päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,631,954 views

sale

Posts: 1,235

#23821 • • sale
Iltavuoro..Saa kerrankin taas nukkua univelkojaan pois eikä tarvia herätä kuudelta aamulla :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#23822 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Nytpä minä menen syömään rapeita (*justjoo*) kalapaloja ja kermaviilikastiketta, parhautta. Eikä maksakaan kuin sen 2,35. Halapaa, ku saippua!
thomas

Posts: 5,618

#23823 • • thomas

sale, 28.11.2006 12:14:
Iltavuoro..Saa kerrankin taas nukkua univelkojaan pois eikä tarvia herätä kuudelta aamulla :)



mut missaat tiistain tanssit :P
Axu-T

Posts: 427

#23824 • • Axu-T
*lähtee kaverin kanssa kahville*
sale

Posts: 1,235

#23825 • • sale

thomas, 28.11.2006 12:33:
---
sale, 28.11.2006 12:14:
Iltavuoro..Saa kerrankin taas nukkua univelkojaan pois eikä tarvia herätä kuudelta aamulla :)

---


mut missaat tiistain tanssit :P



On mulla poppipeltorit :) En missaa..
Avatar
#23826 • • pipa Guest
Eilen mulle ilmotettiin et sain töitä, jee! Ja huomiseks mulle on sovittu näyttö Kapteeninkadulla sijaitsevasta 40m2 kämpästä. Jippii! *plur**iloinen*
anis

Posts: 2,451

#23827 • • anis
Meen syömään johonkin kivaan ravintolaan *tanssittel*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#23828 • • cjet Guest

Infiana, 27.11.2006 21:03:
tuun hulluksi. Ollaan koitettu nukuttaa mun kundikaverin tytärtä kolme tuntii, ja se haluu vaan "lisää lugultii" ja "kattoo pinnuu"*nauru* Pimahduksen partaalla, mut ei voi ku nauraa.



Hui oot ottanu perhepakkauksen.. *pepsodent* No eipä tuu ainakaa vauvakuume itelles iha liian nuorena. *vink*
Mimir

Posts: 1,366

#23829 • • Mimir Rouva Yninä
Olin viime yön yövuorossa, ja nyt oon niin pöhnässä ku ihminen voi olla. Siis ei mulla oo koskaan ajantaju menny näin sekasin. Olin siis töissä 19-07.30, tulin kotiin, nukuin äsken neljä tuntia ja nyt nousin ylös lähteäkseni iltapäivällä olevaan tenttiin. Menee vaan koko ajan aivan sekaisin, että mikä päivä nyt on ja paljonkohan kello on. Mun oli oikeesti pakko kirjottaa äsken itelleni lappu, jossa lukee päivä ja vuorokaudenaika *lmao*

Repeilen vaan jo valmiiks sille, että mitähän meinaan sinne tenttiinkin selittää, kun ei pysy ajatukset kasassa ees sen vertaa, et muistais onko iltapäivä vai aamuyö kattomatta paperista *tirsk* Työkavereille olen kertonut jo moneen kertaan tulevani töihin seuraavan kerran vasta keskiviikkoa kuvitellen, että siihen on vielä useita päiviä. Mut ei siinä, oli kiva yövuoro [no sitä sairaalan varjopuolitapausta lukuunottamatta] ja nyt on kiva fiilis, enpähän huolehdi mistään turhasta ku "tiistai, iltapäivä" lapun tuijottaminen on riittävän työlästä *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23830 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ensimmäinen työpäivä apteekkiharjoittelijana takana *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

yace

Posts: 463

#23831 • • yace Progempi parempi
Jee tänään saa levarit ja levyi ei ookkaan kolmee kuukautee soitettu jee
alphamagic

Posts: 3,628

#23832 • • alphamagic
Uus duuni alkaa huomenna, ei se ookkaan kun vasta kuudes vuoden sisään *lmao*
Ja perjantaina tulee perheenlisäystä *sydän*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

hemuz

Posts: 2,178

#23833 • • hemuz kätevä emäntä

yace, 28.11.2006 15:06:
Jee tänään saa levarit ja levyi ei ookkaan kolmee kuukautee soitettu jee



Jätkä vähn niinku soutaa ja huopaa *lmao*
sapeli

Posts: 11,768

#23834 • • sapeli jokukukamikä?
Paljon voimakkaita tunteita *nyyh* *sydän* Niinkuin pitääkin. *yingyang*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#23835 • • asdf
Hiihoo, sainpas tietää että mulla on ens viikko kokonaan lomaa koulusta *hihu*
pyhimys

Posts: 622

#23836 • • pyhimys
Vuoden tauon jälkeen tietokone ja netti jälleen omassa käytössä. Ei enää kirjaston 15 min. vuoroja ja poraavia katseita niskassa.

Ja ensimmäinen viesti tänne yli vuoteen. Hip hei!
larzizi

Posts: 1,661

#23837 • • larzizi
Kissan suloisuus kyllä pelastaa miten tylsän päivän tahansa. Kissalla on sellainen onkilelu, jossa päässä roikkuu pieni hiiri ja kulkunen. Voiko mitään sen söpömpää olla kun kissa tulee huoneeseen kantaen kyseisen lelun hiirtä suussa ja "vapa"osa raahautuu kissan perässä ja sitten se jättää sen sun viereen lattialle sen toivossa, että leikkisit vähän sen kanssa.

*sydän*

Ja sitten kaiken lisäksi kun olet hetken aikaa sen kanssa leikkinyt ja sen jälkeen mennyt jatkamaan omia hommiasi, kissa tulee viereesi ja naukuu pari kertaa *plur*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mellu-

Posts: 4,006

#23838 • • Mellu-
hammaslekuri ei ollutkaan niin kamala kuin mitä alkuun kuvittelin ^__^ ja ny ei oo hammaskivee enää :))))

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

kml

Posts: 1,142

#23839 • • kml Keyhole Markup Language
Kolmen viikon joululoma *hihu*.

Tulee niin hyvään paikkaan..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#23840 • • Aurinkoneiti
Valkosipulisilakat ja keitetyt perunat, kahvi, kitkat suklaa...