päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,730 views

hemuz

Posts: 2,178

#35762 • • Edited hemuz kätevä emäntä

Miinapiina, 29.1.2008 08:53:
---
crissy, 29.1.2008 08:22:
kohta saa tän kuontalon taas ojennukseen!! ---> kampaajalle!

---


khuuuul, uuet hiukset on uleutta *joo*
mullaki on uus väri *hihu*



Mulki tulee huomen uus tukka *sydän* . tere tulemast kattelee cumppaan perjantaina 00.30 (tai no menee jo lauantain puolelle).
Sankari

Posts: 617

#35763 • • Sankari
Pääsin yhteen työpaikkaan mihin halusin. *jiihaa*
Mark

Posts: 7,311

#35764 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
jes, pääsenki muuttaa aiemmin ku oletin *plur* pari viikkoo aikaa roudaa kamat ja fiksaa kämppä ennenku joutuu lähtee nykysestä osotteesta, FAK JEA! *aplodit*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

UnityF

Posts: 15,721

#35765 • • UnityF joo just se
Kiva aamu luulin et joudun ettii sata vuotta yhtiä papereita mut ne löytykin ihan heti *jiihaa*


Muutenkin on ollu kivoja aikoja kullan ja kian kanssa et ei ees paljon ota päähän vaikka tää kone on _taas_ rikki. *grr* Nooh savuu ei viellä nouse joten nou hätä *hihu*


*plur*
onni3mk

Posts: 3,973

#35766 • • onni3mk Onni on.
dna mainos bussissa: "mokkula tuo internetin mihin tahansa. Jopa Turkuun."

--
Onni on.

Fyrisch

Posts: 4,525

#35767 • • Fyrisch

Janisa, 29.1.2008 04:06:
Posti saapui tanaan -mun pitaa varmaan buukkaa reissu Detroitiin. *tirsk*
Aaaaaaaaaaaah, I love my life!



mitä se lähetti sulle, ruosteiset kalsarit?
Janisa

Posts: 2,226

#35768 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Fyraett, 29.1.2008 16:31:
---
Janisa, 29.1.2008 04:06:
Posti saapui tanaan -mun pitaa varmaan buukkaa reissu Detroitiin. *tirsk*
Aaaaaaaaaaaah, I love my life!

---


mitä se lähetti sulle, ruosteiset kalsarit?



Valokuvia, mahtavan kirjeen ja ihania sanoja. Huaaaah.*hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Tarsu

Posts: 2,449

#35769 • • Tarsu

Sankari, 29.1.2008 09:50:
Pääsin yhteen työpaikkaan mihin halusin. *jiihaa*



onnee!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

anis

Posts: 2,451

#35770 • • anis
Enää kaks yötä ja sitten vapaapvä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#35771 • • Annakins Guest
Tää kyl tuntuu enemmänkin päivän o_O -sektioon kuuluvalta, mutta on se :) myös.

Ensimmäisen kerran kuukausiin tuntuu siltä, että huomenna kun tulee töihin ei oo kaaosta odottamassa o_O.
Sallakat

Posts: 2,220

#35772 • • Sallakat jungle, baby !
www.tokyokan.fi
tämän löytäminen. en tajua miten oon voinu missata tän tähän mennessä. Vähän tuolla tulee innostumaan kun menee ostoksille *jiihaa* *plur*
Jutu

Posts: 3,054

#35773 • • Jutu Blondi
Kävin taas iskää moikkaamassa ja oli kiva huomata, että oli enemmän tajuissaan kuin eilen. Silti kyllä teki niin pahaa kun ei pysty puhumaan sen koneen takia :( Onneks hoitaja sitten sanoi, että jos tähän malliin jatkuu toipuminen, niin pääsee pois hengityskoneesta :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

JaUHomAto

Posts: 395

#35774 • • JaUHomAto väärä nimi
PAIN - Same Old Song*slurps**sydän*
Santutar

Posts: 405

#35775 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Reenien jälkeen saatiin kakkua jota syötiin porukalla hallin lattialla *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#35776 • • larzizi
Tullut juteltua tässä illan mittaan yhden pojan kanssa, joka oli yksi siitä isosta inttiporukasta, johon tutustuttiin viimeksi laivalla. Kovasti tullut fiilisteltyä laivareissua ja reissun jälkeen olleita jatkoja :D Aivan mahtavaa vähän palata ajassa taaksepäin ja koota illan tapahtumia kahden ihmisen muistikuvista. Nyt jo tullut esille aika paljon asioita, joita en muista tapahtuneen, mutta joissa olen kuulemma ollut kaikesta huolimatta mukana *pepsodent*

Onneks ensi kuun puolella pääsee Tampereelle moikkaamaan yhtä tiettyä tosta laivaporukasta, mutta pakko kyllä saada jonkun näköset jatkojen jatkot vähän isommalla kokoonpanolla jossain kohtaa *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Heli

Posts: 1,489

#35777 • • Heli vai kuka se oli

Santutar, 29.1.2008 21:57:
Reenien jälkeen saatiin kakkua jota syötiin porukalla hallin lattialla *nauru*



*slurps*

--
ei se väärin ole.

vinsku

Posts: 749

#35778 • • vinsku huba huba
Saksan prelissä tuntui siltä, että oikeesti näytin osaamiseni ja kielitaitoni *plur* vitsi, ei ookaan tullu tätä fiilistä taas aikoihin.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Avatar
#35779 • • Annakins Guest
Kumnmasti työmotivaatio kasvaa kaiken skeidan keskellä kun saa positiivista palautetta panoksestaan :)

Ryhdynpä siis ratkomaan tämän päivän ongelmia!
jusqu

Posts: 762

#35780 • • jusqu pilipalipilotti
Iso kiitos aamun dösäkuskille! Olin matkalla töihin ja könyän sitten bussiin vain huomatakseni, ettei se R-kioskin myyjä sitten ollutkaan myynyt minulle koko kuukaudeksi aikaa matkakortilleni, kiitos vaan siitä. Eihän mulla sitten ollut myös arvoakaan kortilla, joten alan siinä kaivelemaan lievästi jo kyrsiintyneenä lompakkoani. Bussi on lähtenyt jo liikkeelle ja huomaan, että minulta puuttuu 20 senttiä lipun hinnasta. Kyrpä otsassa sen kun kasvaa. Ilmotan sitten kuskille, että hyppään pois seuraavalla kun ei ole käteistä. Kuski kysyy että töihinkö olen matkalla ja käskee sitten mennä istumaan! Se pelasti kyllä aamun :)

--
*pupu**piis*