päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,331,302 views

onni3mk

Posts: 3,973

#11501 • • onni3mk Onni on.
7,5h yöunet *sydän*

--
Onni on.

koo

Posts: 379

#11502 • • koo

Ana-5000, 28.6.2005 22:54:
---
koo, 27.6.2005 21:50:
2) Sain vastauksen kysymykseeni siniketuista: niitä voi ostaa turkistarhalta kotiin lemmikiksi. Vielä ei ukkeli suostunut ketun hankintaan, mutta ehkä vielä jonain päivänä... *hymy*

---


Eikös kettu oo villieläin..?



Sinikettu ei ole villieläin. Se on suomen jossain säädöksissä määritetty kotieläimeksi, ja se kuulemma myös kesyyntyy lemmikiksi jos ihan pentuna ottaa. Tilanne olisi siis suunnilleen sama, jos joku ottaisi esim lampaan lemmikiksi ja ulkoiluttaisi sitä rusetti kaulassa. *hih* Hassun näköistä, mutta sallittua.

Tavallista kettua ei tietenkään saa mistään metsästä ottaa kotiinsa... mutta senhän tajuaa jokainen.

--
Backstagella on paratiisi.

Avatar
#11503 • • MiSSy* Guest
Hiusten leikkuu tänään
Eilen värjäsin hiukset
Sain myös mukavia uutisia eilen *sydän*

Työasiat alkaa olee kunnossa ja loma alkaa kohta puolin *hihu*

Elämässä sattuu ikäviä asioita joista on vain selvittävä ja jatkettava elämää... Suru matkaa mukanani edelleen mutta ymmärrän nyt että voin vain oppia...
anri

Posts: 890

#11504 • • anri team parempi pitäjä
Jälleen kerran se työssäni niin tärkeä sivusto kaatui, tai ainaki tökkii niin ettei työstä tuu mitään. Eli siis vaikka olen hukkua hommiin, ei oo muuta tekemistä ku pyöriä netissä ja istua kahvilla pitkään.
Just ihana sadepäivä!*iloinen*

...toivotaan että se sivusto pysyy yhtä surkeana jatkossakin.

--
don't go halfway - go all the way

TiiTu

Posts: 240

#11505 • • TiiTu
löysin kauan etsimäni ja haluamani animepiirretyn Sandybellin osat 6-10*jiihaa* 3-6päivän päästä ne on mun*sydän*
koo

Posts: 379

#11506 • • koo
Jee!!

Ilkeä tietokonekauppa lupasi antaa lähetyksestä puuttuneet systeemit mulle tänään, kun menen sinne käymään!!! (eihän niitä odoteltukaan kuin 2kk)

Löysin uuden unelmieni nukkekodin (joka on halvempi kuin se edellinen) ja sain ukkelilta luvan ostaa sen!!


Jee!!

--
Backstagella on paratiisi.

Lallu

Posts: 356

#11507 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
KAIKKI palat loksahtaa niin ihanasti paikoilleen *sydän* vuokrasopimus kirjotettu auwii *jiihaa* kaikki on niin *plur* ny kaffe plörtsyl..
UnityF

Posts: 15,721

#11508 • • UnityF joo just se
Nyt on Damin matka maksettu *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

8.7 - 17.7 mua ei täällä näy *hihu*
kriba

Posts: 173

#11509 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Fyraett, 29.6.2005 00:22:
5 vuotta ollu ilman nokian kännyköitä, ja pakko myöntää et hyvält tuntu siirtyy takas suomalaiseen laatuun(?)

I <3 MY NEW MOPHO



Kaks ja puol vuotta ilman Nokiaa Siemens-leirissä enkä palaa enää koskaan takaisin :D
Mark

Posts: 7,311

#11510 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
huomenna työhaastattelu, mestaki vaikuttaa mielenkiintoselta. ttu ku natsaiski *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11511 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Työhaastattelu meni tosi hyvin *plur* Koulutus alkaa jo alle kahden viikon päästä ja duunit parhaassa tapauksessa kolmen viikon kuluttua *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#11512 • • Yaminah Guest
Pääsin opiskelemaan sosiaalipsykologiaa!!!!!! Ihan tajutonta, tuli kyl täytenä yllätyksenä. Oivoi, nyt saa kyl olla ylpeä itsestään *hihu*
Dave

Posts: 1,750

#11513 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

kriba, 29.6.2005 14:04:



Kaks ja puol vuotta ilman Nokiaa Siemens-leirissä enkä palaa enää koskaan takaisin :D

Joo, ei tosiaan näitten Siemenssin luurien jälkee kiinnosta Nokian vehkeet.
nm. Nokiattomana jo 3.5 vuotta tjsp

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Heiska

Posts: 118

#11514 • • Heiska
Tanaan matka jatkuu Chetumalista Tikaliin, Guatemalaan! *hihu* Aurinko paistaa, ihmiset on ihania ja superhyvaa musaa kuulee joka paikassa... *sydän* Me so happy!
homppa

Posts: 731

#11515 • • homppa
ostin matkalipun frankfurtiin! nyt kun ois varaa vielä ruokaan ja konemtsään :P
Jutu

Posts: 3,054

#11516 • • Jutu Blondi
Sain pölyt pyyhittyä ja muutin hieman tavaroiden paikkoja. Nyt on taas uutta ilmettä huoneessa *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#11517 • • gnomex Guest
Uusi bilepaita ja muutakin uutta bilesälää *hymy*
Mellu-

Posts: 4,006

#11518 • • Mellu-
*sydän* työpäivä *sydän* työkaverit *sydän* ... no okei.. on ne samassa hallissa mut eri työpaikoissa *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anri

Posts: 890

#11519 • • anri team parempi pitäjä

anri, 29.6.2005 11:21:
Jälleen kerran se työssäni niin tärkeä sivusto kaatui, tai ainaki tökkii niin ettei työstä tuu mitään. Eli siis vaikka olen hukkua hommiin, ei oo muuta tekemistä ku pyöriä netissä ja istua kahvilla pitkään.
Just ihana sadepäivä!*iloinen*

...toivotaan että se sivusto pysyy yhtä surkeana jatkossakin.



*jiihaa*

Kyseistä sivustoa uudistettiin ja yllätys yllätys - tää uudempi parempi versio bykii niin paljo et mä pääsen himaan! Ei oo kerta kaikkiaan mitään mitä mä voisin töissä tänään tehdä enää!

Huomenna si taas kattotaan uusiks et josko mä voisin töitäki tehdä.

--
don't go halfway - go all the way

Verano

Posts: 4,649

#11520 • • Verano Merituuli

mayah, 30.6.2005 10:01:
Sovin tapaamisen pankkiin opintolainan takaisinmaksusuunnitelman tekoa varten. Tunnen itseni aikuiseksi *enkeli*



Ei perhana, mä oon vaan lykänny tota, unohtanu aktiivisesti, mutta pakkohan se on kohta mennä. Ja mä en oo vielä ees valmistunu *poks*