Jone, 19.12.2007 16:10:
Sama suomeksi:
Sain ammatillista arvostusta, josta tuli hyvä olo. Kivaa sinänsä, koska lähiaikoina oon pitänyt tällaisia uutisia aivan samantekevinä. Tänään en vaan oon lievästi jopa innoissani.
Ei vaan. Siistiä!
Mun päivän :) vois olla se, että postissa tuli kirje Belgiasta. Se varmisti, että edessä on "työmatka" aika isoihin kansainvälisiin ratsastuskisoihin valokuvaamaan ja kirjoittamaan juttuja. Kilpailuja käydään kahdella areenalla yhtä aikaa. Mukana kisaamassa on noin viisi suomalaista, joten aika ei tule käymään pitkäksi heidän perässä juostessani (varsinkin, jos he menestyvät). Pääsen samalla kokeilemaan uutta kuvauskalustoa.
Kieltämättä vähän myös jännittää.
Samaan asiaan liittyen olkoon se vaikka o_O että ko. kilpailujen akkreditointi-paperit faksattiin Belgiaan (2,5 vkoa sitten) ja tämän päivän kirje oli ensimmäinen yhteydenotto akkreditoinnin onnistumisesta (kisoihin aikaa viikko, hotellit ja lennot oli pakko varata jo joitakin viikkoja sitten). Kirjeessä käytetty kieli oli hollanti....
Olisi ihan suotavaa, jos Keski- ja Etelä-Eurooppalaiset kisajärjestäjät voisivat siirtyä 2000-luvulle (esim. käyttämään sähköpostia ja englantia).