päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,791 views

sapeli

Posts: 11,768

#12281 • • sapeli jokukukamikä?
Kaikesta päätellen nykyinen asunto kaikkine luksuksineen on ilmaiseksi käytössä vuoden loppuun saakka, jonka jälkeen pääsen valkkaamaan omistusyksiön jota sitten vuokraan hamaan tulevaisuuteen pelkällä yhtiövastikkeella *iloinen*

Onni on rikas isoveli *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12283 • • liikkuva muna an egg on the move
Tänään oli kunnon humanoidiukkonen. Salama iski kolme kertaa n. 50 metrin päähän. Perkeleen Iso täräys tuli. *plur*
Freja

Posts: 8,775

#12284 • • Freja Sihteeri
Ehkä juuri säästä johtuen päivän :) että minulla on tänään vapaapäivä. Ja huomennakin *hihu* Illalla ukkosen ja sen systerin kanssa leffaan ja saa palllljjjjon poppareita *kuolaa**sydän* Ja jos kuku noristakin kävisi taas jotain kivaa ostamassa *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mark

Posts: 7,311

#12285 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

mayah, 10.8.2005 08:23:
Mä oon hengissä, mulla on ystäviä, perhe ja koira, mulla on työ, ruokaa ja varaa harrastaa kivoja juttuja, vaatteet päällä, koti, auto ja teknarit ja olen onnellinen.

Ei kai tänään muuta sitte.



oispa kaikki (myös itse) aina yhtä tyytyväisiä ja onnellisia siihen et asiat oikeasti on hyvin :) Mul eioo autoo eikä teknareita, muuten noi osuu ja lisäks viel toi röökinlopettamislääke kenkii viel ihan kivasti, ei tee mieli sauhutella enää nii pahasti *jiihaa* Eilen muutama rööki, tänään puolet vähemmän, huomen ei mitn!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

MaSari

Posts: 1,986

#12286 • • Edited MaSari space jammer

mayah, 10.8.2005 08:23:
Mä oon hengissä, mulla on ystäviä, perhe ja koira, mulla on työ, ruokaa ja varaa harrastaa kivoja juttuja, vaatteet päällä, koti, auto ja teknarit ja olen onnellinen.

Ei kai tänään muuta sitte.



Mul on tällä hetkellä just samanlainen fiilis. Ikävä kyllä mulla ei oo vaan sitä koiraa ja autoo :D Oon onnellinen jopa siitä, että meen taas tänään töihin :D En tajuu itteeni.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

äm

Posts: 2,376

#12288 • • äm
Sain eilen idean, jonka toteutukseen meni 6 tuntia ja XX euroa.
Tänään pistän projektiin vielä lisää rahaa ja aikaa *jiihaa*
Joojoo, tiedän, että lupasin tehdä tän pienellä budjetilla, mutku... INNOSTUIN JA OMATPAHAN ON RAHANI! *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

terho

Posts: 117

#12289 • • terho
4 tuntia ja loma alkaa, hmm pitäs varmaa edes toi neljä tuntia tehä töitä et kehtaa lähteä lomalle
Avatar
#12290 • • Peppi Guest
Aivan mieletön Dancevalley ja reissu takana!

*sydän* D A N C E V A L L E Y *sydän*

Ens vuonna varmasti uudestaan. Sydän jäi tanssilaaksoon...
zenny

Posts: 1,145

#12291 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Viimiset kaks viikkoo meny tosi mukavasti...ei mitää masennus juttui (mikä on ihan turhaa...) eikä muit..( kissaki sai lääkkeit ja parantuu...*hymy*) jatketaa samaa mallii...*joo* *iloinen*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

UnityF

Posts: 15,721

#12292 • • UnityF joo just se
Mun pesukone toimiiiiiiii....! *jiihaa*
Kiitos Matti erittäin paljon *pus*
Nyt pääsen pesee vihdoin ja viimein 2 viikon pyykkivuoren pois *jiihaa*
Joten huomenna en varmasti liiku minnekkään kun laitan pyykkiä koneeseen minkä kerkiin *hihu*


Vähänkö myös olen ylkpee ittestäni, kovasta flunssasta huolimatta niin oon saanu siivottuu koko asunnon ja vietyy kaikki roskat pois, myös eteisessä ollu lautakasa niin on pienentyny kun Ellin kanssa niitä tänään kannettiin pois *hymy*

Nyt on kyl hyvä olla ja kun oon vähän pipi niin Lassi & Senja kävi viel mulle kaupassa tossa vesisateessa niin ei voi muuta kun sanoo iiiiiiiiiiiiiiiiiiso kiitos mussuille *sydän*


Ai että kun nyt on hyvä fiilis. + huomenna viel pääsen lähettää yhet paperit etiinpäin niin *plur*

Eli kaikki päivän negatiiviset asiat käänsin ne iltaan mennessä positiiviseksi kun sain itteni niskasta kii tästä hullusta nuhasta / yskästä huolimatta *hymy*
nibes

Posts: 165

#12293 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
sain töitä! *jiihaa**aplodit*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Freja

Posts: 8,775

#12294 • • Freja Sihteeri
Ahhh Kelasta tuli tänään kiva lappunen kotiin... *juonittel**jiihaa*
Käytiin tänään kattomassa Linnunradan käsikirja liftareille ja tykkäsin *sydän*
Minulla on vieläkin ihana kulta *pihkassa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

jeesboks

Posts: 4,064

#12296 • • jeesboks p u p u
Pitäis tänään päiväl lähtee purjehtimaan isoveljen kanssa *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Piiuzki

Posts: 870

#12297 • • Piiuzki
Ihanaa vapaa päivä ja tänää pääsee shoppailee *jiihaa*
Darkness

Posts: 518

#12298 • • Darkness Spank~monkey
Sain uudet monitorit.
Ne on niin hyvät*hahjust*

--
There aint no party like an alcoholic party!

zenny

Posts: 1,145

#12299 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Vieläki hyväl tuulel... täs on nyt jotain hämärää...... *ding* *iloinen*
tavoitteena pysyy seuraavaki viikko hyväl ja positiivisella mielellä...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

MaSari

Posts: 1,986

#12300 • • MaSari space jammer
Wooow, sainpas pitkästä aikaa nukuttua melkeen kellon ympäri *aplodit* Eikä toistaseks ahistakaan vaikka loppuviikko menee työn parissa *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*