Tuli tossa yhden koulukaverin kanssa puhe RADeista ja kysyi, että vieläkö mä olen menossa ja että millä kyydillä. Sanoin, että totta kai olen menossa, mutta en tiedä millä. Kysyin sitten häneltä, että kai hänkin tulee ja hän vastasi myöntävästi. Aivan mahtavaa En siis joudukaan menemään ilman seuraa Tuli myös juteltua hänen kanssaan enempi ja se piristi päivääni kyllä huomattavasti.
Tosin on tämä päivä ollut mukava muutenkin.
Ja siis kun ko. henkilö ei ollut mikään hyvä ystäväni, vaan tuollainen puolituttu kaveri, joka on erittäin mukava ja johon olen nyt ajan mittaan tutustunut paremmin. Se teki asiasta vielä kivemman.
Äidinkielen puheviestinnänkurssikin oli taas tänään mukava. Pidän siitä kurssista todella. Hassua, että olen tutustunut siellä todella hyvin ihmisiin, joiden kanssa en oikeastaan koskaan uskonut olevani missään tekemisissä.
Nyt se loma sit vihdoin alko!!! On ollu kyllä niin tuskaset pari viikkoa, et oon todellaki sen tarpeessa . Toivottavasti loma tuo täydellisen rentoutuksen.
Koko päivä oli kaikin puolin mukava. Aamu alkoi urheiluhieronnalla Leppävaarassa, jatkui töiden merkeissä rennosti, töiden jälkeen shoppailee, taidenäyttelyyn, joista erinomaisen viskilasillisen kautta kotiin saunaan. Ja nyt oon sit aikas kännissä. Että plurinaa vaa kaikille.
Alkuperäiset suunnitelmat eiliselle illalle vähän muuttuivat (ja onneksi muuttuivatkin) ja oli tosi kivaa. Kiitokset kuuluu RainChildille
Kotimatkakin oli kohtuu hauska. Transittiin oli tunkenut 12 ihmistä. Välillä kyllä pisti ärsyttämään ne niiden kännijutut ja se muistutti mua taas siitä, että minkä takia en hengaa niiden kanssa sen enempää. Vieressä istuva kaveri oli onneksi mukava (olen aina pitänyt siitä. huomattavasti kypsempi kuin muut ikäisensä) ja alkoikin siinä loppumatkasta iskemään mua Ja kiitos kuskille, että ei tällä kertaa alkanut limailemaan ja ehdottelemaan mulle