tiiplis, 25.1.2008 13:58:
Sietää ollakin. Onnea isolla kädellä
Kiitokseja!
Nyt sitten voikin alkaa keskittymään urheilemiseen, kämpän etsimiseen ja uuden työpaikan bongailuun. :) Enpä ole tuolla työpaikassa ainut, joka sai paikasta suorastaan täydellisen kuvan työhaastattelussa, ja tipahti sitten korkealta maan tasalle. Nytpä ymmärrän, miksi tuohon työpaikkaan on oikein pitänyt laatia kirjallisesti työntekijöiden välinen vuorovaikutussopimus sellaisista asioista, joiden pitäisi mun mielestäni olla itsestäänselvyyksiä - aikuisia kun ollaan. Tuolla ei homma toimi. Hienoltahan se paperilla näyttää, kun sanotaan työpaikan arvoja olevan erilaisuuden arvostaminen, asioista kasvokkain ja ammatillisesti puhuminen ym. Toinen asia onkin sitten se, että ymmärtävätkö työpaikan vanhat konkarit, miten kannattaisi suhtautua uusiin työntekijöihin - työilmapiiri kun vaikuttaa koko työn laatuun ja asiakkaiden palvelemiseen.
Noh, mikäli mulle tarjotaan uutta työpaikkaa (mulle on kyllä soiteltu useista oman alan työpaikoista, ettei luulisi olevan ongelma), niin taidanpa suosiolla ottaa sen vastaan. Sitä ennen kyllä varaan keskusteluajan johtajan kanssa ja kerron avoimesti ja ammatillisesti kasvokkain, miksi en koe työpaikkaa ja sen ilmapiiriä ihan omakseni. ;)