päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,340,789 views

Avatar
#34961 • • Muussika Guest

Miinapiina, 21.12.2007 12:53:

oij, toi kuulostaa kyl tosi hyvältä paikalta, toivottavasti natsaa *joo* *hihu*



Thäänks! No mie oon jo saanut sen paikan, johtaja ei ota muita haastatteluun enneku annan joulun jälkeen varmistuksen että otanko duunin vastaan (kun haluisi kuulemma minut sinne töihin, mikä oli tosi kiva kuulla ja lämmitti mieltä kovasti *hihu*). Kyllä mä oon aatellut ottaa tuon duunin. :) Haluan vaan rauhassa miettiä kaikki jutut itsekseni selviksi, ja kirjotan viel listan mitä haluan kysyä ennenku laitan nimen paperiin. Kaikkea ei aina tuu mieleen just haastattelutilanteessa.

Mutta loistopaikalta vaikuttaa kyllä, oman alan töitä sellasessa työyhteisössä, jossa hommat tuntuu rullaavan paremmin ku hyvin. :) Tosin sittenhän vasta asia konkretisoituu, kun on paikassa työskennellyt jonkin aikaa, mut enihau. Hyvältä vaikuttaa. *joo* *hihu*
sune

Posts: 2,096

#34962 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Meil oli eilen talmassa pujottelua stigalla ja sumopainia duuniporukan kanssa *nauru*
Ja nyt VAPAATA VIIKKO *plur*

--
ei kovin ihku eikä plur

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#34963 • • Aurinkoneiti
Ihanan aurinkoinen sää ja patikointi suolla.
Miinapiina

Posts: 3,494

#34964 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Vampyrella, 21.12.2007 13:11:

Thäänks! No mie oon jo saanut sen paikan, johtaja ei ota muita haastatteluun enneku annan joulun jälkeen varmistuksen että otanko duunin vastaan (kun haluisi kuulemma minut sinne töihin, mikä oli tosi kiva kuulla ja lämmitti mieltä kovasti *hihu*). Kyllä mä oon aatellut ottaa tuon duunin. :) Haluan vaan rauhassa miettiä kaikki jutut itsekseni selviksi, ja kirjotan viel listan mitä haluan kysyä ennenku laitan nimen paperiin. Kaikkea ei aina tuu mieleen just haastattelutilanteessa.

Mutta loistopaikalta vaikuttaa kyllä, oman alan töitä sellasessa työyhteisössä, jossa hommat tuntuu rullaavan paremmin ku hyvin. :) Tosin sittenhän vasta asia konkretisoituu, kun on paikassa työskennellyt jonkin aikaa, mut enihau. Hyvältä vaikuttaa. *joo* *hihu*



aaaa oukei, no mut onneks olkoon sitten *hali* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Late

Posts: 3,441

#34965 • • Late team Lasse
Oon ihan sika hyvällä tuulella. *plur* Tänään on tiedossa kotibileet ja huomenna pendulumia kuuntelemaan, tästä tulee niin kiva viikonloppu. *hihu*
kiiki

Posts: 491

#34966 • • kiiki hankala
Kaks tuotantokautta Aliasta alennusmyynnistä *plur* *aplodit*

Miten niin piti siivota......?
Marjo

Posts: 1,796

#34967 • • Marjo pupuTupuna

kiiki, 21.12.2007 14:39:
Kaks tuotantokautta Aliasta alennusmyynnistä *plur* *aplodit*



Mistä, Mistä, Mistä!? t:Alias-fani
Avatar
#34968 • • astaroth Guest
löyty yks ihana levy *jiihaa*
Avatar
#34969 • • aalto2 Guest
tänään oli vain puolikas duunipäivä ja edessä on kaksi viikkoa palkallista lomaa *hihu*
lostgone

Posts: 2,493

#34970 • • lostgone
Sain tänään työtodistuksen - ei kestänytkään kuin 3,5 kk - mutta kannatti oottaa kiltisti. Se on parempi ja ylistävämpi q mun yksi aiempi itse itselleni kirjoittama työtodistus.*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#34971 • • Säty Guest
Ihanaa, loma alkoi! *iloinen*
sapeli

Posts: 11,768

#34972 • • sapeli jokukukamikä?
Sain tänään iltapäiväpuolella selville että mulla onkin maanantai vapaata - mahdollisesti palkatonta, tosin, mutta vapaata silti. Olin asennoitunut menemään maanantaina töihin, mut nyt onkin sit 5 päivää putkeen vapaata. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hemuz

Posts: 2,178

#34973 • • hemuz kätevä emäntä

tiiplis, 21.12.2007 12:45:

Ja ei-sittenkään-täysi-helvetti -tyyppinen jouluruokaostosrupeama, aikaa meni puolitoista tuntia mut ihmisillä oli vielä toistaiseksi ihan joulumieli mukana.



Meil meni joku korkeentaan 45min. Mut käytiinki yhen aikaan. :)
Piider

Posts: 376

#34974 • • Piider Höpönpöppöö
Kaikki joululahjat ostettu ja sitten huomenna porukoiden luokse joulun viettoon. Hyvää joulua vaan kaikille! *hymy*
katjastina

Posts: 398

#34975 • • katjastina magnets and miracles
Kaikki mun ihanat ystävät <3 joinakin päivinä kyllä erityisesti tajuaa miten tärkeitä hyvät kaverit on:)
Freja

Posts: 8,774

#34976 • • Freja Sihteeri
Riikka :)

Plus et ulkona oli ihan mielettömän kaunista, kun kuljin asemalta kotiin sellasen pienen metsäpolun, missä kuu valaisi tien ja kun kattelin ylös niin tähdet tuikki kirkkaina.. Oli vaan nii kaunista et piti pysähtyy hetkeks. Yhtää tähdenlentoa en kyl bongannu :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Peppi

Posts: 397

#34977 • • Peppi Pepe The Journalist

sune, 21.12.2007 13:33:
-clips-
Ja nyt VAPAATA VIIKKO *plur*


Join the club :) Ihanaa saada rentoutua kunnolla.

Tuntuu kuin olis tehnyt töitä kellon ympäri viimeisen parin viikon ajan. Onneksi tänä vuonna pyhäpäivät osuvat työn kannalta kaikkein mainioimpiin päiviin - palkallisen loman maksimointia parhaimmillaan. *hihu*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Heli

Posts: 1,489

#34978 • • Heli vai kuka se oli
ah yes, joulun vietto alkaa tänään. edessä on 400km, toivon todella, et jaksan taas ajaa. Nimittäin viime yö jäi aika tyngäksi, kun heräilin koko ajan.

oon niin fiiliksissä, gotta love joulu!! <4

--
ei se väärin ole.

nethr

Posts: 763

#34979 • • nethr !!
päivän :) on kyl oikeastaan päivän :( mut tavallaan se :( onkin päivän :)

Huomaa että psykasta (lukiossa) on hyötyä ihmissuhteissa :) oot aina oikeassa :) etenkin kriisissä :( eli tavallaan kaiken paskan voi myös kääntää :( :stä -> :) :ksi

:)

Vitun hyvää joulua :)

xD

--
xD

^Petunia

Posts: 888

#34980 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Taas on 10 päivän työputki takana, mutta 5 päivän Joululoma edessä! *aplodit*
Oli parhautta lopettaa eilen rankka työputki päikkäreillä, hyvällä ruualla, loistolla seuralla ja paskalla leffalla *tirsk*
Aikaisin nukkumaan ja aikaisin hereillä.. ei haittaa, ulkona on ihana ilma, en aio missata tätä! *hihu* (sais tulla lunta vielä mut.. aika turha toivo)
Olen yhtä :) ainakin seuraavat 5 päivää joten..

" Kaksi Yötä Jouluun on.." *sydän*