KooKie, 26.11.2006 17:38:
Antonin postailemat pissisvideot on kyllä nostattaneet naurunkyyneltä silmäkulmaan, mutta kyllä multa taitaa löytyä paljon pricelessimpaa kamaa omalta kovolta. Hitto, että on kavereiden kanssa tullut sekoiltua tyhmiä. :D
onko tullut vastaan: anton_nayttaa_pissiksille_miten_soitetaan.wmv? :DD
onko tullut vastaan: anton_nayttaa_pissiksille_miten_soitetaan.wmv? :DD
Ei oo, se yritti kiven kovaa väittää, ettei hengaile pissisten kanssa. (Ja jos joku fiksuna ilmoittaa, että "hengaileehan se sunkin kanssa", niin... :D)
Tän illan :DDD on kyllä se, että eka meinasin postailla "päivän :(" -topikkiin, että mä haluisin jotain seuraa illaksi, kun on jotenkin tyhjä olo näin pitkän ja hiljaisen viikonlopun jäljiltä, mutta sitten hetken keskusteltuani aiheen tiimoilta irkissä tulin tulokseen, että en helvetissä haluakaan.
Kiitti kuolailuista, kiitti kusemisesta ja hikoilusta - jätkät on sairaan ällöjä pehmolelun tarpeeseen. :D
Kiitti Teemu ja Peetu, ootte mulle tosi tärkeitä! Teidän takia tajuun aina uudelleen, miksen halua jätkiä sänkyyni. Enkä sohvalleni... Enkä oikeastaan edes lattialleni, tai takapihallenikaan.
mä en oo tehny mitään tänää
heräsin karapulas sohvalt ja oon ny löhönny koko pvn
jaksoin piipahtaa suihkus, mut muuten vaa kölläilyy..
kyl sunnuntait o kivoi
aurinko, 27.11.2006 12:24:
Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)
Onnittelut, että selvisit hengissä :D Eikös teilläkin ole pakollinen maatilaharjoittelu...? Tietty voi mennä sellaselle tilalle, jossa ei ole lehmiä...
vähän huono omatunto kolkuttaa ottaa tänään itselleen vapaata koulusta ja duunista, mutta pääseepä helposti eroon yhdestä maanantaista. kohta sporttivartille ja keksii jotain kivaa tekemistä iltapäivälle :)
Onnittelut, että selvisit hengissä :D Eikös teilläkin ole pakollinen maatilaharjoittelu...? Tietty voi mennä sellaselle tilalle, jossa ei ole lehmiä...
Onhan se pakollinen, mut nyt ainanki tuntuu siltä et aion vältellä sellasia lehmätiloja :D
Elämäni yksi Parhaimista vkonlopuista juuri takana. Torstai-iltana tänne Tallinnaan saapui neljä brittikundia, joille kaveri oli luvannut näyttää kaupunkia. Se reissu loppui sitten n. 3h sitten kun kundit lähtivät taksilla lentokentälle
En muista milloin olen nauranut näin paljon!! Olen nukkunut vain muutaman tunnin koko vkonlopun aikana, kukaan ei halunnut tuhlata aikaa nukkumiseen kun tekemistä ja juteltavaa oli niin paljon!!
Tänne tuli neljä mulle tuntematonta kundia, mutta tänä aamuna neljä ystävää lähti takaisin Lontooseen