päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,329,850 views

pirpeli

Posts: 5,533

#23201 • • pirpeli
Tikkurila ja lavallinen maalia :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Saara

Posts: 1,954

#23202 • • Saara #2970
Ulkona tulee lunta ja mä voin olla sisällä kotona ja dyödä tobleronea ja pitää kehräävää kisua sylissä <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

embie

Posts: 531

#23203 • • embie Shwoopsie poo

Saara, 6.11.2006 14:00:
Ulkona tulee lunta ja mä voin olla sisällä kotona ja dyödä tobleronea ja pitää kehräävää kisua sylissä <3.



Mulla sama muuten, mutta sylissä hyrrää läppäri ja tobleronen tilalla kaurapuuro *nauru*
Rubicon

Posts: 550

#23205 • • Rubicon
Enää tiskit jäljellä ja sit oon saanut koko kämpän siivottua eli jotain hyötyy saanut revittyy irti tästäkin vapaapäivästä :)
Plus tietty vapaapäivä itessään,lumisade ja kulta tulee kohta kotiin*sydän*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Jammailija

Posts: 3,224

#23206 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Kävin katsomassa Hurjaruuth-sirkusesityksen ja teki lähtemättömän vaikutuksen. Very impressive. Suosittelen niin lapsille kuin aikuisille!*joo*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

mariq

Posts: 2,154

#23207 • • mariq
Tiimipalsu *hymy*
Ja sain kämpän *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mia-ow

Posts: 387

#23208 • • mia-ow Mörrimöykky
Viime torstaina "epäonnistuneen" hiustenleikkuun jälkeen piti mennä toiseen leikkuuseen sunnuntaina. Tuntu ettei paljoa jäänyt hiuksia päähän... *justjoo* Pieni identiteettikriisi ja v**utus ollut päällä sen takia. Onneksi kaikki (no ei nyt kaikki, mutta monet) kuitenkin kehuivat duunissa mun uutta tukkaa. *hymy* Tai sitten ne on vaan kohteliaita... *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#23209 • • larzizi
Sain lainattua yhdeltä tutulta kultaisen tiaran vanhojen tansseihin *hihu* Kävi tosi hyvä tuuri kun kaverilla oli se viikonloppuna mukana ja se oli just semmonen kuin oon ettinyt *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Nelli

Posts: 127

#23210 • • Nelli
Antti Tuiskun joululevy ja punaset tuikut *plur* *hihu*
Avatar
#23211 • • cjet Guest
*plur* Huomista odotellessa.
enrg

Posts: 2,040

#23212 • • enrg
Eilinen Borat elokuva. En oo nauranut noin paljoa koskaan. Huippuilta oli ja edelleen hyvällä tuulella*tirsk*
inneah

Posts: 704

#23213 • • inneah ...Trust no one...
LUMI *sydän*
Tuo ilma, ihana *plur*

oispa aina talvi *tirsk*

--
nahkalakanat

UnityF

Posts: 15,721

#23214 • • UnityF joo just se
Maailman kivoin naistenklinikka käynti oli tänään kun katottiin tuhannen kerran varmaa ultraa mut vauva ei ollukkaan enää jooga asennossa vaan oli kääntyny oikeeseen asentoon *sydän*
Nyt on sitten iso prosentti sektiosta ohi ja saan oottaa normi synnytystä *plur* Vauvan sydänkin löi kovaa ja potkut näky oikee päällepäin joten ei oo voinu kun hymyillä *iloinen* Painoakin sille oli tullu et arvioitu paino on nyt 3.5kg *pihkassa*
Saa nähä milloin se päättää tulla ulos kun laskettu päivä on se 23tätä kuuta *hihu*

& Huoneen maalaus on jatkunu ja kohta alkaa olla valmista *plur*
Janisa

Posts: 2,226

#23215 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Perjantaina fiilistelemaan Infected Mushroomia Webster Halliin New Yorkiin...!!! *jiihaa* *tanssittel* *jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

zenny

Posts: 1,145

#23216 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Muutto ohi.. tavarat paikoillaa.. tosin muutamii juttui viel pitää ostaa mut ehtiihän noit nyt.. varsinkii ku kävin tänää työhaastatteluis ja n. tunnin pääst ku olin tullu himaa ni tuli soitto et olin päässy töihin sinne minne halusin eniten!! *super* *iloinen* nii ja tänää tuli netti ja sain sen ite asennettuu.. *iloinen* kyl elämäst tuli heti paljo parempi ku pääs muuttaa pk seudulle *iloinen* nii ja kämppäki on ihan ihana.. *plur* *hih*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#23217 • • Säty Guest
Oli aivan ihana työpäivä. *hymy*
Marjo

Posts: 1,796

#23218 • • Marjo pupuTupuna
Kävin sitten läpi mun vaatekaapin sisällön. *hikoil* Tuloksena lattialla ainakin metri x metri x metri kasa vaatteita. Huomenna jätesäkin ostoon ja vaatteet UFFiin tai sitten jemmaan oottamaan ens keää ja kirpparia. Oli kyllä aika urakka, mutta nyt on siisti vaatekaappi. *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#23219 • • sapeli jokukukamikä?
Koti-elämää *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anis

Posts: 2,451

#23220 • • anis
Mutsi osti kivan yöpaidan *hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.