Enää tiskit jäljellä ja sit oon saanut koko kämpän siivottua eli jotain hyötyy saanut revittyy irti tästäkin vapaapäivästä :)
Plus tietty vapaapäivä itessään,lumisade ja kulta tulee kohta kotiin*sydän*
Viime torstaina "epäonnistuneen" hiustenleikkuun jälkeen piti mennä toiseen leikkuuseen sunnuntaina. Tuntu ettei paljoa jäänyt hiuksia päähän... Pieni identiteettikriisi ja v**utus ollut päällä sen takia. Onneksi kaikki (no ei nyt kaikki, mutta monet) kuitenkin kehuivat duunissa mun uutta tukkaa. Tai sitten ne on vaan kohteliaita...
Sain lainattua yhdeltä tutulta kultaisen tiaran vanhojen tansseihin Kävi tosi hyvä tuuri kun kaverilla oli se viikonloppuna mukana ja se oli just semmonen kuin oon ettinyt
Maailman kivoin naistenklinikka käynti oli tänään kun katottiin tuhannen kerran varmaa ultraa mut vauva ei ollukkaan enää jooga asennossa vaan oli kääntyny oikeeseen asentoon
Nyt on sitten iso prosentti sektiosta ohi ja saan oottaa normi synnytystä Vauvan sydänkin löi kovaa ja potkut näky oikee päällepäin joten ei oo voinu kun hymyillä Painoakin sille oli tullu et arvioitu paino on nyt 3.5kg
Saa nähä milloin se päättää tulla ulos kun laskettu päivä on se 23tätä kuuta
& Huoneen maalaus on jatkunu ja kohta alkaa olla valmista
Muutto ohi.. tavarat paikoillaa.. tosin muutamii juttui viel pitää ostaa mut ehtiihän noit nyt.. varsinkii ku kävin tänää työhaastatteluis ja n. tunnin pääst ku olin tullu himaa ni tuli soitto et olin päässy töihin sinne minne halusin eniten!! nii ja tänää tuli netti ja sain sen ite asennettuu.. kyl elämäst tuli heti paljo parempi ku pääs muuttaa pk seudulle nii ja kämppäki on ihan ihana..
Kävin sitten läpi mun vaatekaapin sisällön. Tuloksena lattialla ainakin metri x metri x metri kasa vaatteita. Huomenna jätesäkin ostoon ja vaatteet UFFiin tai sitten jemmaan oottamaan ens keää ja kirpparia. Oli kyllä aika urakka, mutta nyt on siisti vaatekaappi.