päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,240 views

roberto

Posts: 251

#23841 • • roberto
Anttilan 2 halpis-cdkorin löydöt *hihu*
Dana

Posts: 647

#23842 • • Dana
Varattiin Nellin kanssa lennot Lontooseen *jiihaa* wawiiwa !!
asdf

Posts: 3,155

#23843 • • asdf
Lähdetäänpä sitten Keksin kanssa valloittamaan Prahan yöelämää ens vuoden alussa *vink*
KooKie

Posts: 4,338

#23844 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 28.11.2006 17:56:
Lähdetäänpä sitten Keksin kanssa valloittamaan Prahan yöelämää ens vuoden alussa *vink*



Meinasin ite tulla just hehkuttelemaan: päivää vaille buukattu, että toi kaupunki on meidän piikkikorkojen alla. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#23845 • • cjet Guest
Lääkärintarkastuksesta (työhöntulotarkastus) tuli kaikki normaaleita tuloksia. *pepsodent* I'm healthy guy, ja vielä todistettu työhön kelpaavaksi. *nauru* *lmao* *pepsodent*
Aamu

Posts: 999

#23846 • • Aamu you had me at hello
Olin äske Hannan kanssa ja juteltii monta tuntii wowista se oli ihanaaaaaaaaaaa
nyt on masu kipeenä nauramisesta. parhainta.

--
Do you think the expansion will make me fat?

Late

Posts: 3,441

#23847 • • Late team Lasse
Koulun järjestelmä ilmoittaa:
Suoritettu laajuus: 80 CR

Nyt ei taida olla yhtään tenttiä rästäissä. Kyllä tää tästä kun vielä reilu pari viikkoa jaksaa pakertaa. *hihu*

I*sydän*"joululoma"
yace

Posts: 463

#23848 • • yace Progempi parempi
Soittaminen on niin siistii
Avatar
#23850 • • Taika Guest
BINGO!
..elämäni ensimmäinen bingoemännyys kunnialla suoritettu ja sai kyllä luvan olla viimeinen :D

kaveri muisti äsken mukavalla tekstiviestillä "terkkuja työmatkalta täältä Puolasta, ettekös tekin olleet lähdössä jonnekin matkalle työpaikan piikkiin huomenna?"

"joo. Jyväskylään. ja bussilla."*justjoo*

töiden puolesta alkaa kuitenkin jo helpottamaan ja ehkä ehtisi vihdoinki edes osan 30 ylityötunnista pitämään pois *hymy*
asdf

Posts: 3,155

#23851 • • asdf

Taika, 28.11.2006 20:55:
kaveri muisti äsken mukavalla tekstiviestillä "terkkuja työmatkalta täältä Puolasta, ettekös tekin olleet lähdössä jonnekin matkalle työpaikan piikkiin huomenna?"

"joo. Jyväskylään. ja bussilla."*justjoo*



*nauru*
Avatar
#23853 • • Taika Guest
on kyllä niin voittajafiilis kun kerrankin sai kiskottua itsensä ajoissa sängystä ylös ja käytyä heti aamusta juoksemassa*hymy*
eikä toi 8,5km enää tuntunut niin kovin pahaltakaan.
(no okei, tuntui ihan tarpeeksi pahalta muttei läheskään yhtä pahalta kuin n. kuukausi sitten kun viimeksi oon käynyt kyseisen lenkin juoksemassa).

nyt vielä jostain jotain hyvää kahvia niin eiköhän sitä jaksa siellä bussissakin istua..ehkä*justjoo*
Avatar
#23854 • • Annakins Guest
NYT SE ON VIRALLISTA! Mä sain töitä *iloinen*
ilmari

Posts: 124

#23855 • • ilmari NightFreak
mun on vaan pakko hymyillä, kun kävin lukemassa ton päivän :( topicin, voi mooses, et jengi jaksaa valittaa ja turhasta... jos mulla olis naama norsun v*****a, joka asiasta niin olis oikeesti todella tylsä ja apaattinen elo. eli ei voi muuta kuin olla onnelline siitä, ettei tarvii kärvistellä joka haatanan pikku kiekuralle mikä tulee eteen... *pepsodent*

tää posti ei oo kellekään henk.koht. ottakaa easysti... elämä hymyilee, AINA!!!

--
*if you can feel it you're too close*

KooKie

Posts: 4,338

#23857 • • KooKie aka. Petress Pan
Menipä hyvin toi ET:n esseekoe. Olin olevinani todella nokkela sarkastisella tavalla, eli eiköhän se maikka ala vihaamaan mua entistä enemmän ihmisenä. :D Tulee kyllä ikävä näitä lukiokuvioita, kuinka tiettyjen maikkojen kanssa sai aina tapella tunneilla näkemyseroista.

Mulla on vieläkin hyvä olo eilisen avautumissessioista kaverin kanssa. "Läpäläpä lässynlää ja jäkätijäkä kikatikika jne..", oli vapauttavaa ja kivaa. Sen neidin kanssa keskustelulla on vielä se hyvä puoli, että monesti se on todella kasvattavaa keskustella maailmasta ylipäätänsä ilman väittelymentaliteettia, mitä tunneilla harrastetaan.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#23858 • • KooKie aka. Petress Pan
www.ircquotes.net

#Serenaski (164) [109282]
Syntyi keskustelua muinaisista ehkäisymenetelmistä:

[@blingviini] nehän käytti jotain eläimien peräsuolia
[@blingviini] ja ne pesi niitä
[@blingviini] ja käytti uusiksi
[@puro] goodyear-rengasfirman perustajaha keksi kondomin
[@puro] se kai myi sen firman ku kondomit oli tuottosampi bisnes
[@_Bga_] Voi vittu jäbät on istunu yli 10 vuotta koulus ja mitä ne tietää? :D
[@_Bga_]Mut sit jos kysyy et kuka oli Saksan diktaattori II-Maailmansodassa nii "ööö"
[@Zaabendeiler] _Bga_ eiks se ollu stalin?
[@karvahattu] Mut millon sit hitler oli?

Hetkeä myöhemmin:

[@karvahattu] stalin oli venäjällä
[@karvahattu] wikipedia
[@karvahattu] selvis tämäki

:D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

crissy

Posts: 1,958

#23859 • • crissy
ME saatiin se asunto!!!!! Käytiin eilen kattomas 4h+k 85m2 ja jätettiin tarjous! välittäjä soitti et nimi o paperissa ja se o teidän!!!!!!!!!!!!! MÄ OON NIIIII HAPPY!!!!! Joulukuun aikana pääsee muuttamaan! pääsee tästä 60,5m2 luukusta poisss!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanelli

Posts: 191

#23860 • • Kanelli kesyttämätön
viimeinen työpäivä (tai virallisesti toka vika, mutta liukumia huominen täynnä)!!! Mahtavaa!
Ilo ilo ilo ilo! *jiihaa*

Ja sitten kohti uusia seikkailuja.. *hihu*

--
...she can be all four seasons in one day.