päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,438,287 views

$

Posts: 1,802

#29201 • • $ Destination weekend!

Freja, 26.5.2007 23:42:
Käveltiin Malminkartanon jätemäen huipulle, katteltiin auringonlaskua ja käveltiin takas kotiin. Eli kiva mukava leppoisa iltalenkki :)



Mun polkupyöräköörin piti tulla sitä kautta, mutta kavereilta loppuivat mehut niin skipattiin "the Mäki".

Mun päivän :) on pyörälenkki vanhan koulun possen kanssa.
katjastina

Posts: 398

#29202 • • katjastina magnets and miracles
olin skeittaa eka kerran vuosiin kunnolla. ihanasti kutitti jalkapohjista ja kuuma tuli, mut kiva fiilis kun vielä pysy laudan päällä, tosin talon pojat kyllä naureskeli mut välit siitä:)
lunake

Posts: 800

#29203 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Erimukawat syndet ihanien ystävien kanssa. *plur*
Ja sain syndelahjaksi 2 x lipun Cirque du soleileen !!! *aplodit**jiihaa**kuolaa**hihu*

--
Hedelmällisyys on påp!

RiD

Posts: 2,817

#29204 • • RiD Nukemi
Voi vittu mikä reissu *sydän*.

--
*super* *possu*

Kit^

Posts: 798

#29205 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kohta salille kaverin kaa ja myöhemmin ehkä piknikille kaivariin *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Fresia

Posts: 764

#29206 • • Fresia vähän outo
Ihana ilta eilen *hihu* *sydän*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Pätkis

Posts: 1,038

#29207 • • Pätkis Pikkis
Kohta hölkkäämään kymppiä*iloinen*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sand3

Posts: 1,157

#29208 • • Sand3 satuolento
Nyt täytyy tännekin postailla, takana onnistunut viikonloppu (tosin mukaan ei lasketa lauantaipäivää 11.30-17.00) taas jaksaa hymyillä *joo*

Pitkästä aikaa musiikki vei mennessään, perjantaina radeissa Proteuksen,Neonin ja Tritonin voimalla (sitten loppui energia) ja launtaina mentiinkin sitten kiksutellen Deniksen ja Zwekin kanssa *iloinen*

Ja kohta kohti mäntsälää, porukoiden ja parhaan ystävän luokse *joo*

Jos sitä sit viel jaksais siivota tämän kämpän tänään ja mennä ehkäpä vielä salille niin asiathan olisi mitä hienoiten *hihu*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Freja

Posts: 8,775

#29209 • • Freja Sihteeri
Oli kiva herätä aamuun hyvin levänneenä. Eilen ku käveltiin malminkartanost kotiin, ni mentii hesen ja tebarin ohi ja ne oli auki ja teki hirveesti mieli jotain mut me käveltiin vaan sinnikkäästi ohi *hihu* Tänään sitten aloitin aamuni puurolla :)
Sit viel illal pump ja veny ja Maija :)

Mä todellakin alan nauttimaan näistä viikonloppuvapaista *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#29210 • • UnityF joo just se
Megasiivous takana, olkkarissa uudet verhot *plur*
Nyt jumppaan ja sit löhöilemään loppupäivä kullan ja Kian kanssa *plur*


*tanssittel*
Septique

Posts: 441

#29211 • • Septique
Vkonloppu selvinpäin prätkällä ajellessa ja tämä ilma tänää oah<3 Pakko lähtee ajelee !
pikkupiru

Posts: 10

#29212 • • pikkupiru
Hääkutsut postitettu,ja ilmottautumisia tullut jo ihan kivasti!!Ja ens pe meen ekaan pukusovitukseen,mun The Pukuni on pian valmis!!Sandralle ommellaan pienenpieni morsiustytön puku mun puvun ylijäämäkankaista:)En malta odottaa!!!!!!
Sphyxia

Posts: 3,308

#29213 • • Sphyxia Maracujá!

pikkupiru, 27.5.2007 14:33:
Hääkutsut postitettu,ja ilmottautumisia tullut jo ihan kivasti!!Ja ens pe meen ekaan pukusovitukseen,mun The Pukuni on pian valmis!!Sandralle ommellaan pienenpieni morsiustytön puku mun puvun ylijäämäkankaista:)En malta odottaa!!!!!!



Voi saamari, nyt tuli mieleen että olen täysin onnistunut unohtamaan että piti ilmoittautua hyvän ystävän häihin. *hikoil* No tarkistin just asian, ja onneksi ehtii vielä. Pitää heti maanantaina soittaa, muuten tulee varmaan taas unohdettua. *toktok*
Sphyxia

Posts: 3,308

#29214 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Ja sitten omaan päivän :).

Koko aamu- ja iltapäivän olin meidän porukoiden pihalla puutarhatöitä reippaasti hoitamassa. Sää oli mitä hienointa, ja sain tosi paljon tehtyä. Nyt piha näyttää taas siltä, miltä pitäisi. Eilen ja toissapäivänä tuli oltua vähintään yhtä ahkera, suursiivousta ym. molempina päivinä. Eli _kaikki_ on nyt ihan kunnossa. *hihu*

Ensi perjantaina pääsee sitten vihdoin taas erästä tiettyä visiittiä tekemään. *plur* *sydän* Jatkuvaa reissaamista nykyään, mutta tietyt reissut tekee ihan mielellään. *pepsodent*

Plus bonuksena kesän ensimmäinen kämmeneltä lentoon lähtenyt leppäkerttu.
Pätkis

Posts: 1,038

#29215 • • Pätkis Pikkis

Pätkis, 27.5.2007 10:35:
Kohta hölkkäämään kymppiä*iloinen*


..siitä selvittiin tuolla paahteessa aikaan 1h 15 min. Karmeesti porukkaa mutta ihan hyvä fiilis jäi*hihu*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

lostgone

Posts: 2,493

#29216 • • lostgone

Pätkis, 27.5.2007 15:47:
---
..siitä selvittiin tuolla paahteessa aikaan 1h 15 min. Karmeesti porukkaa mutta ihan hyvä fiilis jäi*hihu*

*aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mönnä

Posts: 190

#29217 • • Mönnä
Kesä *jiihaa**plur*

Ja kohta saan ottaa kuukauden irtioton arjesta ja nykyisyydestä, en oo vaan ihan vielä päättänyt miten sen toteutan *hihu*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Miinapiina

Posts: 3,494

#29218 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
ihana ilma ja ulkoilu kariksessa hyvän ystiksen ja pikkuisen kanssa.
kävelylenkki rattaiden kanssa ja sit pyörällä.
ihana olla ulkona ku on niin lämmin *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

jell-o

Posts: 142

#29219 • • jell-o the ultimate boytoy
UMF esiintyjälista

--
god is alive and well in a sugar cube

UnityF

Posts: 15,721

#29220 • • UnityF joo just se
Broiskusalaattia *slurps*
Kävelylenkki *jiihaa*
Kohta leffa ja mansikoita *plur*