siis oikeasti, miten joku voi antaa lapselleen Suomessa nimeksi LADA??
46,900 posts, 2,345 pages, 19,881,546 views
cjet, 3.11.2006 09:51:
Pitäisköhän tänään tehdä taktinen, ja tipauttaa taas puhelin alakerran parvekkeelle.
Verano, 3.11.2006 10:10:
---
cjet, 3.11.2006 09:51:
Pitäisköhän tänään tehdä taktinen, ja tipauttaa taas puhelin alakerran parvekkeelle.
---
Kuinkas sen puhelimen seikkailut päätty? Ilmeisesti onnellisesti, se on ihan ehjä ja naapurit ei olleet maailmanympärysmatkalla? Onni onnettomuudessa, että tipahti sinne kukkaruukkuun eikä betonille :)
No se päättyi suht onnellisesti. Paitsi että sain sen takas aika kivoilla kolhuilla - tosin toimivana - ja vasta sunnuntaina iltapäivällä, eli se kerkes olee siel parvekkeella melkein vuorokauden. ..onneks ei satanu.. Mut anyway, silloin sunnuntaina ku katselin sitä sieltä mun ihanasta yläkerrasta valoisassa, nii ikäväkyllä se oli joo tosiaan tipahtanut betonille, eikä mihinkään kukkaruukkuun.. Luojan kiitos ei tullu tän pahempaa damagee.. Mitä ny kuoret vähä solmussa.

alphamagic, 3.11.2006 10:50:
---
mariq, 3.11.2006 10:34:
Ihana aamu! Tosi nättiä kun aurinko paistaa
---
sääsamikset
![]()
Mellu-, 1.11.2006 14:17:
päivän ehdoton :D
Joku meijän peleissä olevista pallotytöistä oli lisänny mut meseen ja mä just juttelen sen kanssa12vuotias lentopalloilija tyttönen..ja mul o profiilikuvana sellai ku oon umpitunnelissa,röökikädessä ja meikit ja kieli poskella
hyvä mellu e! näin ollaan edustavana :D