KooKie, 8.1.2008 14:00:
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa
Kuulostaa IMO allergiselta reaktiolta, jos on kokoajan "flunssa".
46,900 posts, 2,345 pages, 17,080,251 views
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa
CM, 8.1.2008 14:12:
---
---
---
Kuulostaa IMO allergiselta reaktiolta, jos on kokoajan "flunssa".
---
ezzy, 8.1.2008 13:52:
Pääsen toivomaan, että kurkkutulehduskierre loppuu, kun poistetaan asap nielurisat
---
Oon todella kateellinen. Itse oon abaut koko ajan jos jonkinmoisessa räkätaudissa ja yleensä ainoa oire on, että mun nielurisat on ihan helvetin isot, kerää limaa, sattuu ja kirvelee jne. Mutta koska mä en ole ikinä angiinaa sairastanut (joka kerta sitä kuitenkin epäillään), niin en pääse leikkaukseen. xC
ezzy, 8.1.2008 14:46:
Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.
Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.
KooKie, 8.1.2008 14:52:
Joo siis joka kerta kun oon oireeni kertonut, niin ne on testanneet nieluviljelyssä angiinan, mutta joka kerta tulos on ollut negatiivinen. (Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista? Mähän oon särkylääkkeiden valmistajien leivässä pitäjä, joudun napsimaan monesti viikossa pää- ja niskasärkyyn tabuja.) Oon sadasti pyytänyt omalääkäriä pistämään mulle lähetteen nielurisaleikkaukseen, mutta kieltoa on tullut, koska nielurisat kuulemma kuitenkin "suojelee" tartunnoilta. Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D
---
Mitä helvettiä, labrassahan ton saa todettua, että onko angiina vai ei? Mulla on ollu labrat negatiivisia kokoajan, ei streptokokkia. Nyt vihdoin alko tuntumaan parhaalta leikkauttaa risat pois. Jos pääsis taas terveiden kirjoihin ekaa kertaa elokuun jälkeen.
Ja oireet on tosiaan samat ku sulla. Varsinainen räkätauti on ollu vaan 2 kertaa tona ainaka, muuten on ollu vaan risat turbona ja kurkku arka ja jonkinverran lihaskipuja ja hedarii jne.
---
(Btw, mitä lihaskipuja ja hedaria? Voiko ne johtua nielurisoista?Mä oon oireillut nyt abaut 4-vuotta. :D
Jutu, 8.1.2008 14:57:
Ootko varma ettei sulle oo alkanut tulemaan särkylääkepäänsärkyä? Jos niitä joutuu paljon popsimaan, niin ne saattaa myös aiheuttaa tollasta päänsärkyä. Ootko kokeillut jotain venyttelyä tai hierontaa jos päänsärky sillä helpottais?
Mut joo, kyllä toi leikkaus on ihan kiva juttu. Iteltä on leikattu nielu-ja kitarisat joskus pentuna ja sen jälkeen oonkin ollut melko harvoin kunnon räkätaudissa. Tosin, mulla oli tossa syynä se, että en saanut oikein hengitetyksi kun olivat turvonneet niin paljon.
-angiinakeskustelua-
inneah, 2.1.2008 18:30:
Posteljooni toi Josefssonin katalogin