päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,332,587 views

Avatar
#29221 • • opmdevil Guest
- Erinomainen keli
- Jousella ammuttaessa huomasin, että jäniksen kokoinen otus on hengenvaarassa noin 70 metrin matkalta. Olen siis kehittynyt.
- Kimi nousi pisteille
- SAIN EILEN ILMAISEN KOKIKSEN ZICZACISSA! En osaa yhtään sanoa syytä. Johtunee siitä, että olen niin hemmetin komea.
Avatar
#29223 • • opmdevil Guest

Raver71, 27.5.2007 20:07:
20 km pyörälenkki takana. Ja jaksoi paremmin kuin aikaisemmin. Eli alkaa vissiin noi lenkit vaikuttamaan positiivisesti. Tästä on hyvä jatkaa. Tavoite olisi 1000km mittariin kesän aikana. Katsotaan miten käy.



Kyllähän pyörä alkaa kulkea kunhan polkee tarpeeksi ja riittävän hitaasti. Itse tosin onnistuin vieroittamaan itseni kyseisestä harrastuksesta kahdeksan vuoden puuhastelun jälkeen. 80 000 km ja plus tullut poljettua. Ja jotenkin tuntuu, että mulle riitti.
MiMoSa

Posts: 1,664

#29224 • • MiMoSa
Mua tuli tänään pyörällä vastaan joku mies ja siinä pyörän perässä sillä oli sellanen koppi missä oli koira kyydissä. Se oli vaan jotenkin tosi huvittavan näkönen, repesin kyl ihan täysin kun se oli menny ohi.*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#29225 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 27.5.2007 20:20:
Mua tuli tänään pyörällä vastaan joku mies ja siinä pyörän perässä sillä oli sellanen koppi missä oli koira kyydissä. Se oli vaan jotenkin tosi huvittavan näkönen, repesin kyl ihan täysin kun se oli menny ohi.*lmao*



mä ku vien muksui tarhaan ni mua vastaan tulee joku mies vastaavan virityksen kanssa mut sillä on siel kopissa mukula *tirsk*

muoks: kämmit

--
pinkki on pop!!!

MiMoSa

Posts: 1,664

#29226 • • MiMoSa

Miinapiina, 27.5.2007 20:41:
---
MiMoSa, 27.5.2007 20:20:
Mua tuli tänään pyörällä vastaan joku mies ja siinä pyörän perässä sillä oli sellanen koppi missä oli koira kyydissä. Se oli vaan jotenkin tosi huvittavan näkönen, repesin kyl ihan täysin kun se oli menny ohi.*lmao*

---


mä ku vien muksui tarhaan ni mua vastaan tulee sjoku mies vastaavan virityksen kanssa mut sillä on siel kopissa mukula *tirsk*


Mäkin oon sellasia nähny mut en koskaan vielä oo koiraa nähny kyydissä. Ei oo itseasiassa tullu mieleenkään et joku laittas sinne koiran. :D

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Miinapiina

Posts: 3,494

#29227 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

MiMoSa, 27.5.2007 20:46:

Mäkin oon sellasia nähny mut en koskaan vielä oo koiraa nähny kyydissä. Ei oo itseasiassa tullu mieleenkään et joku laittas sinne koiran. :D



hehe joo, onhan se vähän hassun näköstä, et koira nököttää kyydissä *hih*

--
pinkki on pop!!!

zenny

Posts: 1,145

#29228 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Oli mukavaa olla auttamas tuttava perheen mutsia niiden pihan kuntoon laitossa *hymy*

Ja muru tuli himaa tänää.. *sydän* (johan se yhen yön ehti ollaki pois himast..*justjoo*)

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Freja

Posts: 8,774

#29229 • • Freja Sihteeri

mayah, 27.5.2007 20:29:
Pumppi, veny, Reija *hihu*



*hihu*

"Ja vielä viimenen! Ja sit viel alas puoliväli alas ylös!" *poks*

*sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Chrisdyan

Posts: 479

#29230 • • Chrisdyan
Ohhoh, että oli nasseva viikonloppu, splättäily oli mukavaa vaikka reisistä ja käsistä löytyy kipeitä mustelmia. Ja sai nauraa sille yhelle vatta kippurassa(just täyttäny 18v ja tais olla yksiä sen ensimmäisistä känneistä), *lmao* yhtä kaverii osuin suoraa kasseille ja voi sitä vahingonilon juhlaa *iloinen* bueno vkl vaikka paikat jumissa ja tarvis hierontaa...

--
Hikitomori

asdf

Posts: 3,155

#29232 • • asdf
Ukkonen jyrähtelee <3
Anselmi

Posts: 2,578

#29233 • • Anselmi And sell me

Zenni, 27.5.2007 22:18:
Ukkonen jyrähtelee <3


Itselle tää on kans päivän *sydän*
Kasa peittoja, ikkuna auki ja ukkosella nukkumista*sydän*
Vaikka rakastan aurinkoa, niin ei ole ukkosen voittanutta*sydän*

--
sen pituinen se

KooKie

Posts: 4,338

#29234 • • KooKie aka. Petress Pan
Tänään se varmistui! Lähden täältä Friscosta New Yorkiin viettämään lakkiaisiani ensi lauantaista tiistaihin! New Yorkin juustokakku mmmmm lääääääääh drooool. :P~

Eiliset bileet oli kyllä jotain niin verratonta. Kyllä täällä jenkkilässä pidetään hyvin yllä tota "bilepukeutumisen kulta-aikaa". Keski-ikä bileissä oli sellaista irc-gallerian luokkaa, tai siltä näytti. Oli glowstickejä, -hampaita, -laseja, -hiusvärkkejä, -jääpaloja. Oli helvetin mauttomia keijukaisia ja yksisarvisia(?) - tuli naurettua sille, että muijilla kasvaa kyrpä otsan sijasta päälaella... Olihan se puku- ja värijuhlaa ja raikas fiilis, ennen kuin väsymys vei voiton.

Ja ne eiliset maisemat Santa Cruziin ja pois ajaessa. Tyynenmeren vuorovesiaallot vasten rantakallioita ja auringossa kylpevät metsien peittämät vuoret - laaksot niiden väleissä. Rakastan tätä maata.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

alphamagic

Posts: 3,628

#29235 • • alphamagic
Placebo *sydän*
Ihan törkeen kiva päivä muutenkin ja kävely kesän kaatosateessa oli ehanaa *hihu*
Onneks huomenna saa nukkuu pitkään *haukottel*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#29236 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
onneksi alkaa uusi viikko taas ja kaiken saa aloittaa uudestaan samallalailla

--
suomen virallinen totuus

Jutu

Posts: 3,054

#29237 • • Jutu Blondi
Aah, pääsee nukkumaan yksin ihan kaikessa rauhassa. Ei tuu mistään päin kyynerpäästä tai polvesta *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

La Petite

Posts: 1,160

#29238 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ei enää ahdista ihan niin hitosti. Siis tänään pystyy jopa hengittää.

--
Rem tene, verba seqventur

Sinza

Posts: 2,227

#29239 • • Sinza
Öinen ukkonen *sydän*. Tuntuu aina sellasta jännitystä ilmassa kun ukostaa, mä tykkään! Harmi vaan, että se alkoi niin myöhään, ettei jaksanut mennä katselemaan..

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*