päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,350,087 views

Timce

Posts: 5,381

#34982 • • Timce
Ai-van uskomaton kissa osui kohdille äsken jouluostoksilla. Syvään uurrettu paita pursuavine sisälmyksineen tarjos kyllä sellasen näköalan, etten muista koskaan nähneeni vastaavaa. Siinä se kassalla hymyili ja meitsi yritti peitellä veren pakkautumisesta johtuvaa "etukenoa".
Playmate of the year materiaalia kannasta kattoon. Ja mikä vielä innostavampaa, tämä kaikki ihanuus palvelee joka kerta siellä samassa pikkuliikkeessa Wanhassa Raumassa. Seuraavaks kamera mukaan.

Oih.. *sydän*

Nyt vaan harmittaa, ettei tullut tehtyä mitään peliliikkeitä. Tuolla sais kaverit aika kateelliseks. ;)

-Morkkis.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#34983 • • Muussika Guest

Timce, 22.12.2007 11:13:
Ai-van uskomaton kissa osui kohdille äsken jouluostoksilla. Syvään uurrettu paita pursuavine sisälmyksineen tarjos kyllä sellasen näköalan, etten muista koskaan nähneeni vastaavaa. Siinä se kassalla hymyili ja meitsi yritti peitellä veren pakkautumisesta johtuvaa "etukenoa".
Playmate of the year materiaalia kannasta kattoon. Ja mikä vielä innostavampaa, tämä kaikki ihanuus palvelee joka kerta siellä samassa pikkuliikkeessa Wanhassa Raumassa. Seuraavaks kamera mukaan.

Oih.. *sydän*

Nyt vaan harmittaa, ettei tullut tehtyä mitään peliliikkeitä. Tuolla sais kaverit aika kateelliseks. ;)

-Morkkis.



Sorry, mut oli kyä pakko revetä :D

Niinhän se vaan on, et jotkut miehet on niiiin yksinkertaisia. *nauru*

Ja siksihän sitä seukkailemaan aletaan, että frendit tulisi kateellisiksi hotista kumppanista (ainakin yläasteella) *joo* :D

Mut ei shiin midist, joulurauhaa! :D
domi

Posts: 7,069

#34984 • • domi Työn sankari.
- tv-antennijohto vaihdettu
- valokuitu tulee ilmeisesti VIIMEIN ensi vuoden ekalla neljänneksellä
- wow-aikaa (*nauru*)
- takanluukut korjattu
- ensi vuoden suunnitelma alkaa olla selvänä, valmistun toukokuussa :)
Timce

Posts: 5,381

#34985 • • Timce

Vampyrella
Niinhän se vaan on, et jotkut miehet on niiiin yksinkertaisia. *nauru*



Ja kuule ihan samat terveiset sinne suuntaan. *nauru*


Ja siksihän sitä seukkailemaan aletaan, että frendit tulisi kateellisiksi hotista kumppanista (ainakin yläasteella) *joo* :D



Ja sä luulet, että mä ihan tosissani olin tuon kommentin kanssa? Pitäiskö sitä miettiä vielä vähän aikaa, ennenkö avaudut asiasta, koska sulla ei näköjään ole hoksottimet ihan parhaassa terässä.

Ei midist. Ota se sitruuna pois perseestä ja ota internet vielä vähän enempi tosissaan. Sulla on pokkaa sanoa ihmisiä yksinkertaiseksi tuntematta tapausta lainkaan? OK

Höllennä sitä pantaa ja ota iisisti. Hyvää joulua.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#34986 • • Muussika Guest

Timce, 22.12.2007 12:36:


Ja kuule ihan samat terveiset sinne suuntaan. *nauru*

Ja sä luulet, että mä ihan tosissani olin tuon kommentin kanssa? Pitäiskö sitä miettiä vielä vähän aikaa, ennenkö avaudut asiasta, koska sulla ei näköjään ole hoksottimet ihan parhaassa terässä.

Ei midist. Ota se sitruuna pois perseestä ja ota internet vielä vähän enempi tosissaan. Sulla on pokkaa sanoa ihmisiä yksinkertaiseksi tuntematta tapausta lainkaan? OK

Höllennä sitä pantaa ja ota iisisti. Hyvää joulua.



Heiii, en mäkään ny ihan tosissaan täälä aina kirjottele! Ota iisisti vaan, ei tarvi loukkaantua! :D

Aattelinkin, että kirjotit ton vähän kieli poskessa, ja oletin ettet näin ollen ota nokkiisi jos vähän vien läpändeeriä etiäpäin. Jos et ollu tosissas, ni eihän siun tarvi loukkaantua, vai? :)

Ei mulla oo sitruunaa persiissä, ei tarvihe siitä huolehtia. Tosta vaan tuli niin mieleen vanhat kunnon yläasteajat, että oli pakko kommentoida. *nauru*

Mut tollasia miehiä ja naisia oikeestikin löytyy, jonka vinkkelistä viestisi kirjoitit, niin miksipä en olisi asiaa kommentoinut. Sä kuitenkin tunnet parhaiten itsesi, ja kun mun sepostukset ei kuvaillut sua, niin eihän sinun tarvi siitä hernettä nenuun ottaa. :)

*piis*
Timce

Posts: 5,381

#34987 • • Timce

Vampyrella
*piis*



*piis*

Täytyy myöntää, että otin internetin vähän turhan vakavasti. :) U got me.

Touché.

Ja myönnänpä vielä, että olihan tuo mun viesti aika seksistinen.

Touché.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#34988 • • Edited Muussika Guest

Timce, 22.12.2007 13:25:

Täytyy myöntää, että otin internetin vähän turhan vakavasti. :) U got me.

Touché.

Ja myönnänpä vielä, että olihan tuo mun viesti aika seksistinen.

Touché.



Ällös hättäile, kukapa meistä olisi täydellinen. En ainakaan minä. :P

Mä sit myönnän omalta osaltani, et ohan ne tissit kivoja (vaikkakin vain yksi osa naisihmisten solumassaa, eivätkä ainakaan meikäläiselle yksinään riittäisi ihmisestä kiinnostumiseen - ja tuskinpa riittäisivät sullekaan, kun kieli poskessa viestisi taisit kirjottaa). :D

*piis*

P.S.

(o Y o)
Freja

Posts: 8,775

#34989 • • Freja Sihteeri
Perhe taas pitkästä aikaa koossa, viimeks oltii tällee vuosi sitten.
Ihan loistavaa aikaa. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Individual

Posts: 10,942

#34991 • • Individual HYPNO!
Kämppä on suht siisti, ostokset tehty, ruoka paistuu pannulla ja eilen oli kiva ilta ihmisten kanssa, joiden kanssa ei ole vähään aikaan tullut vietettyä iltaa. Kun saa syötyä voisi ehkä maistella hieman glögiä ja rentoilla menemään. Vois asiat paskemmin olla. *hymy*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#34993 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
lauantai ja just korkattu siideri *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#34994 • • Edited ezzy Droid-pappa

Timce, 22.12.2007 13:25:
---

Ja myönnänpä vielä, että olihan tuo mun viesti aika seksistinen.



Ei tolle oikeesti vaan joskus voi mitään, että ajoittain jää vaa suu auki toljottamaan jotakuta. Ei siinä enää aivot toimi. Ja naisten on turha väittää ettei samaa tapahdu heille :)

Itellä lähinnä tilanne menossa nyt etten voi itse uskoa todeksi tapahtunutta ja tilanne vaan kehittyy :D

Saa sitä joskus risukasassakin nauttia, perkele *grr*

oma ":)" vois olla että kurkkukipu on poistumassa taas vaihteeksi ja muuttui nuhaksi. Tosin kaikki jouluun liittyvä on silti peruttu :(

*yksinkotonabatterykorks*
Freja

Posts: 8,775

#34995 • • Freja Sihteeri
:D Tää o ni perus perhejoulu kyl jälleen kerran.
Muutenkin jotenkin vaa.. Hauskaa :D

Perhe on paras *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#34996 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vierailu isovanhemmilla.. ja hyvää ruokaa.. *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Rubicon

Posts: 550

#34997 • • Rubicon
Oon vihdoin siivonnut sekä hoitanut kaiken mahdollisen shoppailun ja paketoinnin,
eli nyt voin vaan nostaa jalat kattoon ja chillaa <3

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avatar
#34998 • • aalto2 Guest
tuntuupas kivalta :)
tiiplis

Posts: 1,043

#34999 • • tiiplis also available in sober

hemuz, 21.12.2007 21:58:
---
tiiplis, 21.12.2007 12:45:

Ja ei-sittenkään-täysi-helvetti -tyyppinen jouluruokaostosrupeama, aikaa meni puolitoista tuntia mut ihmisillä oli vielä toistaiseksi ihan joulumieli mukana.

---


Meil meni joku korkeentaan 45min. Mut käytiinki yhen aikaan. :)



Launeen cittari on niin iso et pelkkään kävelemiseen menee helvetisti aikaa *nauru*

--
italia litania nainati lailati