päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,323,759 views

lostgone

Posts: 2,493

#23361 • • lostgone
Eilen töissä vaihteeksi 2 ihmistä ihastui mun ääneen - tyyliin: ootko sä yhtä ihana q miltä kuulostat? - ja mikä parasta, tällä kertaa molemmat oli naispuolisia ja todnäk. alle 80v. *hihu**justjoo*
Nyt ei onneksi tarvi olla pariin viikonloppuun humalaisten vainonnan kohteena.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23362 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Bio, 11.11.2006 22:41:
Lopultakin erosin kirkosta. Ollut jo kauan jo harkinnassa, kunnes laskin kuinka paljon maksan vuodessa kirkollisveroa (220). *jiihaa*



Pitäsköhän munkin erota vihdoin *hih* Oon tässä 8 vuotta yrittäny saada aikaseks tota. Vois ottaa vaikka ens viikon tavotteeks...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23363 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

lostgone, 12.11.2006 17:20:
Nyt ei onneksi tarvi olla pariin viikonloppuun humalaisten vainonnan kohteena.*joo*



Älä välitä, eiköhän suurin osa ihmisistä käyttäydy/puhu typerästi kännissä *hymy*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

larzizi

Posts: 1,661

#23364 • • larzizi
Hirveen paljon kaikkea kivaa, jota odottaa. Sitä odotettavaa löytyy niin ensi viikonlopusta, joulukuun puolestavälistä, vuoden lopusta kuin helmikuustakin. Ainut ongelma vaan on, että en jaksa odottaa *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Bio

Posts: 4,429

#23365 • • Bio The Bullies / Pinky

Hyzenthlay, 12.11.2006 18:07:
---
Bio, 11.11.2006 22:41:
Lopultakin erosin kirkosta. Ollut jo kauan jo harkinnassa, kunnes laskin kuinka paljon maksan vuodessa kirkollisveroa (220). *jiihaa*

---


Pitäsköhän munkin erota vihdoin *hih* Oon tässä 8 vuotta yrittäny saada aikaseks tota. Vois ottaa vaikka ens viikon tavotteeks...



Mee kattoo eroakirkosta.fi sivuilta miten paljon maksat ite veroa.
Hehe, se oli hyvä kun vahvistin eron ni sielt tuli "kiitos erohakemuksestanne" :D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#23366 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oon ollu eroamassa ennemminkin aatteellisista syistä, mutta nyt kun katoin tota rahasummaa, niin ihan hyvä et noinkin paljon säästyy :D

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#23367 • • lostgone

Hyzenthlay, 12.11.2006 18:11:
---
lostgone, 12.11.2006 17:20:
Nyt ei onneksi tarvi olla pariin viikonloppuun humalaisten vainonnan kohteena.*joo*

---


Älä välitä, eiköhän suurin osa ihmisistä käyttäydy/puhu typerästi kännissä *hymy*

Kyllä mä oon humalassa välillä tosi ärsyttävä.*eiei* Oot saannut itekin todeta.*eiei* Mutta mä en ole koskaan humalassa haukkunut, uhkaillut tai kiroillut työtään tekevälle ihmiselle siitä syystä, etten ole tajunnut ettei maailma pyöri aina vain mun ympärillä, vaikka kuinka olisikin kyse asiakaspalveluammatista. Valtaosa asiakasta kyrpivistä asioista meidän duunissa on ihan asiakkaan itsensä tiedostettavissa.*joo*

Sen takia musta on ihan hauskaa q aina silloin tällöin jotkut flirttailee kiroilemisen sijasta. Valitettavasti sekään ei suuremmin nopeuta palvelun saamista, koska tietokoneohjelma tasapuolistaa tilannetta kovasti.*piis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

SmILE

Posts: 376

#23368 • • SmILE Esanssi mössöö
Maanantai vapaa!!!!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Avatar
#23369 • • Equalizer Guest
Vapaata koko viikko*iloinen*
Jusna666

Posts: 1,447

#23370 • • Jusna666 Diablo
Aika vitun hilpee työpäivä.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Freja

Posts: 8,774

#23371 • • Freja Sihteeri
Varasin vihdoin ajan lääkärille.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#23373 • • Verano Merituuli
Kylläpä olikin mukava viikonloppu ^___^
Freja

Posts: 8,774

#23374 • • Freja Sihteeri
No JOPAS!!!
Tuli posti.

Eka kirje on firmalta, jossa kiitetään hyvästä tilikaudesta ja palkitaan stockan 100 euron lahjakortilla.
Toinen kirje on luottokunnasta, jossa kiitoksena on 150 e kortin haltuunottopalkkio, maksettuna tililleni.

No kiitos! *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

rose

Posts: 1,047

#23375 • • rose vakaasti epävakainen
Mä sain maailman mielenkiintoisimman työharjottelupaikan kangaskaupasta *pepsodent* Saan harjotella suunnilleen kaikkea tekstiili- ja sisustusalaan liittyvää siellä *plur* Siistii!! *aplodit*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#23376 • • sapeli jokukukamikä?

Verano, 13.11.2006 10:29:
Kylläpä olikin mukava viikonloppu ^___^



Samoin, ja tämä saa kyllä yhäkin hymyilemään *hihu*

Vaikka nyt onkin pimeää ja tylsää ja yksinäistä niin se pieni päivän :) löytyy että tajusin että voin kuunnella mukaan tuomiani trance-CD:itä täällä atk-luokassa niin ipodin akku säästyy *hymy*

Ja isompi koko viikon :) on se että on joku joka odottaa mua kotiin *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mia-ow

Posts: 387

#23378 • • mia-ow Mörrimöykky
Tää päivä meni paremmin kuin odotin. *hymy*
Avatar
#23379 • • Kirsikka Guest
Saadaan ihan uudesta talosta isompi asunto, jossa on oma sauna, ja saadaan tulevalle lapsosellekin oma huone! Ihanaa! Kerrankin maanantaina tapahtuu jotain hyvää :)
ezzy

Posts: 8,060

#23380 • • ezzy Droid-pappa

Kirsikka, 13.11.2006 17:28:
Saadaan ihan uudesta talosta isompi asunto, jossa on oma sauna, ja saadaan tulevalle lapsosellekin oma huone! Ihanaa! Kerrankin maanantaina tapahtuu jotain hyvää :)



Mainiota *jiihaa*