päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,329,962 views

Avatar
#23042 • • Taika Guest
kiva olla taas töissä kahden päivän sairastelun jälkeen*hihu*

ja mun vanhemmat on myös ehdottomasti vähintään päivän :) ellei jopa :D , äsken soittelivat mulle töihin testatakseen isän uutta puhelinta ja kaiuttimen kautta puhumista ja eihän niistä mitään selvää saanut kun puhuivat koko ajan toistensa päälle *nauru*

ihania ovat <3
Sallakat

Posts: 2,220

#23044 • • Sallakat jungle, baby !
ihana ilma *sydän* Kipitin aamulla spåraan ja siihen istahtaessa tuli ihan joulu fiilis, ekaa kertaa tän vuoden puolella.
Tänää vois mennä jo tsiikailee joululahjoja ja tehdä jonku nastan kävelylenkin kun on noin kaaaaanista ulkona.
Avatar
#23046 • • *Mirri* Guest

cjet, 2.11.2006 10:29:
Juu! *nauru* Oispa just jossai pöndel pulkan kaa nii vois jo vetää talven ekat pulkkamäet.



Mä yritin eilen tehä lumiukkoo muttei onistunu ku liikaa pakkast. *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#23048 • • UnityF joo just se
Vaavi on todenäköisesti nyt kääntyny oikeepäin *super**plur*
Ainakin kaikki kivut ja päällepäin tehty neuvolatutkimus tukee sitä. *jiihaa*
Maanantaina sit ultraan jossa selvii 100%
Toivottavasti se olis kääntyny niin pienenee sektioon joutuminen hiton paljon ja kun niin toivon normaali synnytystä kun siihenkää ei oo enää pitkä aika. 23.11 on laskettu aika et se voi tulla jo ihan milloin vaan *pihkassa*
mariq

Posts: 2,154

#23049 • • mariq

alphamagic, 2.11.2006 08:19:
Vika työpäivä täällä *hihu*


Onnee onnee!! *hali* Mihis sä nyt sit siirryt?

Ja lunta maassa *hihu*


Tään on munkii päivän :) Ihanaa ku on valosaa *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aamu

Posts: 999

#23050 • • Aamu you had me at hello
Pienen Merenneidon juhlajulkaisu tipahti äsken postilaatikosta *sydän*

--
Do you think the expansion will make me fat?

Amma

Posts: 2,383

#23052 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
=) Näin viime yönä ketun.
=/ Se juoksi moottoritien yli (Martinlaakson kohdalla).
=) Kukaan ei ajanut sen yli.

--
*etsiskel*

Avatar
#23053 • • Taika Guest
mulla on ihania naapureita. ja erittäin huumorintajuisia.

tänään yritin puolisokeana silmälääkäristä tullessani murtautua alakerran naapurin ovesta sisään. tai siis tarkoitus oli päästä kotiin mutta hississä olin painanutkin vahingossa väärää nappia enkä todellakaan ollut omassa kerroksessani. pari minuuttia ihmettelin mikä kotiavaimissa mahtaa olla vikana kunnes ovi yhtäkkiä aukeni ja naapuri kehotti menemään pari kerrosta ylemmäksi. lupasi saattaa ihan perille asti mikäli mua vielä myöhemmin illalla näkisi rapussa harhailemassa*nauru*

nyt taidan onneksi olla jo kotona.
Winde

Posts: 336

#23054 • • Winde Tuuli

Taika, 2.11.2006 15:38:
mulla on ihania naapureita. ja erittäin huumorintajuisia.

tänään yritin puolisokeana silmälääkäristä tullessani murtautua alakerran naapurin ovesta sisään. tai siis tarkoitus oli päästä kotiin mutta hississä olin painanutkin vahingossa väärää nappia enkä todellakaan ollut omassa kerroksessani. pari minuuttia ihmettelin mikä kotiavaimissa mahtaa olla vikana kunnes ovi yhtäkkiä aukeni ja naapuri kehotti menemään pari kerrosta ylemmäksi. lupasi saattaa ihan perille asti mikäli mua vielä myöhemmin illalla näkisi rapussa harhailemassa*nauru*

nyt taidan onneksi olla jo kotona.


Oot mun sankari *nauru*
mastream

Posts: 549

#23055 • • mastream
Uusi vinyylisoitin, ihka ensimmäiseni *iloinen*.
KooKie

Posts: 4,338

#23056 • • KooKie aka. Petress Pan
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon. *kuolaa*

Univormufetissi [check]

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#23057 • • WiljamiDzay Nyypiö

KooKie, 2.11.2006 16:35:
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon. *kuolaa*

Univormufetissi [check]



Elä mene... mikään ei ole anti-eroottisempaa, kuin intissä oleva nainen.. *eiei*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

KooKie

Posts: 4,338

#23058 • • KooKie aka. Petress Pan

WiljamiDzay, 2.11.2006 16:37:

Elä mene... mikään ei ole anti-eroottisempaa, kuin intissä oleva nainen.. *eiei*



Se tuli kyllä joo huomattua tossa viime syksynä Santiksessa leireillessä. Tosin kyllä sieltä parin jätkän numerot jäi käteen. ;D

Toinen vaihtoehto vois olla ilmoittautua vapaaehtoiseksi tekemään esim. sotkussa vuoroja... Hmmmmmm.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#23059 • • asdf

KooKie, 2.11.2006 16:35:
Muhun iski Studia -messuilla vastustamaton himo ilmoittautua inttiin. Niiltä messuilta ei muuta jäänytkään, kuin hemmetinmoinen endorfiiniryöppy elimistöön. Ne puolustusvoimien standien pojat siellä, voi jumaliste mä sanon. *kuolaa*

Univormufetissi [check]



Systeri oli viime vuonna tehny tuttavuutta taistelusukeltajiin *slurps*
KooKie

Posts: 4,338

#23060 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 2.11.2006 16:43:

Systeri oli viime vuonna tehny tuttavuutta taistelusukeltajiin *slurps*



Siskos tuntien ne oli rumia ku oravan ja elefantin perseiden risteytymät. Tai sit jotain ihan helvetin helmiä... :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!