päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,416 views

Samu81

Posts: 1,224

#35741 • • Samu81 kokolihaa
Viimenen täysi viikko duunissa alkoi, sekä ulkona paistaa aurinko ja on todella nätti talvinen päivä -> hyvä fiilis *hymy*

8,5kk kärsitty ilman ainoatakaan kunnon lomaa, mitä nyt muutama pidennetty viikonloppu. Ja etenkin syksyllä meinasi pää räjähtää työstressin vuoksi useampaankin otteeseen *poks*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

onni3mk

Posts: 3,973

#35742 • • onni3mk Onni on.
Viikonloppu *sydän*

--
Onni on.

-xx-

Posts: 5,001

#35745 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Sain toisen esitarkastajan lausunnon tulevasta väitöskirjastani. Lausunnossa kehuttiin mm. korkealaatuista tutkimustyötä, erinomaista kirjoitustyyliä ja laajaa aihealueen tietämystä *plur*

Ihanaa! Ihan kohta neljän vuoden pakerrus on ohi (klubbarin hymiöt eivät riitä kuvailemaan tähän liittyviä tunteita ;))

--
kiitos ja anteeksi ^^

Mellu-

Posts: 4,006

#35747 • • Mellu-
eilen oli hauskaa *lmao* luuv my neibörs :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Rubicon

Posts: 550

#35748 • • Rubicon
Sain vihdoin korun lyhennettyä ja se tuntuu nyt niiiiiiiiin kivalta!<3
Ja sit sovittiin Taskiksen kaa tänään jotain ihan ylikivaa*pihkassa*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

vinsku

Posts: 749

#35749 • • Edited vinsku huba huba
Huomen on vika koulupäivä lukiossa. *nyyh* mitä mä sit teen?! Mä meen armeijaan ja kaverit lähtee omille teilleen kuka minnekin. Voi hitto vieköön mitä mä sitten teen. Enää pari hassua kuukautta ja sit koko elämä muuttuu. Tuntuu karseelta, mut toisaalta kivalta.

Niin ja tää on päivän :) koska se on tosiaankin vika koulupäivä ja oikeesti oon iloinen. :D

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Avatar
#35750 • • Muussika Guest
Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, keskusteltiin bändikamujen kanssa asiat läpi ja jäi hyvä fiilis. Muutama tippa kyllä vierähti silmästä. Elämä on vaikeita päätöksiä täynnä. Joka suuntaan ei vaan voi ratketa. Pitäisi ehkä käydä tsekkaamassa levynjulkkarikeikka. On varmaan aika hassu ja haikea fiilis katsella bändiä sieltä katsomon puolelta. Ovat nyt reenanneet ilman mua biisit soittokuntoon, niin mitäpä minä sinne enää menisin sotkemaan. :)

Noh, pääsinpähän tekemään noiden kanssa yhden levyn. *hih* Täytyypi seurata miten niiden ura siitä urkenee. *hihu* Toivon heille kaikkea parasta. Hyviä muistoja on enemmän kuin huonoja, enkä jaksa kantaa minkäänlaista negatiivista taakkaa mistään.

Niin, ja yksi asia joka mua tällä hetkellä jaksaa piristyttää on se, että mä ehkä aion repästä. Aion luultavimmin lähteä extemporee Japaniin ton miehen mukaan, vaikka mulla ois duuni ja kaikki. Nyt vaan tuntuu just siltä, että tarviin repäsyä. Rahaahan siihen menee, ja ehkä joudun irtisanoutumaan duunista jo nyt (aikomuksena on kyllä tehdä moinen piakkoin eniweis ja etsiä itselle sopivampi työympäristö), mutta whattahell. Kerranhan tässä vaan eletään, carpe diem.

*plur*
Mikx

Posts: 134

#35751 • • Mikx Miikka
Pyörä oli varastettu ...talon varastosta :/....myöhästyin töistä.......paluu matkalla silmiini sattui jostain ihmeen syystä...tutun näköinen pyörä (olin bussissa) ...bussista ulos ...ja kattoon ja OMA pyörähän se siinä ..... mikä tuuri :)
Prime Number

Posts: 2,705

#35753 • • Prime Number UG-///
Voitin tänään yleX:n rex veritas kilpailun, suvereenisti 6-0*hymy*
Kyllä meitsillä on planeetat hallussa.

--
Repikää siitä

Avatar
#35754 • • candyraver Guest

La Petite, 28.1.2008 09:39:
Olin urheillut viime vuonna niin aktiivisesti, että sain duunipaikalta siitä hyvästä 50 euron lahjakortin Top Sportiin *pepsodent*


*whaat* ei meil mitään tollasii jaella... mut en mä kyl ollu viime vuonna kovin ahkerakaan..ainakaan loppuvuodesta*blush* onnea vaan*aplodit*
dncr

Posts: 249

#35755 • • dncr aika notkee
Neljän viikon päästä tää tyttö on Islannisssa! *plur* Ja kokonaiset kahdeksan päivää! *hymy*

--
The love we give away is the only love we keep.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#35756 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
lauantaina Inkadelica -psykefestareille Perun Pyhään Laksoon! *yingyang*

--
dasinoaisnvs

Janisa

Posts: 2,226

#35757 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Janisa, 23.1.2008 19:18:
Ihana Detroitin paivaunieni kohde aikoo kuulemma lahettaa mulle postia, siis oikein sita vanhanaikaista. Huaaah. *pihkassa*



Posti saapui tanaan -mun pitaa varmaan buukkaa reissu Detroitiin. *tirsk*
Aaaaaaaaaaaah, I love my life!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

crissy

Posts: 1,958

#35758 • • crissy
kohta saa tän kuontalon taas ojennukseen!! ---> kampaajalle!
Avatar
#35759 • • Säty Guest
Kiva pv tiedossa, mutta eihän mua väsytä yhtään.. Työ ja sit iltakoulu..:)
Miinapiina

Posts: 3,494

#35760 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 29.1.2008 08:22:
kohta saa tän kuontalon taas ojennukseen!! ---> kampaajalle!



khuuuul, uuet hiukset on uleutta *joo*
mullaki on uus väri *hihu*

--
pinkki on pop!!!