46,900 posts, 2,345 pages, 17,070,839 views
Timce, 22.12.2007 11:13:
Ai-van uskomaton kissa osui kohdille äsken jouluostoksilla. Syvään uurrettu paita pursuavine sisälmyksineen tarjos kyllä sellasen näköalan, etten muista koskaan nähneeni vastaavaa. Siinä se kassalla hymyili ja meitsi yritti peitellä veren pakkautumisesta johtuvaa "etukenoa".
Playmate of the year materiaalia kannasta kattoon. Ja mikä vielä innostavampaa, tämä kaikki ihanuus palvelee joka kerta siellä samassa pikkuliikkeessa Wanhassa Raumassa. Seuraavaks kamera mukaan.
Oih..
Nyt vaan harmittaa, ettei tullut tehtyä mitään peliliikkeitä. Tuolla sais kaverit aika kateelliseks. ;)
-Morkkis.
Vampyrella
Niinhän se vaan on, et jotkut miehet on niiiin yksinkertaisia.
Ja siksihän sitä seukkailemaan aletaan, että frendit tulisi kateellisiksi hotista kumppanista (ainakin yläasteella) :D
Timce, 22.12.2007 12:36:
Ja kuule ihan samat terveiset sinne suuntaan.
Ja sä luulet, että mä ihan tosissani olin tuon kommentin kanssa? Pitäiskö sitä miettiä vielä vähän aikaa, ennenkö avaudut asiasta, koska sulla ei näköjään ole hoksottimet ihan parhaassa terässä.
Ei midist. Ota se sitruuna pois perseestä ja ota internet vielä vähän enempi tosissaan. Sulla on pokkaa sanoa ihmisiä yksinkertaiseksi tuntematta tapausta lainkaan? OK
Höllennä sitä pantaa ja ota iisisti. Hyvää joulua.
Timce, 22.12.2007 13:25:
Täytyy myöntää, että otin internetin vähän turhan vakavasti. :) U got me.
Touché.
Ja myönnänpä vielä, että olihan tuo mun viesti aika seksistinen.
Touché.
Timce, 22.12.2007 13:25:
---
Ja myönnänpä vielä, että olihan tuo mun viesti aika seksistinen.
hemuz, 21.12.2007 21:58:
---
tiiplis, 21.12.2007 12:45:
Ja ei-sittenkään-täysi-helvetti -tyyppinen jouluruokaostosrupeama, aikaa meni puolitoista tuntia mut ihmisillä oli vielä toistaiseksi ihan joulumieli mukana.
---
Meil meni joku korkeentaan 45min. Mut käytiinki yhen aikaan. :)