voi taas ku olla vaa tyytsä *sydän*
KooKie

Posts: 4,338

#35325 • • KooKie aka. Petress Pan

ezzy, 8.1.2008 14:46:

Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.

Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.



Joo siis joka kerta kun oon oireeni kertonut, niin ne on testanneet nieluviljelyssä angiinan, mutta joka kerta tulos on ollut negatiivinen. (Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista? Mähän oon särkylääkkeiden valmistajien leivässä pitäjä, joudun napsimaan monesti viikossa pää- ja niskasärkyyn tabuja.) Oon sadasti pyytänyt omalääkäriä pistämään mulle lähetteen nielurisaleikkaukseen, mutta kieltoa on tullut, koska nielurisat kuulemma kuitenkin "suojelee" tartunnoilta. Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jutu

Posts: 3,054

#35326 • • Jutu Blondi

KooKie, 8.1.2008 14:52:
Joo siis joka kerta kun oon oireeni kertonut, niin ne on testanneet nieluviljelyssä angiinan, mutta joka kerta tulos on ollut negatiivinen. (Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista? Mähän oon särkylääkkeiden valmistajien leivässä pitäjä, joudun napsimaan monesti viikossa pää- ja niskasärkyyn tabuja.) Oon sadasti pyytänyt omalääkäriä pistämään mulle lähetteen nielurisaleikkaukseen, mutta kieltoa on tullut, koska nielurisat kuulemma kuitenkin "suojelee" tartunnoilta. Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D


Ootko varma ettei sulle oo alkanut tulemaan särkylääkepäänsärkyä? Jos niitä joutuu paljon popsimaan, niin ne saattaa myös aiheuttaa tollasta päänsärkyä. Ootko kokeillut jotain venyttelyä tai hierontaa jos päänsärky sillä helpottais?

Mut joo, kyllä toi leikkaus on ihan kiva juttu. Iteltä on leikattu nielu-ja kitarisat joskus pentuna ja sen jälkeen oonkin ollut melko harvoin kunnon räkätaudissa. Tosin, mulla oli tossa syynä se, että en saanut oikein hengitetyksi kun olivat turvonneet niin paljon.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#35327 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 8.1.2008 14:52:
---
ezzy, 8.1.2008 14:46:

Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.

Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.

---


(Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista?Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D



4v voi jessus, olis varmaan aika vaihtaa lääkäriä? En mä kyl moista sietäis. Ja siis lihaskivut ja hedarit on kai vaan jotain reaktioita varmaan tulehdukseen ja sen siivittämään vitutukseen :D
Risoihin voi ymmärtääkseni jäädä "pesäkkeitä" jolloin tauti uusiutuu, siks ne leikellään.
KooKie

Posts: 4,338

#35328 • • KooKie aka. Petress Pan

Jutu, 8.1.2008 14:57:
Ootko varma ettei sulle oo alkanut tulemaan särkylääkepäänsärkyä? Jos niitä joutuu paljon popsimaan, niin ne saattaa myös aiheuttaa tollasta päänsärkyä. Ootko kokeillut jotain venyttelyä tai hierontaa jos päänsärky sillä helpottais?

Mut joo, kyllä toi leikkaus on ihan kiva juttu. Iteltä on leikattu nielu-ja kitarisat joskus pentuna ja sen jälkeen oonkin ollut melko harvoin kunnon räkätaudissa. Tosin, mulla oli tossa syynä se, että en saanut oikein hengitetyksi kun olivat turvonneet niin paljon.



Joo siis tuntuu, että kaikkea ton päänsäryn kanssa on kokeiltu (paitsi datailun vähentämistä :D).

Tässä alemmassa kuvassa on ilmeisesti tavalliset nielurisat, eli ihan skidit. Sininen väri demonstroi mun nielurisojen kokoa mukavimmillaankin ja keltainen sitä, miltä ne näyttää ärtyneinä, eli n. kerran kuukaudessa/kahdessa.

Ps. Love my photari skillz. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#35329 • • KooKie aka. Petress Pan
Mut, ettei ihan OT:ksi menis, niin mun päivän :) on hauskat ja ihunat kamulit. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Timce

Posts: 5,381

#35331 • • Timce
Ei perkele, kuulin tänään aivan loistavan sanan. naamahändikäppi xD

ok, väsy on.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

anniharha

Posts: 1,937

#35332 • • anniharha

KooKie, 8.1.2008 14:52:
ezzy, 8.1.2008 14:46:

-angiinakeskustelua-



Hei mä oonkin kirjoittanut tästä aiheesta tonne sairastuvan puolelle, quottaan sinne tästä!


Mut tän päivän :) on, taas kerran, noi mun tytöt tuolla koulussa. Oisin häipynyt tänäänkin ekan tunni jälkeen, jos seura ei ois niin hervottoman ihanaa. Pelastavat jokaisen muuten niin totaalisen turhan päivän *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right

nomic

Posts: 4,120

#35335 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Emsimmäinen livetreeni liittyen seuraavaan keikkaan takana. ^^
Tosin, nyt vaihtuu hieman järjestys ja muuta sellaista. Mutta kivaa oli taas soitella. *hihu*
Freja

Posts: 8,775

#35336 • • Freja Sihteeri
Löysin vatsalihaksia!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#35338 • • Annakins Guest
Löysin vihdoin talvikengät jotka sopii myös jakkupuvun kanssa, ja vielä alesta.
inneah

Posts: 704

#35339 • • inneah ...Trust no one...

inneah, 2.1.2008 18:30:
Posteljooni toi Josefssonin katalogin *pihkassa*


Ja tänään Halens katalogin *slurps**plur*

Life is good *sydän*

--
nahkalakanat

Ripzu

Posts: 202

#35340 • • Ripzu
Lento Gran Canarialle 6 tunnin päästä *nauru*