päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,330,846 views

Epailija

Posts: 5,636

#23061 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 2.11.2006 16:35:
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon. *kuolaa*

Univormufetissi [check]



Maanpuolustustahtohan se naiset tunnetusti armeijaan houkuttelee. *joo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

KooKie

Posts: 4,338

#23062 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 2.11.2006 16:50:

Maanpuolustustahtohan se naiset tunnetusti armeijaan houkuttelee. *joo*



Itseasiassa jos nyt totta puhutaan, niin mua hävettää ja harmittaa, että oon niin nättiperse ja mukavuudenhaluinen. Mä meinaan todella haluaisin inttiin juuri sen takia, että mä olen aatteeltani jokseenkin militaristinen ja todella "patrioottinen". Kyllä mä ainakin sodan sattuessa haluaisin tehdä isänmaan puolesta mahdollisuuksien mukaan kaikkeni.

Hippivinetyssarjaa venaillessa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

onni3mk

Posts: 3,973

#23063 • • onni3mk Onni on.
Muru sai töitä!

OMG!!

--
Onni on.

Freja

Posts: 8,774

#23064 • • Freja Sihteeri

mayah, 2.11.2006 18:24:
Salireeni :)



Mua rupee jo vaivaamaan et onko tää joku kohtalon vinkki, ku aina ku meinaan tulla hehkuttamaan jotain juuri syömääni asiaa (tällä kertaa itse tehty suklaamuffinssi), niin sä oot just sitä ennen kommentoinut jotain salijuttuja :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RiD

Posts: 2,817

#23065 • • RiD Nukemi
Kohta aukee messilä, aika viedä lauta huoltoon!

--
*super* *possu*

sapeli

Posts: 11,768

#23066 • • sapeli jokukukamikä?
Vaik nyt onki ollu taas vähän huonoja päiviä jotenki ni hymyjäkin löytyy:
- tanssiminen supercooleissa *jiihaa*
- ihana olla omassa oranssissa kolossa lämpimässä vällyjen alla kun ulkona pyryttää *hihu*
- pikkunen *sydän*
- shoppailu ystin kanssa, teki gutaa *hymy*
- tulevaisuudensuunnitelmat *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

egmondo

Posts: 292

#23067 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
saa viettää isä tytär päivää *iloinen**sydän*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Fresia

Posts: 764

#23068 • • Fresia vähän outo
Jännittää *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#23069 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
DRAMA EDUCATION Guide to aspect of self expression method on valmis!

--
suomen virallinen totuus

Dana

Posts: 647

#23070 • • Dana
sain/söin perunamuussia *sydän*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#23073 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 3.11.2006 06:29:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*


Ja mikä parasta, tämä on se perjantai, kun pankki veloittaa viimeisen erän opintolainasta ja tästä hetkestä eteenpäin olen virallisesti velaton *jiihaa* Ja tietty peeaa seuraavat kolme viikkoa, mut silti *nauru* Voi vitsi et oon oottanu tätä *hihu*



No niin olis..*joo* Tässä viikossa olis kyl saanut olla yks arkipäivä enemmän, et ehtis kaikki duunit tekee! *igor*

Sulla ei Maija varmaan kauheesti opintolainaa ollut, jos nyt oot saanut ne jo maksettuu..Meikeläisen velkoja ei ihan vuodessa tai parissa maksellakaan! *nauru* *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#23074 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 3.11.2006 07:40:


Ihan riittävästi :D Aloin heti maksaa kun valmistuin ja puolitoista vuotta siinä meni :) Tosin aika ronskeja eriä olen maksanut viimeisen puoli vuotta. Parempi näin päin!



Ok. No mä ajattelin alkaa nyt vuoden jälkeen valmistumisesta maksamaan n. 100 kuussa, mut menee siin silti aika pirusti useempi vuosi ku sulla..*tirsk* No itepä olen soppani keittänyt!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Verano

Posts: 4,649

#23075 • • Edited Verano Merituuli

mayah, 3.11.2006 06:29:
Ja mikä parasta, tämä on se perjantai, kun pankki veloittaa viimeisen erän opintolainasta ja tästä hetkestä eteenpäin olen virallisesti velaton *jiihaa* Ja tietty peeaa seuraavat kolme viikkoa, mut silti *nauru* Voi vitsi et oon oottanu tätä *hihu*



Onnittelut! :)

Mä olen vasta ton tien alussa, kaks erää lainanlyhennystä maksettu x/ Mutta eiköhän se siitä.
Siren

Posts: 826

#23076 • • Siren Seinäruusu
Aurinkoinen talviaamu *plur* Ei tää maisema pohjosen lumikasoille vedä vertoja, mut kaunista oli silti *plur*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

zaler

Posts: 1,545

#23077 • • zaler e h k i s
mulla alkaa 6½h päästä loma :)

--
let´s eat to the beat!

Fyrisch

Posts: 4,525

#23078 • • Fyrisch
skiiexpo tänään :)

muita ilon aiheita ei löydy.
Kolera

Posts: 4,256

#23079 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Teimpäs eilen vuokrasopimuksen ensimmäiseen "omaan" kämppään. Sattuu sijaitsemaan 100m pääs porukoilta kuppanen yhen hengen huone =P Sinne on hyvä mennä potee rapolaa =P koha sais siirron nopeesti sieltä ni olis pop. Hyväs lykys oon viel kolmevitonen ku luimin porukoil täl menol =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#23080 • • cjet Guest
Pitäisköhän tänään tehdä taktinen, ja tipauttaa taas puhelin alakerran parvekkeelle.
Sauna-ilta. Perjantai. 6päk olutta. Ja sit menisin yksin saunaan löhöilee, eikä kukaan häiritsis mua puhelimella. *pepsodent* Ja sit voisin ostaa punkkupullonki ja kattoo jonku nyyhky-elokuvan kynttilänvalossa himassa peiton alta. Musta on selkeesti tulossa joku ei-niin-hetero kotihiiri.. *lmao*