päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,231 views

sapeli

Posts: 11,768

#17621 • • sapeli jokukukamikä?
- Varmistui pääsy bileisiin *hymy*
- Hyvää safkaa *hihu*
- Palailen henkiseen tasapainoon *yingyang*
- Kavereilla menee hyvin *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mastream

Posts: 549

#17622 • • mastream
Tajusin, että drum&bass saattaakin olla ihan kivaa musaa, aiemmin en ole pitänyt. Syynä mielenmuutokseen on DJ Infekton mixaus, suosittelen muillekin (tiedä sitten onko tämä genrestä enemmän tietävien mielestä hyvää kamaa mutta meikä tykkää*jiihaa*):
http://www.djinfekto.com/mp3/Infekto_drum&bass_2005.mp3
jeesboks

Posts: 4,064

#17623 • • jeesboks p u p u
olipas kivaa olla baareilemassa koulukavereiden kanssa *pepsodent* plus yks kiva ihminen, joka piristi iltaa *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#17624 • • emppu Guest
2 lippua huomiseen hifk-hpk matsiin*hihu* IHANAA*jiihaa*
vaavu

Posts: 1,324

#17625 • • vaavu vara-vana
Tänään töihin pyöräillessä vahvistui entisestään tunne, että kevät tulee ja kovaa. Oli ihanaa polkea pitkästä aikaa niin kovaa kuin kintuista pääsee, kun ei tarvinnut varoa jäätä eikä lammikoita.

Huono puoli kevään tulemisessa on, että pyöräteille pelmahtaa iso joukko sunnuntaipyöräilijöitä, joilla on liikennesäännöt hukassa ja ympäristön havainnointikyky ruosteessa.
Bellezaaa

Posts: 573

#17626 • • Bellezaaa Afrodite*
Pitkästä aikaa aamulenkillä kauniissa kevätsäässä.
Kyl tuli hyvä olo sekä henkisesti että fyysisesti.
Näin pitäis alottaa jokainen aamu*hymy**plur*
Pauha

Posts: 515

#17627 • • Pauha
Veronpalautus 421,99 *iloinen*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Mellu-

Posts: 4,006

#17628 • • Mellu-
katu-uskottavuus pisteet nous niiku ainaki sadalla *lmao* tsairaan mageet noi mun ~10cm leikkaushaavat *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Verano

Posts: 4,649

#17629 • • Verano Merituuli

vaavu, 12.4.2006 09:18:
Tänään töihin pyöräillessä vahvistui entisestään tunne, että kevät tulee ja kovaa. Oli ihanaa polkea pitkästä aikaa niin kovaa kuin kintuista pääsee, kun ei tarvinnut varoa jäätä eikä lammikoita.



Viimesen parin päivän aikana ainakin keskustassa ja lähiympäristössä on katuja putsattu ahkerasti. Ihanaa kun joka puolella ei enää olekaan (niin paljoa) hiekkaa, pölyä ja roskia. Itse kun en voi käsittää, miten voi olla niin vaikeaa heittää roskat roskikseen, sen sijaan että kaikki ylimääräinen tavara tippuu käsistä kadulle, niin kyllä roskattomammat kadut, puistot jne hivelevät silmää.

Pyöräilykin on varmasti turvallisempaa, kun hiekat on putsattu pois asfaltilta :)
Nectarine

Posts: 475

#17630 • • Nectarine Rouva T
äsken kun kävelin kaupungilla tuli kuuma! aurinko lämmitti oikeasti, onneks oli aurinkolasit mukana *sydän* ainiin ja hengitystä ahdisti= kevät tulee *nauru*
+sain uuden puhelimen ja liittymän, täs on hyvää aika pari vkoa opetellä käyttään tota luuria ennekun liittymä aukee *justjoo*

--
Prinsessa Ruusunen

Avatar
#17631 • • Rujo Mutantti Guest
Päivän :) on kyllä uusi marsu
Avatar
#17632 • • *Mirri* Guest
Kevät tulee. *sydän* Aamulla pääsi jo juokseen ympäri töölönlahtee ilman et kura roisku eikä ollu enää liukasta missään. *aplodit*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#17633 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
AAAAAurinko paistaaa! :)

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

aleksisi

Posts: 282

#17634 • • aleksisi
Fysiikan kokeesta parempi tulos ku odotin!!

--
siellä missä jatkot..

r2d2

Posts: 286

#17635 • • r2d2 Droid from Naboo
T,

Silmälasikaupan ikkunassa teksti: Osta silmälasit, saat aurinkolasit!

t.
R2D2
nipsukiksu

Posts: 159

#17636 • • nipsukiksu

Pauha, 12.4.2006 11:38:
Veronpalautus 421,99 *iloinen*



wtf? .. onko porukalle tullu jo tiedotteet? .. mulle ainanka oo tullu, jos joku tietää miten noitten ajotus menee ni ois kiva tietää ^^
UnityF

Posts: 15,721

#17637 • • UnityF joo just se
broidi sai mun koneen kuntoon *plur* *tanssittel*
se saa siitä hyvästä suklaavanukkaan *hih*

muutenkin tänään sai paljon asioita tehtyy niin on hyvä mieli *joo*
ja mulla on maailman ihanin kulta *sydän*
Fyrisch

Posts: 4,525

#17638 • • Fyrisch

r2d2, 12.4.2006 18:37:
Silmälasikaupan ikkunassa teksti: Osta silmälasit, saat aurinkolasit!



:D haha, kuulostaa houkuttelevalt.
sapeli

Posts: 11,768

#17639 • • Edited sapeli jokukukamikä?

nipsukiksu, 13.4.2006 00:00:
wtf? .. onko porukalle tullu jo tiedotteet? .. mulle ainanka oo tullu, jos joku tietää miten noitten ajotus menee ni ois kiva tietää ^^



Jossain lehdessä luki että seuraavan kahden viikon sisään kaikille pitäisi tulla *joo*

edit: tulisiko muuten sukunimen alkukirjaimen perusteella? Itse siis sain omani ja sukunimen eka kirjain on "L". *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#17640 • • sapeli jokukukamikä?
Nii ja sit oma päivän :) - Uniqissa tuli pari tosi muksaa biisiä ihan lopuks eli sieltä lähti tosi hyvällä mielellä, ja sain ajatuskuvioita pari harppausta eteenpäin *hihu* Ja sain viel paljon isoja ihania haleja kotimatkalla kun näki siinä kivoja matkan varrella *sydän* Kyl se siltä näyttäis että kärsimyksestä seuraa kasvua, jos sille on avoin *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.