Aamulla näytti siltä, että päivä menisi aivan metsään. Heräsin siihen, kun mulle soitti opettaja, joka kysyi, mihin aikaan ne mun vaihtarit tänään tulee. Eipä siinä muuten mitään, mutta mä olin elänyt siinä uskossa, että ne tulis ens maanantaina ja olin tänään menossa hakemaan toista vaihtaria. No ei siinä sitten, hain ensin kahden ekan tulijan avaimet, hain ne kentältä, vein kämpällensä, hain kolmannen avaimet keskustasta, menin takas kentälle ja vein sen kämpällensä. Kaikki toi ravaaminen tossa säässä otti päähän, mutta nyt on vaan kertakaikkisen hyvä fiilis siitä, että ne kaikki kolme on niiiiiiiin kivoja tyyppejä. Ihanaa ku saa tutustua uusiin ihmisiin
Iloa lisää myös se, että huomasin juuri saaneeni kirurgian tentistä paljon paremman arvosanan kuin odotin
On tullut juteltua tänään yllättävän paljon erään entisen poikaystävän kanssa, jonka kanssa ei muuten tule pahemmin oltua yhteydessä. Jotenkin on vaan ollut kummallisen piristävää jutella sen kanssa
Onneks huomenna on jo perjantai. Vaikka ei silti.. Ollu kyl niin ihana viikko, ettei hetkeen oo ollu. Mut viikonloppua odotellessa että saa nukkuu pari yötä pitkään.
Huomenna olisi töissä sen verran tynkäpäivä (jonkin harjoittelupaikan kivikautisaikaisen säädöksen mukaan työpäivä lopetetaan pyhäinmiesten päivää aikaisempana päivänä jo klo13), että saan tuhlata liukumiani siihen --> vapaus koittaa jo tänään työpäivän päättyessä! Ihanuutta!