päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,322,338 views

Avatar
#23321 • • ALIEN Guest
tänään näöntarkastus, ehkä saan rillit xD
jell-o

Posts: 142

#23322 • • jell-o the ultimate boytoy
NOISIA!!! Todellaki!!! tovin oon jo venannu et...

--
god is alive and well in a sugar cube

larzizi

Posts: 1,661

#23323 • • larzizi
Tuli tossa yhden koulukaverin kanssa puhe RADeista ja kysyi, että vieläkö mä olen menossa ja että millä kyydillä. Sanoin, että totta kai olen menossa, mutta en tiedä millä. Kysyin sitten häneltä, että kai hänkin tulee ja hän vastasi myöntävästi. Aivan mahtavaa *aplodit* En siis joudukaan menemään ilman seuraa *hihu* Tuli myös juteltua hänen kanssaan enempi ja se piristi päivääni kyllä huomattavasti.

Tosin on tämä päivä ollut mukava muutenkin.

Ja siis kun ko. henkilö ei ollut mikään hyvä ystäväni, vaan tuollainen puolituttu kaveri, joka on erittäin mukava ja johon olen nyt ajan mittaan tutustunut paremmin. Se teki asiasta vielä kivemman.

Äidinkielen puheviestinnänkurssikin oli taas tänään mukava. Pidän siitä kurssista todella. Hassua, että olen tutustunut siellä todella hyvin ihmisiin, joiden kanssa en oikeastaan koskaan uskonut olevani missään tekemisissä.

Ihan uskomatonta *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

UnityF

Posts: 15,721

#23324 • • UnityF joo just se
Eilinen Chassen, Mikin ja Eliaksen ylläripylläri saa mut edelleen hymyilemään kuin naatalin aurinko *plur*

On vain niin hyvä olla ja kohta lähen kullan kanssa viellä keskustaa leffaa kyyläämään paljonpuhuttu BORAT *hih*

& Kiitos kaikille onnitteluista, piristi kummasti peikon mieltä *plur*
*hali*t
asdf

Posts: 3,155

#23325 • • asdf
Onpa hyvä päivä. Veikkaan et tästä illasta tulee suht onnistunut :)
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#23326 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Bumerangi hävisi matkalla!!!!!!!!!!!! LÄPI LÄPI LÄPI LÄPI!!!!!!!!Kaikki on todella mainiosti *jiihaa*

--
suomen virallinen totuus

typ0

Posts: 1,892

#23327 • • typ0 syntax error

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

littlebig

Posts: 753

#23328 • • littlebig aaat-chi kung
perjantai + ilta = *sydän*

--
straight ______

gay ^______^

Sinza

Posts: 2,227

#23329 • • Sinza
Nyt se loma sit vihdoin alko!!! On ollu kyllä niin tuskaset pari viikkoa, et oon todellaki sen tarpeessa *poks*. Toivottavasti loma tuo täydellisen rentoutuksen.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

martina

Posts: 1,875

#23330 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
madeiran matka peruuntu... ei kyl harmita yhtään, sillä se peruuntu siks, että lähdetäänkin thaimaahan! :D
Avatar
#23331 • • Säty Guest
perjantai ja Dtm*hymy*
Miinapiina

Posts: 3,494

#23332 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään on ollut aivan loistava päivä *joo**pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#23333 • • crissy
Sipsit, valkkisdippi ja 1,5l pepsi maxia venailee.. vois stekkaa jonku leffan.. muksu nukkuus, ukko keikalla ja mä saan olla ihan ypöissäni!=)
UnityF

Posts: 15,721

#23334 • • UnityF joo just se
BORAT *nauru*
Että se on hyvä leffa *joo*
Avatar
#23335 • • cjet Guest
Koko päivä oli kaikin puolin mukava. Aamu alkoi urheiluhieronnalla Leppävaarassa, jatkui töiden merkeissä rennosti, töiden jälkeen shoppailee, taidenäyttelyyn, joista erinomaisen viskilasillisen kautta kotiin saunaan. Ja nyt oon sit aikas kännissä. Että plurinaa vaa kaikille. *nauru*
Sphyxia

Posts: 3,308

#23336 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Äidin ruoka. *sydän*

Niin, ja vanhat luistimenikin, jotka vihdoin löysin. *hihu*
larzizi

Posts: 1,661

#23337 • • larzizi
Alkuperäiset suunnitelmat eiliselle illalle vähän muuttuivat (ja onneksi muuttuivatkin) ja oli tosi kivaa. Kiitokset kuuluu RainChildille *hali*

Kotimatkakin oli kohtuu hauska. Transittiin oli tunkenut 12 ihmistä. Välillä kyllä pisti ärsyttämään ne niiden kännijutut ja se muistutti mua taas siitä, että minkä takia en hengaa niiden kanssa sen enempää. Vieressä istuva kaveri oli onneksi mukava (olen aina pitänyt siitä. huomattavasti kypsempi kuin muut ikäisensä) ja alkoikin siinä loppumatkasta iskemään mua *nauru* Ja kiitos kuskille, että ei tällä kertaa alkanut limailemaan ja ehdottelemaan mulle *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#23338 • • Annakins Guest
Kammottava kurkkukipu on hieman hellittänyt ja Duactin voimalla jaksaa jopa tiskata! On iloittava pienistä asioista siis.
Yoni

Posts: 440

#23339 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Digiboxi toimii! :)
UnityF

Posts: 15,721

#23340 • • UnityF joo just se
pinnasänky & vaavin vaatteita & leluja *plur*

Kiitos sinulle ystäväiseni *plur**hali*