päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,643,991 views

Freja

Posts: 8,775

#23741 • • Freja Sihteeri

innae, 22.11.2006 04:01:
Olen ollut röökaamatta tollaiset kuusi viikkoa



HALLELUJA! Hyvä sä! *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

La Petite

Posts: 1,160

#23742 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Onneks ei o enää semmonen olo ku eilen *hihu* 10 tunnin yöunet teki ihmeitä *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

KooKie

Posts: 4,338

#23743 • • KooKie aka. Petress Pan

Skenemursu, 25.11.2006 07:15:
ninni.gif

Ninni Laaksonen



Kai toi on joku läppä muokkaus? :DDDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23744 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Kookie: ei oo. Mä oon lukenu ton saman jostain toisesta lehdestä vähän aikaa sitten *pökr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KooKie

Posts: 4,338

#23745 • • KooKie aka. Petress Pan
Päivän :DDD pikemminkin, mutta kiva herätä hyvinnukutun perjantaiyön jälkeen työpäivään, kun puhelimessa on 6 puhelua ja 4 tekstaria. Yheltä kivalta: "Missä meet?" "Ootko niin kännissä, ettet pysty tekstaamaan? Mä soitan..." Sitten ihan mielettömiltä sekopäiltä: "Tuu Keksi huomenna risteilemään!!" jne. Vastaajaviestit olivat kyllä ihan priceless kamaa: "Haloo... Juli? Ootsä siellä?" (taustalta: 'eiku se on nyt vastaaja!') "AAA oke! Hei tullaan hakee sua ½ tunnin päästä kruisii ja kebulle, eli missä oot? HALOO MISSÄ OOT???" (taustalta: 'eiku se on edelleen se vastaaja' ja repeilyä) :DDD Kiitti jätkät.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pirpeli

Posts: 5,533

#23746 • • pirpeli

KooKie, 25.11.2006 10:58:
Kai toi on joku läppä muokkaus? :DDDD



Joo, kuten Hyze tuossa sanoi...ei oo. Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KooKie

Posts: 4,338

#23747 • • KooKie aka. Petress Pan

Hyzenthlay, 25.11.2006 11:02:
Kookie: ei oo. Mä oon lukenu ton saman jostain toisesta lehdestä vähän aikaa sitten *pökr*



Ei noissa missikisoissa sitten järin paljon tuota "älykkyys kaunistaa" -mentaliteettia harrasteta. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

larzizi

Posts: 1,661

#23748 • • larzizi

pirpeli, 25.11.2006 11:04:
---
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)



Joo ei kyllä kaikilta puutu vaikkakin aika usealta niitä aivoja on hankala havaita. Uusin Suomen neito ainakin on ollut yks meijän koulun parhaimmista oppilaista. Että sillä ainakin PITÄISI olla järkeä päässä, vaikka ehkä sellaiselta perus bimboblondilta näyttääkin *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#23749 • • Reetta Guest
ystävä menneisyydestä ilahdutti olemuksellaan *hali* Maijalle!
Fucking Nobody

Posts: 393

#23750 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Matti Vanhasen exän avautuminen Iltasanomissa, erityisesti tuo lihavoitu kohta *nauru*

"Vanhempani tiesivät totuuden, mutta oli inhottavaa kun jouduin valehtelemaan ystävilleni. Kerron totuuden tästä nyt vain siitä syystä, etten jaksa enää valehdella lähipiirilleni. Yksi ystävänikin pyörii koko ajan Ikeassa, kun toivoo, että hänkin löytäisi sieltä elämänsä miehen."
Marjo

Posts: 1,796

#23751 • • Marjo pupuTupuna

larzizi, 25.11.2006 11:29:
---
pirpeli, 25.11.2006 11:04:
---
Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)

---


Joo ei kyllä kaikilta puutu vaikkakin aika usealta niitä aivoja on hankala havaita. Uusin Suomen neito ainakin on ollut yks meijän koulun parhaimmista oppilaista. Että sillä ainakin PITÄISI olla järkeä päässä, vaikka ehkä sellaiselta perus bimboblondilta näyttääkin *justjoo*



Mä olen yhden menneen Miss Suomen kanssa samassa opinnäytetyöprojektissa ja vaikuttaa kyllä oikein terävältä ja fiksulta naiselta. Mutta joo, yleistäen ei kauneus ja järki mahdu samaan päähän.
Freja

Posts: 8,775

#23752 • • Freja Sihteeri

Fucking Nobody, 25.11.2006 12:04:
Matti Vanhasen exän avautuminen Iltasanomissa, erityisesti tuo lihavoitu kohta *nauru*



Vieläkinkö se avautuu joka lehdessä? Se nyt on helvetti ollu joka päivä ties missä lehdessä itkemässä kuinka kylmä Matti on ja kuinka hän syö nyt lääkkeitä jne. Get over it *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fucking Nobody

Posts: 393

#23753 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Hakekaa nyt se ihminen pois sieltä Ikeasta pyörimästä. *nauru*x 10 000 000 000
Jone

Posts: 8,258

#23754 • • Jone Archibald Haddock

larzizi, 25.11.2006 11:29:
Joo ei kyllä kaikilta puutu vaikkakin aika usealta niitä aivoja on hankala havaita. Uusin Suomen neito ainakin on ollut yks meijän koulun parhaimmista oppilaista. Että sillä ainakin PITÄISI olla järkeä päässä, vaikka ehkä sellaiselta perus bimboblondilta näyttääkin *justjoo*



Menestyminen opinnoissa ei valitettavasti kerro ihmisen älykkyydestä paljoakaan suuntaan tai toiseen. Suurimmassa osassa niistä kun menestyy suuremmin päätään vaivaamatta mikäli osaa painaa kuulemansa nuppiinsa ja suoltaa sen ulos uudestaan.
mia-ow

Posts: 387

#23755 • • mia-ow Mörrimöykky
Uus kämppä alkaa vihdoin valmistua. Ja mun valitsemat maalit näyttivät kivoilta. *plur*
larzizi

Posts: 1,661

#23756 • • larzizi

Jone, 25.11.2006 13:59:
---
Menestyminen opinnoissa ei valitettavasti kerro ihmisen älykkyydestä paljoakaan suuntaan tai toiseen. Suurimmassa osassa niistä kun menestyy suuremmin päätään vaivaamatta mikäli osaa painaa kuulemansa nuppiinsa ja suoltaa sen ulos uudestaan.



Ei välttämättä kerrokaan. Mutta eipä kyseinen henkilö ainakaan luule, että ilmastonmuutoksella tarkoitettaisiin pidempää ja lämpimämpää kesää.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

hallucinogen

Posts: 8,190

#23757 • • hallucinogen Edain

pirpeli, 25.11.2006 11:04:
Joo, kuten Hyze tuossa sanoi...ei oo. Mä oon aina ollu sitä mieltä, että suomalaisiltä misseiltä puuttuu joku tärkee osa päästä.....Esim. aivot :D:D (ei kaikilta, mut aika usealta)


Ei missit tee aivoilla mitään, nekit säästyneet grammat aivoissa on parempi sijoittaa tisseihin :D

Oma päivän :) on kyllä ehdottomasti se, että tuli tehtyä eilen hyvää ruokaa, kaunista ja ihanaa seuraa ja läheisyyttä. Sit valvoa sen kanssa johkin puol kasiin aamuun ja sit kun itse menee nukkumaan ja herää joskus ennen kahta hymy korvissa ja ei krapulaa tms lauantaita pilaavaa ilmiötä :D. Niin ja sit et uusin stargate atlantis tuli imastua ja nyt aattelin tehdä mansikkasuklaapirtelöä sen seuraksi ja illalla syödä mun eilen tekemää maa-artisokkakeittoa ja ottaa pari lasia viiniä. Aika pop lauantai. Ei puutu kun pari pulloa olutta :D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#23758 • • hallucinogen Edain

Jone, 25.11.2006 13:59:
Menestyminen opinnoissa ei valitettavasti kerro ihmisen älykkyydestä paljoakaan suuntaan tai toiseen. Suurimmassa osassa niistä kun menestyy suuremmin päätään vaivaamatta mikäli osaa painaa kuulemansa nuppiinsa ja suoltaa sen ulos uudestaan.


Tai sitten jos koulutuksessa panostetaan ryhmätöihin ja henkilö osaa liitää toisten siivellä hyvin. Pistää vituttaa moiset *dissaa*

--
pikku-*possu*

Avatar
#23759 • • Annakins Guest

kottarainen, 25.11.2006 17:03:
Minä olen kokenut kaikista kummallisimmat keskustelut just ihmisten kanssa, jotka ovat nk. kirjaviisaita.



Kirjaviisas ei ole sama asia kuin älykäs.

Mä tunnen monta kaunista ja älykästä naista, joten ei se ole poissuljettua. Missikisoihin vain tuntuu usein lähtevän heitä, joilla ehkä on ulkonäköä (tosin en kyllä voi luetella kovin montaa "oikeasti kaunista" missiä) mutta ei älykkyyttä. Mä oon ehlä vähän sitä mieltä, että kauniilla JA älykkäällä naisella ei ole tarvetta moisiin mittelöihin.
Bio

Posts: 4,429

#23760 • • Bio The Bullies / Pinky
Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! *pahis* puut sai kyytiä!