päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,322,212 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#35101 • • MiMoSa
Tän päivän shoppailut! Löysin sen, mitä lähdin hakemaan ja vielä muutaman muun erittäin hyvän löydön kaupan päälle.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Takyon

Posts: 2,945

#35102 • • Takyon Möwkö
DVD-soitin ollut rikki jo toista kuukautta ja tänään vihdoinkin päätin avata boksin josko siellä olis jotain näkyvää vikaa.

Kotelo auki, johto seinään, levy sisään ja katsotaan. Levy vain nytkähtää eikä lähde pyörimään ollenkaan. Noh, hiukan autan sormella ja johan lähti iloisesti pyörimään. Vielä hakee ja sit pysähtyy. Koitan uudestaan sormella auttaa ja sit toimii. Kotelo kiinni ja testaukseen niin nyt vaikuttais taas toimivan *jiihaa*

Saa nähdä kuinka kauan, varmaan menee tuo moottori jossainvälissä vaihtoon.

Oon aika h4x0r ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Mellu-

Posts: 4,006

#35103 • • Mellu-
mun jakas *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

kemuttaja

Posts: 385

#35104 • • kemuttaja Team Kemuttajat
Yks yövuoro viel ja sit uudenvuoden viettoo*tirsk*

--
*igor*kyl mun piti*igor*

Freja

Posts: 8,774

#35105 • • Freja Sihteeri
Mä todellakin jaksan uskoa itseeni. Pitkästä aikaa. Mä luotan siihen, että pystyn tekeen yhen jutun, mitä oon tässä halunnut jo ties kuinka kauan.
Aion onnistua :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#35106 • • anniharha
Koti pysyy kotina :)

--
and though my words could save the world they never come out right

Saara

Posts: 1,954

#35107 • • Saara #2970
Hirvee duunipäivä, mut onneksi takas sinne vasta ens vuonna ^__^

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

hallucinogen

Posts: 8,190

#35108 • • hallucinogen Edain
Kahteen ja puoleen vuoteen en ole leffassa käynyt mut tänään kävin kun sain liput ilmaiseksi. Leffakin oli varsin mukava :). Vois ehkä käytä useammin kuin joka toinen vuosi.

--
pikku-*possu*

larzizi

Posts: 1,661

#35111 • • larzizi
Vaikka olen ehkä väsyneempi kuin koskaan, on silti tosi hyvä fiilis laivareissusta ja jatkoista tamperelaisten kanssa. Oli niin hienot pari päivää, että pakko on kyllä törmäillä tampereen miesten kanssa vielä joskus *hihu* (toisaalta kyllä lupasinkin yhdelle niistä, että me kaksi ainakin nähdään vielä joskus *nauru*)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#35112 • • asdf

larzizi, 30.12.2007 16:35:
Vaikka olen ehkä väsyneempi kuin koskaan, on silti tosi hyvä fiilis laivareissusta ja jatkoista tamperelaisten kanssa. Oli niin hienot pari päivää, että pakko on kyllä törmäillä tampereen miesten kanssa vielä joskus *hihu* (toisaalta kyllä lupasinkin yhdelle niistä, että me kaksi ainakin nähdään vielä joskus *nauru*)



Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D
larzizi

Posts: 1,661

#35113 • • larzizi

Zenni, 30.12.2007 16:45:
Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D



Haha. Ja mä epäilen, et muutamat tietyt ihmiset tarkkailee mun viestejä täällä :D

Tää oli sitäpaitsi toinen niistä, jotka sanos rakastavansa mua, joten ei sitä vientiä nyt NIIN paljon oo :D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sune

Posts: 2,096

#35114 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Oli kiva olla "töissä" sunnuntai. Tuli huollettua kavereita ettei ne näytä niin hirveiltä et kehtaa liikkua samas porukas *nauru* ei kai..(leikitää petra useemmin parturia sunnuntaisin *vink*)
( Ja muistetaan ettei tukkaan saa laittaa liilaa ettei saa potkuja töistä*tirsk*)

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#35115 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Peppi, 30.12.2007 19:32:
---
sune, 30.12.2007 19:29:
Oli kiva olla "töissä" sunnuntai. Tuli huollettua kavereita ettei ne näytä niin hirveiltä et kehtaa liikkua samas porukas *nauru* ei kai..(leikitää petra useemmin parturia sunnuntaisin *vink*)
( Ja muistetaan ettei tukkaan saa laittaa liilaa ettei saa potkuja töistä*tirsk*)

---

Hahaa, olin just postailee tänne mun päivän hjymiöö eli uus läppäri ja tukka by Sune-Pune. Suosittelen sun kampaamoo kyl kaikille *joo* (etenkin sunnuntaina, kun liike on virallisesti kii :D)



tähtinukahdanpenkkiintähti, tähtinukahdeltähti

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#35116 • • astaroth Guest

Zenni, 30.12.2007 16:45:
Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D


ei se voi olla noin vaikeeta, jos on pillu. oikeesti :D
KooKie

Posts: 4,338

#35117 • • KooKie aka. Petress Pan

astaroth, 30.12.2007 19:44:
---
Zenni, 30.12.2007 16:45:
Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D

---

ei se voi olla noin vaikeeta, jos on pillu. oikeesti :D



On se, jos löytyy myös pienet rinnat (eli ei löydy), töppösormet ja neekerihuulet!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#35118 • • astaroth Guest

KooKie, 30.12.2007 19:47:
On se, jos löytyy myös pienet rinnat (eli ei löydy), töppösormet ja neekerihuulet!


jenni ei kuitenkaan _todellakaan_ edusta naaraspuolisista sitä "napalmiin dipattu kaskelotti"-osastoa med aivovamma, että minkäs sille voi jos on luonnostaan k****n suhteen kylmä :D

älä jenni suutu! pliis! :D
Avatar
#35119 • • Annakins Guest
uus iPod Nano :)
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#35120 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
Valparaiso ja Chile! <3<3

--
dasinoaisnvs