päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,571,585 views

sapeli

Posts: 11,768

#40941 • • sapeli jokukukamikä?
Perjantai ja hyvä fiilis. *hymy*

Tai ehkä tää tulee vaan tästä kodeiinista mitä oon nappaillu *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jinx

Posts: 2,615

#40943 • • Jinx Superfeminine
Perjantai *iloinen*

--
Pyllykkä

Jutu

Posts: 3,054

#40944 • • Jutu Blondi
Käytiin tänään iskän kanssa shoppailemassa. Tarkotus oli ostaa mulle matkalaukku ja just sopivasti tänään oli tullut mulle postissa ykkösbonusseteli (51€ ja jotain hiluja päälle), joten mentiin ekana Euromarkettiin. Siellä oli sitten tarjouksessa hyvän kokoinen ja näköinen matkalaukku joka oli tarjouksessa 59,90. Sitten kun mulla on henksukortti niin sain siitä vielä 15% alennusta, eli loppujen lopuksi tuo seteli riitti ja sain vielä 35 senttiä takasin! *pepsodent*

Sitten iskä sano, että se tarvii tulostimen ja mentiin Prismaan kun siellä oli joku Canonin tulostin tarjouksessa. Sitten se päätti, että ostaa meille samanlaisen kun se tulostin makso 50€.

Ja kaiken lisäksi tänään on perjantai ja kaksi päivää vapaata! *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

plink

Posts: 1,405

#40945 • • plink team paska
kesäloma!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#40946 • • Freja Sihteeri
Siideri! Kohta W pääsee töistä ja sen jälkee thaikkumestaan syömään. Jiu! perjantai! Vaasa! Elämä! Fiilis! Ystävät!

*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Epyx

Posts: 466

#40947 • • Epyx
Päivä- ja viikkoraportti ois tehtynä, kaikki tilaukset hoidettu ja kamat kasassa kotiinlähtöä varten!
m1kk3

Posts: 5,560

#40948 • • m1kk3 no-life
Jatkoaika.comin Salatut Elämät-topic pelastaa kyllä huonommankin päivän *nauru* *hymy*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

wiwi

Posts: 1,575

#40949 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Karposta tuli just mun idoli.*plur*



Ihan mahtava.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

KooKie

Posts: 4,338

#40950 • • KooKie aka. Petress Pan

mikke, 17.10.2008 20:14:
Jatkoaika.comin Salatut Elämät-topic pelastaa kyllä huonommankin päivän *nauru* *hymy*



Url plz! ...Again. Pitääkin tallentaa se kirjanmerkkipalkkiin. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

remotion

Posts: 5,283

#40953 • • remotion nostatus guru
uus huone duunimestan ylimmästä kerroksesta josta fiiliksissä!
mutta ennen kaikkea 6 tuntia tapetointia takana ja ihan överi liekeissä tästä kämpäst nyt!
Freja

Posts: 8,775

#40954 • • Freja Sihteeri
Kaunis aamu. Vaasa *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#40955 • • Hitchhiker
Mukava aamu, olen saanut aikaiseksi jo vaikka mitä ja mikäs sen mukavampaa kuin nauttia aamukaffet parvekkeella auringon lämmittäessä. Seuraavaksi pitäisi lähteä mummin luokse koneeseen asentelemaan pari softaa.
Wiko

Posts: 185

#40956 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Todella muksa päivä ollu. Saanu paljon aikaan ja muutenkin hyvä fiilis. Eikä edes oo tehny mieli lähtee ulos...harvinaista =)
Wiko

Posts: 185

#40957 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Niin ja Torstaina on duunihaastattelu *jiihaa*
Avatar
#40958 • • Muussika Guest
Hihuu, sainpas itteni vihroin sängystä ylös. :D Yövuorot takana siis, ja huomenna vapaa. :)

Oon vieläkin ihan fiiliksissä edellisestä vapaapäivästäni, eli keskiviikosta. Tein hyvää ruokaa, siivosin, vetästiin taas 4h urheilureenit ja sit illalla vielä Red Onioniin. :D Oli niiiin huippuva! Ja rakas ystäväiseni tarjos herkkuaamiaiset ja kaikki. *sydän*

Ainut miinus oli sit se, etten saanut oikeen nukutuksi kun oon tottunut pimentäviin verhoihin, ja sit olin ihan älyttömän töttöröö ekassa yövuorossa. Mut ei she midist! Vaik kroppa oli aika väsy, niin mieli oli hyvä, ja on edelleen! *hihu*

Nyt voiski vähän aikaa valvoskella ja sit taas nukkua, pääsin nukkumaan vasta n. klo. 11 aamulla tänään kun sähläsin bussien kanssa (hyvä mä *grr*) ja kun oli taas semmoi 14h vuoro, uskon että uni tulee kohta uudestaan. :)

Sitä ennen vähän herkkui ja töllöö, harvinaista herkkuva! *plur*
Freja

Posts: 8,775

#40959 • • Freja Sihteeri
Hemmetin hyvä seura :)
Siiderii :)
Pian lisää hyvää seuraa :)
Älyttömän hyvä fiilis! :)
Illalle asetettu missiot :D

*nauru*

Tästä illasta tulee vaa mielettömän hauska :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#40960 • • sapeli jokukukamikä?
Ystien vierailu. *hymy* Plus nyt on kämppä siistimpi ku piiiiitkään aikaan, ku oli hyvä syy siivota! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.