päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,584 views

domi

Posts: 7,069

#23781 • • domi Työn sankari.

KooKie, 26.11.2006 17:38:
Antonin postailemat pissisvideot on kyllä nostattaneet naurunkyyneltä silmäkulmaan, mutta kyllä multa taitaa löytyä paljon pricelessimpaa kamaa omalta kovolta. Hitto, että on kavereiden kanssa tullut sekoiltua tyhmiä. :D


onko tullut vastaan: anton_nayttaa_pissiksille_miten_soitetaan.wmv? :DD
KooKie

Posts: 4,338

#23782 • • KooKie aka. Petress Pan

domi, 26.11.2006 20:43:

onko tullut vastaan: anton_nayttaa_pissiksille_miten_soitetaan.wmv? :DD



Ei oo, se yritti kiven kovaa väittää, ettei hengaile pissisten kanssa. (Ja jos joku fiksuna ilmoittaa, että "hengaileehan se sunkin kanssa", niin... :D)

Tän illan :DDD on kyllä se, että eka meinasin postailla "päivän :(" -topikkiin, että mä haluisin jotain seuraa illaksi, kun on jotenkin tyhjä olo näin pitkän ja hiljaisen viikonlopun jäljiltä, mutta sitten hetken keskusteltuani aiheen tiimoilta irkissä tulin tulokseen, että en helvetissä haluakaan.

Kiitti kuolailuista, kiitti kusemisesta ja hikoilusta - jätkät on sairaan ällöjä pehmolelun tarpeeseen. :D

Kiitti Teemu ja Peetu, ootte mulle tosi tärkeitä! Teidän takia tajuun aina uudelleen, miksen halua jätkiä sänkyyni. Enkä sohvalleni... Enkä oikeastaan edes lattialleni, tai takapihallenikaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

laeski^

Posts: 478

#23784 • • laeski^ LaiskaLäski
mä en oo tehny mitään tänää *hihu*
heräsin karapulas sohvalt ja oon ny löhönny koko pvn *hihu*
jaksoin piipahtaa suihkus, mut muuten vaa kölläilyy..
kyl sunnuntait o kivoi *joo*
larzizi

Posts: 1,661

#23785 • • larzizi
Sauna ja suihku piristi kummasti *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#23786 • • asdf
Jepajee. :)
villelope

Posts: 2,846

#23787 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Uus läppäri toimituksessa, kiikutetaan kotiovelle tunnin sisällä.

Core2Duo MacBook *sydän*

Humm... Pitäisköhän sairastaa loppupäivä, tai vähintään lähteä aikaisemmin kotiin? *plur*
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#23788 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
maanantai *hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

pirpeli

Posts: 5,533

#23789 • • pirpeli
Kolmen päivän työviikko, to porukoiden luokse ja palkkapäiväki silloin. Kivaa :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#23790 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
piti olla tällä viikolla viikonloppu töitä, mut se
peruuntui just... saan kuitenki siit palkan! <3

+ saan viimein tänään aikoja sitten tilaamani
levyt :)

--
dasinoaisnvs

crissy

Posts: 1,958

#23791 • • crissy
Mulla o tänään virallinen synttäripäivä *plur**plur**plur*
akir0

Posts: 2,554

#23792 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oli kyl mukavaa mennä eilen oman kullan kanssa nukkumaan *pihkassa*
aurinko

Posts: 895

#23795 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

lostgone

Posts: 2,493

#23796 • • Edited lostgone

aurinko, 27.11.2006 12:24:
Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)

Mä oon todella onnellinen sun puolesta.*vink**hali**justjoo*
Ja nyt sit meet sitten 2 tunniksi suihkuun.*igor*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#23797 • • Kirsikka Guest

aurinko, 27.11.2006 12:24:
Voi tuska että väsyttää! Mutta nyt mun ei tarvi enää ikinä lypsää yhtään lehmää :)



Onnittelut, että selvisit hengissä :D Eikös teilläkin ole pakollinen maatilaharjoittelu...? Tietty voi mennä sellaselle tilalle, jossa ei ole lehmiä...
Avatar
#23798 • • astaroth Guest
vähän huono omatunto kolkuttaa ottaa tänään itselleen vapaata koulusta ja duunista, mutta pääseepä helposti eroon yhdestä maanantaista. kohta sporttivartille ja keksii jotain kivaa tekemistä iltapäivälle :)
aurinko

Posts: 895

#23799 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Kirsikka, 27.11.2006 12:42:

Onnittelut, että selvisit hengissä :D Eikös teilläkin ole pakollinen maatilaharjoittelu...? Tietty voi mennä sellaselle tilalle, jossa ei ole lehmiä...



Onhan se pakollinen, mut nyt ainanki tuntuu siltä et aion vältellä sellasia lehmätiloja :D

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Dana

Posts: 647

#23800 • • Dana
Elämäni yksi Parhaimista vkonlopuista juuri takana. Torstai-iltana tänne Tallinnaan saapui neljä brittikundia, joille kaveri oli luvannut näyttää kaupunkia. Se reissu loppui sitten n. 3h sitten kun kundit lähtivät taksilla lentokentälle *plur*
En muista milloin olen nauranut näin paljon!! *nauru* Olen nukkunut vain muutaman tunnin koko vkonlopun aikana, kukaan ei halunnut tuhlata aikaa nukkumiseen kun tekemistä ja juteltavaa oli niin paljon!!
Tänne tuli neljä mulle tuntematonta kundia, mutta tänä aamuna neljä ystävää lähti takaisin Lontooseen *plur*

*sydän* Badgers *sydän*