päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,596,359 views

martina

Posts: 1,875

#41121 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

RiD, 28.10.2008 01:33:
Tärkeä ihminen toi hyvän mielen.

Uutta vuotta odotellessa.



^____________^
Avatar
#41122 • • Annakins Guest
Uus tukka ^___^
wiwi

Posts: 1,575

#41123 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Meijän seinänaapurissa joku soittaa päivisin tosi kauniisti pianoa. Huomasin vasta, että oon ollu jo lähemmäs puol tuntia kotona (ja koneella) enkä oo vielä laittanu musaa päälle.

Ilmeisesti joku toinen naapuri ei ole niin kovin ilahtunut asiasta, kun tämä pianisti oli liimannut ilmoitustaululle lapun, jossa toivoi että pianonsoitosta valittanut ihminen voisi tulla keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten. Kävin eilen laittamassa sen postilaatikkoon viestin että mun mielestä soitto on kaunista eikä se ainakaan tämän asunnon asukkaita häiritse millään lailla.

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#41124 • • Freja Sihteeri
Postissa oli tullut paketti mitä odotin vasta huomiseksi! Ih *plur*
Uudet simmutkin hankin tänään, ja muutenkin hyvä fiilis. Jee! :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SyndroDome

Posts: 1,103

#41125 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Jeeeeee ylikunto taas voitettu! 1,5 tunnin lenkki takana :DD *pepsodent**plur* Ei kyl ihan noin pitkää ollu tarkotus vetää, mut minkäs teet ku tuntu taas et olis voinu juosta kuuhun asti. Nyt vaan kädet ja sormet ristiin, et paikat pysyy kunnossa. Täytyy jälleen kerran myös yrittää pitää oma järki mukana tässä touhussa ennen ku oon taas ylikondiksessa. Tää viikko on kyl ollu jo tosi rankka treeniviikko ja viel pitäs huominen jaksaa.. Sit onki totaali lepoa viikonloppu *hymy*

--
Life is full of choises.

KooKie

Posts: 4,338

#41126 • • KooKie aka. Petress Pan

wiwi, 29.10.2008 16:20:
Meijän seinänaapurissa joku soittaa päivisin tosi kauniisti pianoa. Huomasin vasta, että oon ollu jo lähemmäs puol tuntia kotona (ja koneella) enkä oo vielä laittanu musaa päälle.

Ilmeisesti joku toinen naapuri ei ole niin kovin ilahtunut asiasta, kun tämä pianisti oli liimannut ilmoitustaululle lapun, jossa toivoi että pianonsoitosta valittanut ihminen voisi tulla keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten. Kävin eilen laittamassa sen postilaatikkoon viestin että mun mielestä soitto on kaunista eikä se ainakaan tämän asunnon asukkaita häiritse millään lailla.

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.



Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

onni3mk

Posts: 3,973

#41127 • • onni3mk Onni on.

KooKie, 29.10.2008 19:02:
---
wiwi, 29.10.2008 16:20:
Meijän seinänaapurissa joku soittaa päivisin tosi kauniisti pianoa. Huomasin vasta, että oon ollu jo lähemmäs puol tuntia kotona (ja koneella) enkä oo vielä laittanu musaa päälle.

Ilmeisesti joku toinen naapuri ei ole niin kovin ilahtunut asiasta, kun tämä pianisti oli liimannut ilmoitustaululle lapun, jossa toivoi että pianonsoitosta valittanut ihminen voisi tulla keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten. Kävin eilen laittamassa sen postilaatikkoon viestin että mun mielestä soitto on kaunista eikä se ainakaan tämän asunnon asukkaita häiritse millään lailla.

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.

---


Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.



Mä en oo kuullu naapureilta pihaustakaan kunnes viime viikonloppuna seinänaapuri rupes soittaa kitaraa ja laulamaan ja meinas tulla tippa linssiin ja piti mennä lähemmäs seinää, kun oli niin hyvän kuulosta. Tänä aamuna (tai oikeestaan puoliltapäivin) sieltä alko kuuluu pianon pimputusta. Täytyy tarkkailla tilannetta ja ehkä munkin pitää mennä laittaa lappu, että kaunista on. *hihu*

--
Onni on.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#41129 • • Aurinkoneiti
Muisto yhdestä jäynästä, jonka tein entisessä työpaikassani.
wiwi

Posts: 1,575

#41130 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

KooKie, 29.10.2008 19:02:
---
wiwi, 29.10.2008 16:20:

Ei kai kerrostalossa voi mitenkään asua kuulematta naapureistaan pihaustakaan? Ja ainakin päiväsaikaan on kai ihan luvallista pitää normaalielämään liittyvää ääntä.
---
Mjoo, no mua ainakin kyrsii herätä kymmenen aikaan siihen, että alakerran naapurit laulaa ja soittaa pianoa ja kitaraa. Sitä ei voi parhaimmalla tahdollakaan kutsua hyvän kuuloiseksi.


Joo, kyl muakin siinä tapauksessa saattas nyrsiä. Toi jannu tossa naapurissa soittaa kuitenkin ainoostaan iltapäivisin kun täällä ei tunnu muutenkaan olevan ketään hollilla. Tiiän siitä kun oon itse miten sattuu kotona, nyt lähiaikoina monesti koko päivän. Ja asun tosiaan siinä kämpässä, johon toi musisointi eniten kuuluu.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Josssu

Posts: 506

#41131 • • Josssu
Hirveä stressi ja mikään ei mene oikein niinkuin haluaisi, mutta ah mikä olo tuli kun kävin hietsussa juoksemassa. Sadekin yltyi vasta äsken kun pääsin kotiin. *hihu*
Janisa

Posts: 2,226

#41132 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma olin tanaan helikopteriajelulla. *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kinderi

Posts: 1,783

#41133 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Jossain bongasin nimimerkin KAKKAVAAHTO. Kummasti on hymyilyttäny tän jälkeen,on tossa nimessä sen verran potkua *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

larpap

Posts: 402

#41134 • • larpap UG

kindertin, 29.10.2008 23:05:
Jossain bongasin nimimerkin KAKKAVAAHTO. Kummasti on hymyilyttäny tän jälkeen,on tossa nimessä sen verran potkua *nauru*





Pilailu kaupasta saa ostettua sellaista tuotetta nimeltään "KAKKAVAAHTO"
larpap

Posts: 402

#41135 • • larpap UG

Josssu, 29.10.2008 20:50:
Hirveä stressi ja mikään ei mene oikein niinkuin haluaisi, mutta ah mikä olo tuli kun kävin hietsussa juoksemassa. Sadekin yltyi vasta äsken kun pääsin kotiin. *hihu*




Kantsii kokeilla Akupunktiota. PS... Mua se ainakin auttaaa
Jinx

Posts: 2,615

#41136 • • Jinx Superfeminine
Kävely puiston halki *hihu*

--
Pyllykkä

pirpeli

Posts: 5,533

#41137 • • pirpeli
Käynti hammaslääkärillä :)
Ei ollut edes reikiä, pari pienenpientä alkua tosin, mutta niistä selviää harjauksella ja hammaslangalla. Sekä tietty fluorilla ja ksylitolilla :)
Vähän se lekuri poisteli hammaskiveä, mutta sitäkään ei ollut paljolti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

maiu

Posts: 328

#41138 • • maiu ..miau..

pirpeli, 30.10.2008 12:57:
Käynti hammaslääkärillä :)
Ei ollut edes reikiä, pari pienenpientä alkua tosin, mutta niistä selviää harjauksella ja hammaslangalla. Sekä tietty fluorilla ja ksylitolilla :)
Vähän se lekuri poisteli hammaskiveä, mutta sitäkään ei ollut paljolti.



OHO. Kuinka tämmönen asia voi olla :) jollekkin??!!
..mulla lähinnä menis :( *nuha**eiei**eikä**nyyh**senkin**toktok**pökr* -osastolle.

Just jouduin menee, kun viisuri ylty niin pahaks, että tuntu sille kuin alaleuka räjähtäis irti. No menin yksityiselle, kun kunnan päivystykseen en enää uskalla.. 155e makso 15min. Ei ollu niin kauhee koettelemus, mutta hinta aivan liiaallinen. mokomat.

--
sitä saa, mitä tilaa

pirpeli

Posts: 5,533

#41139 • • Edited pirpeli

maiu, 30.10.2008 13:04:
OHO. Kuinka tämmönen asia voi olla :) jollekkin??!!



Mä en ole ikinä pelännyt hammaslääkäriä, koska tiedän, että se mahdollinen ikävä tunne/kipu/kipristely on vaan mun parhaaksi. Olen sitte aina pyytänyt puudutusta, jos on jotain isompaa tehty, mutta esim. tällä kertaa lääkäri oli hyvin helläkätinen hammaskivenpuhdistusraudan kanssa, eikä se sattunut lainkaan.

Kun hampaat ja suu on kunnossa, on niin paljon pienempi mahdollisuus sairastua muutenkaan.

Edit. Maksoikin vaan 33.70.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pululu

Posts: 1,102

#41140 • • pululu .jemmutti.
Alkoi uusi sisustusprojekti, joka taitaa viedä tämän tytön aivan mennessään :) Mutta se onkin hyvä, niin ei ehdi miettimään elämän surullisia asioita.

Kyllä tämä elämä tästä jatkuu *hihu*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.