päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,541,984 views

Amma

Posts: 2,383

#34881 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Jone, 19.12.2007 16:10:
Sama suomeksi:
Sain ammatillista arvostusta, josta tuli hyvä olo. Kivaa sinänsä, koska lähiaikoina oon pitänyt tällaisia uutisia aivan samantekevinä. Tänään en vaan oon lievästi jopa innoissani.


Ei vaan. Siistiä! *aplodit*


Mun päivän :) vois olla se, että postissa tuli kirje Belgiasta. Se varmisti, että edessä on "työmatka" aika isoihin kansainvälisiin ratsastuskisoihin valokuvaamaan ja kirjoittamaan juttuja. Kilpailuja käydään kahdella areenalla yhtä aikaa. Mukana kisaamassa on noin viisi suomalaista, joten aika ei tule käymään pitkäksi heidän perässä juostessani (varsinkin, jos he menestyvät). Pääsen samalla kokeilemaan uutta kuvauskalustoa.
Kieltämättä vähän myös jännittää. *hikoil*

Samaan asiaan liittyen olkoon se vaikka o_O että ko. kilpailujen akkreditointi-paperit faksattiin Belgiaan (2,5 vkoa sitten) ja tämän päivän kirje oli ensimmäinen yhteydenotto akkreditoinnin onnistumisesta (kisoihin aikaa viikko, hotellit ja lennot oli pakko varata jo joitakin viikkoja sitten). Kirjeessä käytetty kieli oli hollanti....
Olisi ihan suotavaa, jos Keski- ja Etelä-Eurooppalaiset kisajärjestäjät voisivat siirtyä 2000-luvulle (esim. käyttämään sähköpostia ja englantia).

--
*etsiskel*

sapeli

Posts: 11,768

#34882 • • sapeli jokukukamikä?
Pienet asiat on isoja asioita *hymy*

Lähdin töistä 20 minsaa etuajassa että ehdin näkemään kotimatkalla upean auringonlaskun *pihkassa*

Matkan varrelta löysin yhdeltä työmaalta vesivärimaalaukseen sopivan vanerilevynpalasen, joka lähti mukaan *pahis*

Kotona odotti ihana yllätyslahja postin seassa *plur*

Muuttui kyllä aika totaalisesti asenne tähän viikkoon näiden myötä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#34883 • • Freja Sihteeri

sapeli, 19.12.2007 16:36:
Lähdin töistä 20 minsaa etuajassa että ehdin näkemään kotimatkalla upean auringonlaskun *pihkassa*



SINÄKIN HEHKUTAT VIELÄ NII.

(oon kade, mul o ikkunat sisäpihalle ni en tollasii helmii nää *uuh*)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#34884 • • Jutu Blondi
Mulla on kamala piikkikammo ja sit tänään alotettiin piikkienantoharjotukset. Ja yllätys yllätys, mä osasin! Enkä pyörtynyt! Eikä "potilaskaan" eli koulukaverikaan pyörtynyt ja jäi henkiin! *nauru* Mut sitten kun mulle pistettiin kankkuun niin koulukaveri ei pitänyt kunnolla kiinni siitä ruiskusta, niin piikki jäi törröttämään kankkuun ja ruisku lens lattialle *hikoil*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

-Casper-

Posts: 1,363

#34885 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
parin päivän päästä alkaa joululoma*aplodit* ja saan viettää sen maailman ihanimman naisen kanssa*sydän**pihkassa*
Kultakisu

Posts: 145

#34886 • • Kultakisu una sambista
Tää sai uuden työpaikan *jiihaa*

ja oli vielä aivan kipeen nätti auringonlasku *hihu*
Sallakat

Posts: 2,220

#34887 • • Sallakat jungle, baby !

Kultakisu, 19.12.2007 17:13:
Tää sai uuden työpaikan *jiihaa*



Olin just tulossa hehkuttamaan samaa *jiihaa* !!! ja vieläpä aivan helvetin hyvä työpaikka! wooohoooo!
phear

Posts: 804

#34888 • • phear <X>
Loppusodasta pakeneminen ja TJ16.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#34889 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hyvin menny tentti *hymy*
joulu lähestyy!
uus vaate *hihu*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Elmiira

Posts: 1,446

#34891 • • Elmiira
Meillä oli käyny varkaita.

Joku ystävällinen ihminen oli varastunut rappusilta
vanhat auton renkaat. Oltiinkin vasta 1,5 vuotta
mietitty et miten niistä pääsis eroon *nauru*

Ois voinu kyllä samalla viedä tuon hajonneen
tietokoneen näytönkin tuosta pihalta seisomasta.

Ja sit kulta teki maailman parasta ruokaa *slurps*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Jago

Posts: 4,039

#34892 • • Jago un-trained monkee
Tänään aamulla sukkialaittaessa huomasin sanomaboxissa jammailijan kommentin, jossa se sano jotain tyyliin "huomenta, ylihuomenna alkaa joululomat".
Siinävaiheessa ittekin hihkasin onnesta, kun tajusin, että kohta oikeesti pääsen lomailemaan.. ja olin selvinnyt jo ne viikon pahimmat päivät*jiihaa*

(okei oli tääkin päivä aika tuskaa, mutta auttaa, kun tietää, ettei tartte kärsii kauaa)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#34893 • • Fuzzy Guest
WOHOO!! Sain vakituisen sopparin tänää duunista!!! Pomot on *sydän* ja suurin osa työkavereista kans=) Ja osa myös aika...*pihkassa* hähä!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#34894 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Enää tää päivä duunii ja sit alkaa joulu..*sydän* Mä rakastan joulua ja vielä kun saan sen viettää maailman parhaassa seurassa, niin ei voi olla kuin onnellinen!

*sydän* *plur* *pihkassa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#34895 • • MissKoo
Joululahjojen osto olikin mukavaa *hymy* ei ahdistanut, myyjät oli huippukivoja ja auttavaisia ja ihana joulu tiedossa. En ole jouluihminen, mutta njääh, ei jaksa olla joulunvastainenkaan kun tiedossa niin paljon ihania ihmisiä ja kivaa touhua joten mikäs tässä.. joulua odotellessa *joo*
pirpeli

Posts: 5,533

#34896 • • pirpeli
Me saatiin joululahjaksi ihan mielettömän kivat keittiön pöytä ja tuolit. Tästä on reilu 6 vuotta, kun mulla on viimeksi ollu moinen huonekalusetti.

Nyt nauttimaan iiiiso kuppi chaita sen uuden pöydän ääreen, kynttilät palamaan ja heräilemään.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jeesboks

Posts: 4,064

#34897 • • jeesboks p u p u
Viimenen päivä koulua ennen lomaa *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Miinapiina

Posts: 3,494

#34899 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 20.12.2007 01:27:
WOHOO!! Sain vakituisen sopparin tänää duunista!!! Pomot on *sydän* ja suurin osa työkavereista kans=) Ja osa myös aika...*pihkassa* hähä!



ooooooh hienoo, onneks olkoon *hali* *aplodit* *hihu*

--
pinkki on pop!!!

Dementation

Posts: 2,892

#34900 • • Dementation wednesday?
Viime yönä Kotkan keskustassa nakkikioskin jonossa tapahtunutta.

Kaksi tyttöä kävelee puiston poikki Onnelasta snägärin suuntaan.
Syön siinä hampurilaista ja toinen tytöistä aloittaa keskustelun:
Tyttö "Moi, onko hyvää ruokaa"
Minä: "Ihan hyvää joo"
T: "Suositteletko?"
M: "Joo, voin mä suositella"
T: "Montako tähteä annat?"
M: "Hinta-laatu-suhteen huomioon ottaen kolme tähteä voin antaa"
T: "Käykö täällä visa electron"
M: "Ei käy, se lukee tossa ikkunassa että kortit ei käy"
Tyttö sanoo toiselle tytölle: "Ei mulla oo paljon käteistä, pitää käydä automaatilla"
Tyttö kaivelee lompakkoaan... "viisi...kuusi... seitsemän... Mulla on seitsemän euroa, saakohan sillä mitään"
M: "No täältä saat sillä mitä vaan"
T: "Hyvä niin."
Tyttö toiselle tytölle "Tää on vielä paskempaa kuin Heinolassa, kuvittele, snägäri jossa ei käy electron!"

*lmao*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}