päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,542,130 views

Kit^

Posts: 798

#34921 • • Kit^ ihme höpöttäjä
se oli vika tentti tänää..!! *jiihaa*

edessä 4 vkon loma, joista yli 3 ausseissa kullan seuras *plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#34923 • • Annakins Guest

Avernian, 20.12.2007 16:17:
---
Annakins, 18.12.2007 21:24:
2 Handala-paitaa, 2 fatah-huivia, al-aqsan martyyrien prikaatin lippu ja pari palestiinan lippua. oonko vahan kuses kental huomen jos ne paattaa avaa mun laukun =DDD

---


Eh. Joku fanittaa.



hah :D mul on taipumus keräillä kitschejä ja poliittisesti epäkorrekteja matkamuistoja.
Jago

Posts: 4,039

#34924 • • Jago un-trained monkee
Viimeyönä nukuin kun tukki ja sen takia olin tänään oikeen pirteenä koko duunipäivän(mä oon yleensä ihan koomassa aina aamut)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#34925 • • Edited Muussika Guest
Tää on päivän LOL:

Olin tuolla kaupungilla ostoksilla, ja mulle oli tullut puhelu kaupungin jostain numerosta, joten päätin soittaa takaisin. Se puhelu koski työasioita, joten istuin metriksen penkille alas ja juttelin hommat läpi, siinä meni sitten yksi metro ohi kun en voinut nousta kaikki kädet varattuina ja rynnätä metroon. Noh, sitten tuli seuraava metro puhelun päätyttyä, mutta mä jäinkin housuissani roikkuvasta ketjusta kiinni penkkiin, enkä taaskaan päässyt metroon. :D

Hitto noiden mun hiluvitkuttimien kans, jokohan ois aika luopua noista. On aiheuttanut monta suht nolohkoa tilannetta. *nauru*
alphamagic

Posts: 3,628

#34926 • • alphamagic
Huomenna maalle *sydän*
On sitä odotettukin.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#34927 • • Freja Sihteeri
Jeij, systerin joululahja ostettu :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

inneah

Posts: 704

#34928 • • inneah ...Trust no one...
Huomenna äipän kanssa lähtö Tahkolle jouluks. :)
Lunta vaan vielä enempi ni ei ihan loskassa tarvii laskea.
Ja pääsen kylpylään *pepsodent*

--
nahkalakanat

Amma

Posts: 2,383

#34930 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tanssitunnilla ekan kerran piiiitkään aikaan (viime toukokuussa tainnu käydä viimeks). Pysyin hyvin mukana enkä kaatuunu, vaikka ajatukset leijailikin tiiviisti Kuubassa. Happi meinas vähän loppua, mutta nauratti vaan. Ope sanoi, että kropan liike oli edelleen tallella. *hihu*
Ostin tällä viikolla 20 kertaa ohjatuille tunneille (käytettävä periaattessa toukokuun loppuun mennessä), joten se on taas ruvettava liikkumaan/tanssimaan. Mutta se on vaan hyvä asia.

Tanssitunnin jälkeen sushia. *slurps*

Ei oikeestaan tarvii yhtään stressata joulun suhteen. Lahjoja vaan yhdelle ihmiselle ja sillekin niitä on helppo hankkia ja tullu hankittuakin jo. Jos tulee jouluruuhkassa ahditus, ne voi ihan yhtä hyvin hankkia vasta joulun jälkeen (vaikka Belgian kansainvälisistä heppakisoista).
Tekemistäkin riittää pyhiksi; voi käydä liikuttamassa yhtä hevosta, siivoilla kämppää, mennä baariin, suunnitella kotisivuja, ehkä lähteä valokuvaamaan (autiota?) kaupunkia, käydä kuvia läpi tai vaikka vaan nukkua, jos siltä tuntuu.
Ei oo yhtään "joulufiilis" = ahdistus ja stressi, kun ulkonakin on niin mustaa, postiluukusta ei enää kiellon jälkeen oo pursunnut (joulu)mainoksia ja kun ei telkkariakaan oo, niin ei nekään mainokset lyö tajuntaan. Äippä on siskon kanssa etelässä, joten sekään ei oo lietsomassa jouluhysteriaa. Nyt ei ainakaan tunnu yhtään niin pahalta kuin yleensä tähän aikaan vuodesta. ^________^

Huomenna osteopaatin runtattavaksi = kivut ja jumitukset pois.

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#34931 • • Freja Sihteeri

Jago, 20.12.2007 18:02:
Viimeyönä nukuin kun tukki ja sen takia olin tänään oikeen pirteenä koko duunipäivän(mä oon yleensä ihan koomassa aina aamut)



Mikään ei kyl voita kunnon yöunia *joo*
Mulla kova yritys saada ne ens yönä. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#34932 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kauneimmat joululaulut *hihu*
kiitos ihanille seurasta *sydän*

--
pinkki on pop!!!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#34933 • • Hitchhiker
Kämppä täysin siistissä kunnossa ja sain jopa pestyä lattiat.
Jocular

Posts: 1,359

#34936 • • Jocular Janni
ostin systerille risuja ja blenderin joululahjaks *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#34937 • • Norb Guest
JOululahjat ostettu :)
Zeni-

Posts: 1,104

#34938 • • Zeni- Funky Little Man
Hyvät ajelut autolla kaverin kans äsken :)
ja toinen että löysin kauan kadoksissa olleen ruuvimeisselin :)

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

wammi

Posts: 627

#34939 • • wammi
vikat labrat rutistettu pakettiin.huomenna vaan parit loppupalaverit ja sit ois 2vkon täysloma tiedos!eipä moista oo ollu vuoteen<3..maalis-huhtikuulle ajoittuvan matkan suunnittelu piristää kans kummasti*pepsodent*
nomic

Posts: 4,120

#34940 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Halit. *pihkassa*