päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,560 views

larzizi

Posts: 1,661

#24541 • • larzizi
On tullut oltua tänään ahkera ja oon saanut paljon aikaseks, joten on hyvä mieli *hihu* Tuli tehtyä kaverin joululahja lähes kokonaan valmiiksi ja sitten sain askarreltua kortit *hihu* Ei enää paljon puutu..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

laeski^

Posts: 478

#24542 • • laeski^ LaiskaLäski
sain uuden läppärin *jiihaa**jiihaa**jiihaa*
JEEEEEE!!!!!
huippu kivaa.
wanha oli nii kaameen hidas et meinas lentää seinälle n.5 kertaa päiväs *uuh*
mut ny o uus uudenkarhee *joo* joka toimii niinku pitääki (ainaki toistaseks)
Avatar
#24543 • • Annakins Guest
hih hih. juotin mun 19 v. serkulle kaljaa. hihi.
Avatar
#24544 • • cjet Guest
Tuli mieleen taas tuleva kesä ja moottoripyörä.. *justjoo* Unohtui 13h työpäivä ja rupes jo täs vaihees vuotta kuumottaa. Voisin hommaa tällaisen ... *nauru* Tulipas taas hyvä mieli.
Freja

Posts: 8,775

#24545 • • Freja Sihteeri
Ihana oli nukkua tunti pitempään kuin mitä oikeasti olisin saanut. Päätin yöllä töistä tullestani et investoin pari kymppiä taksimatkaan töihin. Ja se tunti lisää oli just se mitä tarvitsin, vaikka niska ei vieläkään käänny sivuille.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#24546 • • pirpeli
Viestit*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Fornarina

Posts: 283

#24547 • • Fornarina
Sain ostettua kaikki joululahjat *iloinen*
ja sitten tietty itselleni kans; tarttu mukaan semmonen kiva mekko uudeks vuodeks *eimaltaoottaa-hymiö* *aplodit*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#24548 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on kyl eilisen.

Markin ratkiriemukkaat syntymäpäivät ihanien ystävien kanssa. Ihan huippu ilta! *sydän* Meinas kyllä perna revetä monta kertaa illan aikana naurusta! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#24550 • • tanja Guest
enää yksi tentti jäljellä ja sitten alkaa hyvin ansaittu joululoma!!! Töistä mulla ei kyl mitään lomaa ole, mut eipähän tarvitse pariin viikkoon stressaan koulua! Jeeeeeee!!! Ja tammikuun alussa pääsen Saksaan rakkaan ystäväni luo!
katrihana

Posts: 127

#24551 • • Edited katrihana
Tänään vien pojille töihin piparia ja aion hymytä kaikki asiakkaat aivan ihmetykseen saakka! Vaikka kuka tiuskisi ja tukasta repisi virnistän vain takaisin. Katsokaas, huomenna alkaa loma!*jiihaa*

Lomahan minulla kestää melkein viisi päivää... Mutta eikös se vain olekkin niin, että fiilis on tärkein! *aplodit*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

vinsku

Posts: 749

#24552 • • vinsku huba huba
LOMA! Lomahan alkaa tänään 21.12. ja loppuu 8.1. :D

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Miinapiina

Posts: 3,494

#24553 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää päivä!!

ja illalla ku oon saanut kaikki hommat tehtyä, ei salee enää ärsytä yhtään ja hymyilyttää tooodella paljon!!! *nauru* *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

milessi

Posts: 188

#24554 • • milessi Jai
poikaystävä tulee tänään takaisin egyptistä *pus*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Verano

Posts: 4,649

#24555 • • Verano Merituuli
Ekat suklaaöverit taitaa tulla vedettyä tänään. Asiakkaaltamme -makeisfirmalta- tuli tuollainen iiiso kori suklaata.
sapeli

Posts: 11,768

#24556 • • sapeli jokukukamikä?
Mukava olo kun on nukkunut pitkän, rauhallisen yön tuon yhden vieressä. On kiva tajuta että aina kun herää hetkeksikään yöllä niin nukahtaa hymyillen kun huomaa että toinen on siinä. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lenita

Posts: 1,423

#24557 • • Lenita
Pari tuntia enää töissä ja sit alkaa loma *jiihaa*

Illalla saunaan, ehkä pari siduu ja sit aion nukkua koko syksyn univelat pois *nukkuu*

--
^_____________^

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#24558 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Niin kauhee stressi ollu koulun suhteen, että en ees oo tajunnu, että tänään oli vika päivä!

Ja uudenvuoden suunnitelmat selkis :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Piiuzki

Posts: 870

#24559 • • Piiuzki
Tein paljon joulutorttuja *kuolaa* tuli taas vaihteeks niin joulunen olo *plur*
Verano

Posts: 4,649

#24560 • • Verano Merituuli
Kulta soitti niin ilosena, kun sillä alko loma ja muutenkin oli hyviä uutisia. Vaikka mulla on vielä huominen duunia, niin tuli yhtäkkiä ihana joulu- ja lomafiilis ^___^