päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,328,402 views

larzizi

Posts: 1,661

#23221 • • larzizi
Juttelen juuri kaverin kanssa ihmissuhteista ja tajusin, että olen taas päässyt askeleen eteenpäin yli pääsemisessä. Mulla on hyvä fiilis, vaikka olisin olettanut jotain ihan muuta. Osaan nyt keskittyä omaan elämääni, joka on nyt tärkeintä.

Ihan hiton hyvä fiilis *hymy* Ihan ku ois syntyny uudestaan ja saanu uuden elämän *tirsk* *iloinen*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#23222 • • asdf
Sisko oli tänään käymässä ja sain juteltua sen kans pitkästä aikaa *hihu* Sovittiin, että lähetään yhessä hiihtolomalla Ylläkselle vähän kaatuilemaan :P
Sand3

Posts: 1,157

#23223 • • Sand3 satuolento
tähän asti on vain ollut hyvä aamu *joo* se riittää *tirsk*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

rose

Posts: 1,047

#23224 • • rose vakaasti epävakainen

pupuTupuna, 6.11.2006 22:58:
Kävin sitten läpi mun vaatekaapin sisällön. *hikoil* Tuloksena lattialla ainakin metri x metri x metri kasa vaatteita. Huomenna jätesäkin ostoon ja vaatteet UFFiin tai sitten jemmaan oottamaan ens keää ja kirpparia. Oli kyllä aika urakka, mutta nyt on siisti vaatekaappi. *hihu*



Tein samat ja vein viis kassillista vaatteita pois *nauru* Ei ihme jos vaatekaappi ol täynnä "ei mitään päällepantavaa".

--
TwistedLife™ Amusement Park

muZZle^

Posts: 305

#23225 • • muZZle^
Jeij kävin lenkillä pitkästä aikaa ja jaksoin hölkätä pitempään ku olin ajatellu. Kunto nousuun!!!*jiihaa*
Avatar
#23226 • • cjet Guest
Aamusali *sydän* Puolentoistakuukauden paussi tehnyt selkeesti tehtävänsä, mut otan sen ajan kii täs kyl. Ärkele. *nauru*
Bellezaaa

Posts: 573

#23227 • • Bellezaaa Afrodite*
Tää ois jo pitäny kirjottaa muutama pvä sit mut ei se haittaa...
eli muutama pva sit kun selvisin vatsataudista oli *sydän*

Tauti sattu viel olee just paluulennon aikana (ja erittäin paha), joka kesti VAIN vaivaiset 12 h ja
jossa oli välilasku ja tarkennetut turvatarkastukset...

Mut selvisin ja nyt on hyvä olla*vink*
Miinapiina

Posts: 3,494

#23228 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Swoosh, 5.11.2006 10:14:
Lahden Memphis... Kysyttiin henkkarit kun ostin drinkkiä.. *nauru* Baarimikko mua 10v nuorempi



*tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#23229 • • Edited Taika Guest
huomenna meidän tiimi vihdoin ja viimein muuttaa Hakaniemeen*hihu*
eilen illalla melkein koin jonkinlaista haikeutta siitä, että tämä meidän Malmilla olo ja etäyksikön rauhasta nauttiminen loppuu, kunnes aamulla ensimmäiseksi eräs aseman vakkari spurgu huuteli hyvän huomenen sijaan "haista v*ttu huora!"*justjoo*

ja eiköhän siellä Hakiksessakin niitä laitapuolenkulkijoita sen verran löydy ettei ikävä pääse tänne Malmille myöhemminkään iskemään*nauru*
Avatar
#23230 • • cjet Guest

Belleza, 7.11.2006 10:42:
Tää ois jo pitäny kirjottaa muutama pvä sit mut ei se haittaa...
eli muutama pva sit kun selvisin vatsataudista oli *sydän*

Tauti sattu viel olee just paluulennon aikana (ja erittäin paha), joka kesti VAIN vaivaiset 12 h ja
jossa oli välilasku ja tarkennetut turvatarkastukset...

Mut selvisin ja nyt on hyvä olla*vink*



Voi ei.. *lohduttel* Mahto olla kiva paluumatka. Mut teretulemast takaisin Suomeen. *pepsodent*
Sallakat

Posts: 2,220

#23231 • • Sallakat jungle, baby !
tiedättekö kun tulee sellainen onnellisuus kohtaus. Se voi kestää sellasen pari sekuntia, mutta sinä parina sekuntina on järkyttävän onnellinen olo.

*sydän*
Alyna

Posts: 194

#23232 • • Alyna
loistoreissu, loistoporukka, loistoihmiset, loistomusiikki, loistojuoma ja sokerina pohjalla orastava loistokrapula *sydän* *aplodit*
Avatar
#23233 • • Annakins Guest
Tori Amosin uusi A Piano: The Collection, hieno pianon koskettimien näkönen paketti, tuli tänään *iloinen*
Sallakat

Posts: 2,220

#23234 • • Sallakat jungle, baby !
aika jeessii, saunalahdelta, nettipalveluntarjoajaltamme tuli kirje postissa. Ovat pienentäneet kuukausihintaa 5 eurolla ja lisänneet nopeutta puolella (12M->24M). Kiva ja kiitti hei!
Avernian

Posts: 7,451

#23235 • • Edited Avernian Kerettiläinen
A moment of happiness: a patch of sunshine and beautifully swaying hips.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#23236 • • Edited UnityF joo just se
Pohjamaalit on nyt vedetty huoneesee ja katto maalattu, huomenna enää pintamaalia ja sitten onki jo valmista *super**plur*
Freja

Posts: 8,774

#23237 • • Freja Sihteeri
Tein hyvää ruokaa ja mikä kaikista parasta; kerrankin suunnitelmat onnistuivat. *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dneya

Posts: 1,464

#23238 • • Dneya Sizkolizko.
hymy. metrossa. Se oli niiin nätti et *pihkassa*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Avatar
#23239 • • Reetta Guest
viinit ja hyvä ruoka ja seura *sydän*
Avatar
#23240 • • Säty Guest
Mulla on aivan ihana duuni. *sydän*
Kullanmurut ovat aivan ihania. *joo*
Aamulla kun menen duuniin, oon ihan väsynyt. Sit ku näen heidän hymynsä *joo*, olen onnellinen. *hymy*