päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,398 views

Jocular

Posts: 1,359

#12241 • • Jocular Janni
Aattelin leipoa leipää. Leivoinki, mut en näköjään jaksanu odottaa tarpeeks kauan sen kohoamista. Nyt jättileipä valtaa meijän uunia ja pelkään ettei se lopeta turpoomista ennenku pellin reunat tulee vastaan *nauru* Ihan ku jostain kauhuleffasta "Turpoavan leivän kosto".. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Lin

Posts: 230

#12242 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Kaveri lähetti sähköpostia:

Tärkeä tieto tytöille

MOSKOVAN yliopiston tutkijoiden mukaan naiset voivat arvioida miehen peniksen pituuden tämän jalkapohjan pituuden perusteella. Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella. Niin se vain tiede menee eteenpäin.

Mun kikkeli olis noin 14,5 senttinen.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Lin

Posts: 230

#12243 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Kaveri lähetti sähköpostia:

Tärkeä tieto tytöille

MOSKOVAN yliopiston tutkijoiden mukaan naiset voivat arvioida miehen peniksen pituuden tämän jalkapohjan pituuden perusteella. Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella. Niin se vain tiede menee eteenpäin.

Mun kikkeli olis noin 14,5 senttinen.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

kilobitti

Posts: 2,419

#12244 • • kilobitti 1-2-3 techno
parempi olo jo, flunssa taittuu*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Bio

Posts: 4,429

#12245 • • Bio The Bullies / Pinky

Lin, 8.8.2005 13:03:
Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella.



*lmao*

Mun kengännumero on 44
Lin

Posts: 230

#12246 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Bio, 8.8.2005 13:35:
---
Lin, 8.8.2005 13:03:
Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus (ei kengän numero!) + 5 senttiä jaettuna kahdella.
---


*lmao*

Mun kengännumero on 44

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Jocular

Posts: 1,359

#12247 • • Jocular Janni
Kengänkoko ei vastaa kengän kokoa senteissä..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Piiuzki

Posts: 870

#12248 • • Piiuzki
Mä oon oottanu yhtä puhelin soittoo nyt viikon ja äsken se soitto tuli *jiihaa*
BuBu

Posts: 509

#12249 • • BuBu
Amsterdam *sydän*

Dance Valley.. or should I say Mud Valley! *nauru*
La päivällä sato kivasti ja nurmikko oli noin 10cm mudan peitossa.. mutta eiii se mitään..
Iltaan mennessä sää oli jo mitä mainioin. Gaz Westin ja Proteuksen setit sai tampata kauniissa auringonpaisteessa kukkien pudotessa taivaalta *plur*

Psyke teltta oli ihana!! Paras setti koko päivänä, Infected Mushroom, aiaiai mitä musiikkia *sydän**jiihaa*
HQ lavalla tuli myöskin hyvää matskuu! Dark By Design, auuu.. ja Blackout vikana *vink*
Proteus soitti mun mielestä parhaan setin vähään aikaan.. rankkaa matskua! Oli kiva myös kuulla suomi poitsujen biisejä isolla lavalla, carbonit, rx, poc *aplodit* jengi oli ihan hulluna!

Ois voinu jäädä pidempäänkin, mutta nyt on kotiuduttu.. väsyneenä, mutta onnellisena *hymy*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

AnssiV

Posts: 1,798

#12250 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Tapasin yhden vanhan ystävän jonka oon viimeks nähny jotain kolme vuotta sitten... ...eikä se ollu muuttunu yhtään.*hymy*
Sphyxia

Posts: 3,308

#12251 • • Edited Sphyxia Maracujá!

aapee, 8.8.2005 19:33:
Tapasin yhden vanhan ystävän jonka oon viimeks nähny jotain kolme vuotta sitten... ...eikä se ollu muuttunu yhtään.*hymy*



Minäkin tapasin tänään erään hyvän ystävän, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan. Kivaa! *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#12252 • • ezzy Droid-pappa

Lin, 8.8.2005 13:03:
Kaveri lähetti sähköpostia:

Tärkeä tieto tytöille

MOSKOVAN yliopiston tutkijoiden mukaan naiset voivat arvioida miehen peniksen pituuden tämän jalkapohjan pituuden perusteella. Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella. Niin se vain tiede menee eteenpäin.

Mun kikkeli olis noin 14,5 senttinen.



Käyttivätköhän Yliopiston tutkijat sanaa "kikkeli" O_o

tjoo-o, kenkä on kokoa 46...
Lin

Posts: 230

#12253 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

ezzy, 8.8.2005 20:30:
---
Lin, 8.8.2005 13:03:
Kaveri lähetti sähköpostia:

Tärkeä tieto tytöille

MOSKOVAN yliopiston tutkijoiden mukaan naiset voivat arvioida miehen peniksen pituuden tämän jalkapohjan pituuden perusteella. Tutkittuaan tuhansien miesten jalkapohjat ja penikset tiedemiehet päätyivät yksinkertaiseen kaavaan: kikkelin pituus = jalkapohjan pituus + 5 senttiä jaettuna kahdella. Niin se vain tiede menee eteenpäin.

Mun kikkeli olis noin 14,5 senttinen.

---


Käyttivätköhän Yliopiston tutkijat sanaa "kikkeli" O_o

tjoo-o, kenkä on kokoa 46...



Edelleenkään ei kyseessä ole kengännumeroon pohjautuva tutkimus, vaan jalkapohjan pituuteen. Mun kengännumero on 38, mutta mun jalkapohja on huomattavasti lyhyempi kuin 38 cm...

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

ezzy

Posts: 8,060

#12254 • • ezzy Droid-pappa

Lin, 8.8.2005 20:54:

Käyttivätköhän Yliopiston tutkijat sanaa "kikkeli" O_o

tjoo-o, kenkä on kokoa 46...

---


Edelleenkään ei kyseessä ole kengännumeroon pohjautuva tutkimus, vaan jalkapohjan pituuteen. Mun kengännumero on 38, mutta mun jalkapohja on huomattavasti lyhyempi kuin 38 cm...



meinaat, ettei isossa kengässä asusta iso jalka? Mitä sä vihjaat *nauraa*
Avatar
#12256 • • + Guest
eka paiva ku oikeesti nautin lomasta. paasin reivaan hyvan musiikin tahdissa. yksin matkustamisen hyvia puolia; saa muuttaa matkasuunnitelmiaan niin paljon kuin haluaa :) nyt nukkuun. aamulla kohti hiekkarantoja.
jiippa

Posts: 82

#12257 • • jiippa
loistava fiilis *nauru* (ehkä eräällä nuorella naisella osuutta asiaan *pihkassa*)

--
... ja sitten mää heräsin

Lin

Posts: 230

#12258 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

ezzy, 8.8.2005 23:57:
---
Lin, 8.8.2005 20:54:

Käyttivätköhän Yliopiston tutkijat sanaa "kikkeli" O_o

tjoo-o, kenkä on kokoa 46...

---


Edelleenkään ei kyseessä ole kengännumeroon pohjautuva tutkimus, vaan jalkapohjan pituuteen. Mun kengännumero on 38, mutta mun jalkapohja on huomattavasti lyhyempi kuin 38 cm...

---

meinaat, ettei isossa kengässä asusta iso jalka? Mitä sä vihjaat *nauraa*



Ei, vaan meinaan sitä, että tota kaavaa ei voida käyttää, jos ei jalan pituus senttimetreinä ole tiedossa. Jalan leveydellä tai kengännumerolla ei tässä tapauksessa ole merkitystä. Niin, ja en suinkaan vihjaile siihen suuntaan, että sun "jalat" olis pienet (/lyhyet) tai muuta vastaavaa *lmao**nauru*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Jahas

Posts: 1,435

#12259 • • Jahas
Löysin kivan kämpän *hihu*
Darkness

Posts: 518

#12260 • • Darkness Spank~monkey
6 Tuntia vaivannut elohiiri silmässä vihdoin loppui.

--
There aint no party like an alcoholic party!