päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,389 views

Avatar
#23761 • • x Guest

Bio, 25.11.2006 17:21:
Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! *pahis* puut sai kyytiä!



miehet on sitten ihania*tirsk*
Avatar
#23764 • • ALIEN Guest

Bio, 25.11.2006 17:21:
Se tunne tänään taas ku puuhommissa käytin moottorisahaa.. mun käsissä sellanen tuhovoima, muhahahahaaa!! *pahis* puut sai kyytiä!



LMAO!! xD

(päivän :D)
Avatar
#23765 • • cjet Guest
En kuollutkaan salille, vaikka soijaa pukkas pintaan ja pumppu hakkas krapulaa. *pepsodent*
Lyylikki

Posts: 2,975

#23766 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tällä puolella on paljon enemmän juttua, kuin tuolla :( puolella. Se on hyvä se!
RiD

Posts: 2,817

#23767 • • RiD Nukemi
Parhaimpia iltoja vitun pitkiin aikoihin, kaikki vanhat hyvät kaverit melkeenpä paikalla. Vain pari puuttu.

Uus sauna <3
Kaverit <3
Leevi <3

--
*super* *possu*

Avatar
#23768 • • cjet Guest
Litku on perseestä. Ja olen onnellinen siitä. *nauru* Nyt nukkumaan.
La Petite

Posts: 1,160

#23770 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

cjet, 25.11.2006 19:13:
En kuollutkaan salille, vaikka soijaa pukkas pintaan ja pumppu hakkas krapulaa. *pepsodent*



ja krapulassahan kannattaa mennä salille? *toktok*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#23771 • • cjet Guest

La Petite, 26.11.2006 11:05:
---
cjet, 25.11.2006 19:13:
En kuollutkaan salille, vaikka soijaa pukkas pintaan ja pumppu hakkas krapulaa. *pepsodent*

---


ja krapulassahan kannattaa mennä salille? *toktok*



Ei yleensä. Mut oli pakko saada viikon kiintiö täyteen. *nauru* Sanotaan että tänään en kyl lähtis. *hikoil* Kevyt kankkunen.
Avatar
#23772 • • emppu Guest
paistetut egut,pekoni,bratwyrst maggara ja kaffe

i'm in heaven*sydän*
Lerna

Posts: 320

#23773 • • Lerna
Paljon parempi olo ku eile :)
Sinza

Posts: 2,227

#23775 • • Sinza
Oli kyl tosi kivat pikkujoulut. Plus että sain oikein Vuoden Työntekijä -palkinnon (lennot Eurooppaan *jiihaa*). No, kyllä mä sen ansaitsinkin. Nyt sitte vähä lepiä ja illalla Tiesto *sydän*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Fresia

Posts: 764

#23776 • • Fresia vähän outo
Olipa kiva tulla takaisin omaan kotiin *hihu* Kiva ylläri myös se, että kaveri, joka oli käynyt kastelemassa kukat matkan aikana, oli jättänyt meille fazerin sinistä ja lakuautot kotiintulon kunniaksi *tirsk* *hali*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#23777 • • pirpeli
Öllöilyä Tinjan ja Antin kanssa^_^

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

KooKie

Posts: 4,338

#23778 • • KooKie aka. Petress Pan
Antonin postailemat pissisvideot on kyllä nostattaneet naurunkyyneltä silmäkulmaan, mutta kyllä multa taitaa löytyä paljon pricelessimpaa kamaa omalta kovolta. Hitto, että on kavereiden kanssa tullut sekoiltua tyhmiä. :D

Mua on koko päivän hymyilyttänyt ajatus yhdestä klubbarilaisesta, joka on muutaman kerran saanut mut jutuillaan niin hyvälle tuulelle. Tää on kyllä helvetin kiva sivusto.

Mainitsin ohimennen, että olisin ehkä lähdössä reissuun joululomalla ja citymummo (*sydän*) lupasi sponssata sen. Mulla on kyllä joulufiilistä rinnassa isosti nyt.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

lostgone

Posts: 2,493

#23779 • • lostgone
Yllättävän hyvin mennyt juontokeikka.*joo* Eikä yhtään dissaushuutoja tai muuta vastaavaa.*jiihaa* Tosin yhtäkään mun vaatimuslistasta ei oltu toteuttu*dissaa*:
- ei ollut schumppaa tai ees eddyä.
- poreammas ja pikinichicksit puuttuivat
- ja edellisen vuoden voittajabändin laulajaa ei oltu saatu peseytymään tänäkään vuonna.*sars*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#23780 • • astaroth Guest
loistava valinta osui makuunista käteen. living high :D