päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,321,801 views

xandra

Posts: 281

#23261 • • xandra bambi
Hihii, alotin tänään uuden saliohjelman *plur* Vaihtelu virkistää, mut musta tuntuu etten kävele huomenna.. *pökr*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Ober

Posts: 587

#23262 • • Ober Dog shit taco
Koulun ATK luokan kiihkeet unreal tournament-lanit :DD Ja eilenillal borat.
-xx-

Posts: 5,001

#23263 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD
Laitoin tossa yhteen kirjallisia tuotoksia joita olen vajaan kolmen vuoden jatko-opintojen aikana saanut aikaiseksi, suurimmaksi osin toivottavasti julkaisukelpoista materiaalia. Tuloksena 85 sivua laitoksen väitöskirjapohjalla. Tämä antaa jotain toivoa valmistumisesta joskus (lähi)tulevaisuudessa.
Vielä kun pari lukua kirjoittaa niin sehän on melkein siinä (ehkä...)
Oli aamulla vielä niin työahdistus-olo että tämä antaa aihetta hymyyn :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#23264 • • Taika Guest
muutto ohitse ja teknisiä ongelmia töissä ei ainakaan VIELÄ ole ilmennyt*hymy*

tänään jaettiin myös roolitus meidän tiimin pikkujouluihin - arpaonni ei tosin suosinut tänä(kään) vuonna, saan nimittäin valtaisan vastuun toimia bingoemäntänä*nauru*

odotan kyseistä iltaa innolla*justjoo*
Inferno@Tre

Posts: 678

#23265 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Tänään ei ookaan yhtään nii kylmä ku eilen *hymy*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

larzizi

Posts: 1,661

#23266 • • larzizi
Ensimmäistä kertaa noin vuoteen kyyneleet on muuttuneet ilon kyyneliksi. Eikä mulla nyt mitenkään erityisen kummoisesti mene, mutta pelkästään se olo, että on päässyt jatkamaan taas elämäänsä normaaliin tapaan, tuo nuo ilon kyyneleet silmäkulmaan.

*hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

KoskiLintu

Posts: 254

#23267 • • KoskiLintu Sataman Duunari
Minusta tuli Eno*iloinen*

--
Ihminen joka ei tee virheitä ei yleensä tee mitään

Totuuden tietämiseen kuuluu myös hairahdusten sietäminen

Jago

Posts: 4,039

#23268 • • Jago un-trained monkee
luin ton etusivun mainoksen "tämä ei ole leikkiä".. tämä ei ole lehmä*tirsk* ajattelin että siitä pitää tehä joku pilaversio jonkun mutsin kuvalla(kaulin kädessä)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

-Kerttu-

Posts: 4,542

#23269 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Sain päähäni ajatuksen ja en nyt osaa päättää toteutanko sen.. No onneksi tässä on vielä aikaa miettiä ja muutenkin valmistautua asiaan..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Alyna

Posts: 194

#23270 • • Alyna
Tuli tänään hyväksymisilmoitus että koulutusohjelman vaihto onnistui :)

"Congratulations! You have been admitted to (blaa blaa blaa) Degree Programme in International Business." *jiihaa*
Chrisdyan

Posts: 479

#23271 • • Chrisdyan
aamulla kouluun kävellessä... siellä se oli taas tänäänkin, näytti kirkkaalla taivaalla niin upeelta, kuu... ehkä taas huomenna sitä voi ihailla

--
Hikitomori

ella_

Posts: 1,329

#23272 • • ella_
SE ON VIHDOIN VALMIS!!! *sydän*

--
Elementary, my dear.

sapeli

Posts: 11,768

#23273 • • sapeli jokukukamikä?
Vaatimattomasti: menneisyys joka tähän hetkeen on johtanut, tämä hetki jota juuri nyt elän, ja tulevaisuus johon tämä kaikki johtaa.

*hymy*

Tai suorastaan *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#23274 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Kävin ostaas mikron tänää.. *hymy* pikkuhiljaa alkaa näyttää yhä enemmän kodilt tää kämppä..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Piiuzki

Posts: 870

#23275 • • Edited Piiuzki
Oon niin iloinen *jiihaa* ei tarvi mennä takas mun työpaikalle ku vaihtu yksikkö sinne mistä joskus tyhmänä lähdin pois =)
DJ Rx

Posts: 2,527

#23276 • • DJ Rx FINRG Recordings
ahhh...... vittu musaaaaaaaaaaaaa, sain vihdoin tehtyy kaikki perkeleen kouluduunit et voi taas asentaa omii studiokamoi *sydän* huomeen ihan v*tun huippu ope opettaas miksaamista ja mikittämistä ja perjantaina Eryk tulee suomeen... *jiihaa*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23278 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hyvä ajotus löytää laskimen käyttöohjeet netistä (alkuperäset kadonnu) kun tentti on ylihuomen *pepsodent* voi tätä onnen päivää!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pirpeli

Posts: 5,533

#23279 • • pirpeli
On vaan hyvä olo :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#23280 • • sapeli jokukukamikä?
Noni, nyt on lattiat imuroitu ja pesty ja huonetta järjestelty ja sohvan ja tuolin päälliset putsattu ja sohvaan ja tuoliin ja pöytään laitettu huopatossut ja vaatteita viikkailtu *hikoil* *hihu* Hyvä minä! *jiihaa*

Kohta palkitsen itseni kermaliköörillä ja supercooleilla *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.