päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,322,296 views

Avatar
#23301 • • Edited cjet Guest

Infiana, 9.11.2006 12:42:
Kohta kello on niin paljon että mulla on pätevä ekskjuussi lähtee vittuun toimistolta, kun on ihan hillitön krapula ja morkkikset vielä päällä, ja sattuu katsoa tietokoneen ruutua. Silti pitäis jaksaa tehdä duunia, koska faija joutu just sairaalaan ku sen sydän ei kestänyt meidän eilistä dokaamista, ja sillä oli vitusti duuneja rästissä, jotka tietty dumppaantuu muiden niskaan. Siispä oon helvetin onnellinen siitä että mulla on toiseen duunimestaan keikka, niin että pääsen irtautumaan tästä stressipesästä.

*hymy*

Ps. Vituttaa tää facking photoshoppi ku se menee tiltiin kokoajan. Saatanan vittu. Ainii, oliks tää se päivän positiivinen hymiö-topicci? Jii-fuckin-haa *plur*



Eli se siitä muuttamisesta sit eilisen osalta? *tirsk* Koitappa selvii kapulasta. DNA kauppoja on keskusta täys. *nauru* Ja huh.. kuulostaa aika ilkeeltä toi isäs case. *pökr*

ps. Muista isäinpäivä sunnuntaina. *lohduttel*
-xx-

Posts: 5,001

#23302 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
+ Ihana biisi aamun aloitukseen *nuotti*
+ Lehti päätti vihdoin julkaista paperimme parin vuoden odottelun jälkeen.
+ Italialaiselta professorisedältä tuli varsin positiivinen maili kommenttina puuhastelujemme tuloksista.
+ Kaverin kanssa jutustelu toi selkeyttä nykytilanteeseen sekä jaksamista tulevaan.

Tänään on siis hyvä päivä :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

asdf

Posts: 3,155

#23303 • • asdf
Kohta syömään pippuripihviä *hihu*
Miinapiina

Posts: 3,494

#23304 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uudet hiusset *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

hemuz

Posts: 2,178

#23305 • • hemuz kätevä emäntä
Lasagne iha just, kohta, melkeen valmis *plur*
Avatar
#23306 • • Edited ALIEN Guest
Todistin tänään itselleni olleeni aivan helvetin oikeassa eräässä todella merkittävässä asiassa, vaikka kuinka paljon on väitetty vastaan ja kiistelty faktoista. Tämä tieto loukkasi, mutta kummasti helpotti :)
larzizi

Posts: 1,661

#23307 • • Edited larzizi
Ihan älyttömän kiva päivä takana. Koulussa oli vanhojentanssiharjoitukset ja ajattelin että ei tuu olemaan kivaa, kun pari oli pois koulusta. Epäilyistä huolimatta oli ihan hurjan hauskaa, kun olin mies koko kahden tunnin tanssimisen ajan. Nyt en osaa enää olla tyttö *nauru* Tanssittiin myös jiveä tänään, josta olen aina tykännyt ihan hirmuisesti. Ah *sydän* Koulusta päästyäni mentiin kahden kaverin kanssa kauppaan (joiden kummankaan kanssa en olettanut olevani tänään tekemisissä), osteltiin hirveesti kaikkea hyvää ja yks metripizza *pepsodent* Haettiin yks kaveri vielä kotoota ja mentiin kattomaan leffaa ja herkuttelemaan. Siinä mä sitten makoilin kulmasohvan kulmassa, toiselta puolelta tuli Lauri ja pisti päänsä mun jalan päälle, toiselta puolelta tuli Stu joka kaivautui mun haaroväliin. Siinä mä sitten niiden kahden söpöläisen kanssa katselin leffaa ja heitin paskaa läppää kolmannen kaverin kanssa, joka istui tuolilla *nauru*

Ihan mahtavaa *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RainChild

Posts: 909

#23308 • • RainChild

larzizi, 9.11.2006 19:45:
-clips-
Tanssittiin myös jiveä tänään, josta olen aina tykännyt ihan hirmuisesti. Ah *sydän*
-clips-
Siinä mä sitten makoilin kulmasohvan kulmassa, toiselta puolelta tuli Lauri ja pisti päänsä mun jalan päälle, toiselta puolelta tuli Stu joka kaivautui mun haaroväliin.
-clips-



Jive oli kyl sitä parasta wanhojen tansseissa *sydän*, sitä kyl vähän kaipaa :P

Hmmh, kuulosti häröltä, Stu kaivautumassa haaroväliin, muille siis tarkennukses et Stu=Satu ;P

--
Rainchild is back home

coolcat82

Posts: 771

#23309 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Pieni pikimusta kaninpoikanen jonka tänään investoin *sydän* Tosi kiltti ja ihan sylikani jo niin pienestä *plur* Makaili heti mun vieressä sohvalla puoli tuntia kattelemassa telkkaria.

--
*sydän* Diamonds *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#23310 • • larzizi

RainChild, 9.11.2006 19:49:
Jive oli kyl sitä parasta wanhojen tansseissa *sydän*, sitä kyl vähän kaipaa :P

Hmmh, kuulosti häröltä, Stu kaivautumassa haaroväliin, muille siis tarkennukses et Stu=Satu ;P



Jep, sen on ihan mahtavaa. Varsinkin kun on kunnon nopeeta musiikkia niin toimii kunnolla *joo*

Stu teki sinne ihan hyvä pesän *hymy* Siinä mä sitten istuin pari tuntia haarat levällään ja huusin vähän hallelujaa kun sain leffan loputtua laitettu ne kiinni *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

$

Posts: 1,802

#23311 • • $ Destination weekend!
Saavuin tanaan sekasortoiseen Libanoniin. Taa on ihan ykkos-mesta! Kivat ihmiset, kaunis kaupunki, kivat liikkeet ja rento ilmapiiri vaikka kadut ovatkin taynna sotilaita. Paperit on pyydetty vasta kerran.

Viimepaivien :)

:) Ennen reissua Abu Dhabista kavin hakemassa passikuvia. Intialaiset kysyivat etta haluanko etta niita shopataan. No toki.

:) Kebab

:) Naiskauneus taalla Libanonissa on jotain ennen nakematonta. Ja ei, taalla ei kuljeta huivit paassa.
Avatar
#23312 • • Taika Guest
jos jotain meidän työpaikka osaa järjestää hyvin niin henkilöstön koulutuspäiviä.*joo*
tänäänkin pääsi kuuntelemaan loistavaa luennoitsijaa mutta samalla tuottamaan ja kehittelemään uusia ideoita omassa ryhmässään - vaihtamaan pitkästä aikaa ajatuksia ja näkökantoja erilaisen työnkuvan omaavien ihmisten kanssa.

..ja tuli tuo tanssimattoakin kokeiltua - tosin hävisin pelin aika puhtaasti jopa meidän 50 ikävuotta lähestyvälle henkilöstöpäällikölle*hmph* treenaaminen kyseisen pelin suhteen siis alkakoon koska uusintaottelu odottaa keväällä*nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#23313 • • UnityF joo just se
Chasse, Elias & Mikki *super**sydän*
oli kyl maailman paras ylläri *sydän*
RiD

Posts: 2,817

#23314 • • RiD Nukemi
Töissä oli muksaa

Tiskasin 3viikon homeiset tiskit *pepsodent*

Siivosin vähän

Kävin lenkillä

Huomenna noisia

Lauantaina lärvit

Sunnuntaina kaamee kapula \o/

--
*super* *possu*

Air

Posts: 319

#23315 • • Edited Air
Näin just Boratin >:D Oli kyl parhain ja hauskin leffa pitkään aikaan, suosittelen! Tuli kyl naurettua vissiin koko puoltoista tuntia..Sacha Baron Cohen on nero.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#23316 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 10.11.2006 07:18:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*

Ja meikkis lähtee viettämään sitä (ja lauantaita) Turkuun *sydän*



No niinhän se taas olis.. Mut miks mä en oo yhtään innoissani? *ding* *hmph*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#23317 • • Taika Guest

mayah, 10.11.2006 07:18:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*


vihdoinkin!*hihu*

oma päivän :) on ehdottomasti nykyinen työmatka - ei julkisissa istumista ja aikaa menee siltikin vartti vähemmän vaikka laiskasti kävelisi. enkä saanut edes yhtään hälytintä soimaan tänä aamuna tullessani töihin enkä jumittunut hissiin. hyvä minä!*aplodit*
Verano

Posts: 4,649

#23319 • • Verano Merituuli
Olipa mukavaa tulla vasta kympiksi töihin. Toki senkin takia, että ehti nukkua kunnon yöunet ja oli harvinaisen pirteä olo kun kelloradio raksahti soimaan. Parasta oli kuitenkin se, että herätessä ei ollutkaan pimeää, vaan aurinko paistoi täydeltä terältä. Ekaa kertaa tällä viikolla olin auringon kanssa samaan aikaan ulkona.
peepe

Posts: 904

#23320 • • peepe

Piiuzki, 10.11.2006 09:34:
Perjantaiii!! *jiihaa*



Jeeeeeeeeeeee! Illalla tiedossa sidua&tanssia, palkinnoks tietty ahkerasta tenttiin lukemisesta :P