On tullut oltua tänään ahkera ja oon saanut paljon aikaseks, joten on hyvä mieli Tuli tehtyä kaverin joululahja lähes kokonaan valmiiksi ja sitten sain askarreltua kortit Ei enää paljon puutu..
sain uuden läppärin
JEEEEEE!!!!!
huippu kivaa.
wanha oli nii kaameen hidas et meinas lentää seinälle n.5 kertaa päiväs
mut ny o uus uudenkarhee joka toimii niinku pitääki (ainaki toistaseks)
Tuli mieleen taas tuleva kesä ja moottoripyörä.. Unohtui 13h työpäivä ja rupes jo täs vaihees vuotta kuumottaa. Voisin hommaa tällaisen ... Tulipas taas hyvä mieli.
Ihana oli nukkua tunti pitempään kuin mitä oikeasti olisin saanut. Päätin yöllä töistä tullestani et investoin pari kymppiä taksimatkaan töihin. Ja se tunti lisää oli just se mitä tarvitsin, vaikka niska ei vieläkään käänny sivuille.
enää yksi tentti jäljellä ja sitten alkaa hyvin ansaittu joululoma!!! Töistä mulla ei kyl mitään lomaa ole, mut eipähän tarvitse pariin viikkoon stressaan koulua! Jeeeeeee!!! Ja tammikuun alussa pääsen Saksaan rakkaan ystäväni luo!
Tänään vien pojille töihin piparia ja aion hymytä kaikki asiakkaat aivan ihmetykseen saakka! Vaikka kuka tiuskisi ja tukasta repisi virnistän vain takaisin. Katsokaas, huomenna alkaa loma!
Lomahan minulla kestää melkein viisi päivää... Mutta eikös se vain olekkin niin, että fiilis on tärkein!
Mukava olo kun on nukkunut pitkän, rauhallisen yön tuon yhden vieressä. On kiva tajuta että aina kun herää hetkeksikään yöllä niin nukahtaa hymyillen kun huomaa että toinen on siinä.
Kulta soitti niin ilosena, kun sillä alko loma ja muutenkin oli hyviä uutisia. Vaikka mulla on vielä huominen duunia, niin tuli yhtäkkiä ihana joulu- ja lomafiilis ^___^