päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,365 views

MissKoo

Posts: 1,289

#35661 • • Edited MissKoo
Voe hitsinpimpulat että asuntokauppa on jänskää puuhaa! *jännittell* Nyt eletään niinku NIIIIIN mielenkiintosta vaihetta, että morjens *joo*

Kävin eilen kiusaa itteeni ja kattomassa sitä mun unelmakämppää. Hieno oli! Nyt vaan sit mielenkiinnolla odotan sunnuntain oman asunnon näytön tuloksia, nyt alkaa tapahtua! *jiihaa*

Ja erittäin mukava vkoloppu tiedossa, ei oo koulua, kaverin synttärit ja kaikkee kivaa! *plur*
crissy

Posts: 1,958

#35662 • • crissy
vaikka laskujen maksu on härkärasti mut vaan kumman hyvä fiilis tulee ku ne o maksettu.. onneks ees vähän jäiki...
Jinx

Posts: 2,615

#35663 • • Jinx Superfeminine
on perjantai! *iloinen*

--
Pyllykkä

La Petite

Posts: 1,160

#35664 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Perjantai ja sit olis viel viikko töitä ja sit lomaa. *hymy*

--
Rem tene, verba seqventur

Kit^

Posts: 798

#35665 • • Kit^ ihme höpöttäjä
pitkät yöunet ja seminätti aamu *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

pirpeli

Posts: 5,533

#35666 • • Edited pirpeli
Kaunis auringonnousu ja mä meen vasta klo 15 töihin. Kerkee juoda rauhassa teetä ja kattoo leffaa :)
Ja illalla sitte saunaan ja vähän punaviiniä kera kullan<3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#35667 • • Verano Merituuli
Aurinko paistaa niin että häikäisee *plur* Ikkunankin läpi tullessaan saa suupielet korviin ja mielen keveäksi.

Viime perjantaina ei tuntunut jostain syystä oikein perjantailta, mutta nyt sitäki enemmän. Illalla näkee monta ihanaa ystävää *sydän*
nomic

Posts: 4,120

#35669 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Himassa. Siivous edessä, mutta myös viikonloppu. :>
Kriz

Posts: 71

#35670 • • Kriz Pusisten päällikkö
Aurinko paistaa ja on perjantai ja bileet !! *plur*
^Petunia

Posts: 888

#35671 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Verano, 25.1.2008 10:59:
Aurinko paistaa niin että häikäisee *plur* Ikkunankin läpi tullessaan saa suupielet korviin ja mielen keveäksi...


Totta!! *plur*
Viime sunnuntain auringonpaiste jäi vähän väliin ku.. nii oli vähän *kröhm* krapula ja se kirkas valo oli vähän ärsyttävä ja tota.. tuli herättyä vasta klo14 jälkeen ja.. heh heh.. *blush*

Mut Nyt se ei häiritse laisinkaan ja raksaäijätkin on ainaki nyt tyytyväisiä ku näkee mut ilkosillaan paremmalla valaistuksella *nauru*
Harmi vaan et kohta pitää lähtee töihin.. tunne on molemminpuolista *uuh*
AnderS

Posts: 470

#35672 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
*ittu miten mä voin olla näin *pihkassa* Ällöä!*tirsk*
Verano

Posts: 4,649

#35673 • • Verano Merituuli

^Petunia, 25.1.2008 11:26:
Viime sunnuntain auringonpaiste jäi vähän väliin ku.. nii oli vähän *kröhm* krapula ja se kirkas valo oli vähän ärsyttävä ja tota.. tuli herättyä vasta klo14 jälkeen ja.. heh heh.. *blush*



Nooh, mekin heräiltiin muistaakseni reilusti puolen päivän jälkeen _Turusta_ viime sunnuntaina. Heräsin ekan kerran siinä joskus puolen päivän jälkeen ja ihastelin aurinkoa. Kaikki muut vielä nukku ja mulla kävi mielessä josko oisin lähtenyt vähän ulos köpöttelemään. Mut menin sänkyyn takas.. Saatinhan me toki aurinkoa kun käveltiin pari sataa metriä junalle :D Ja junassa sai sit ikkunan läpi kahtella.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#35674 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Niin hyvä päivä! Sain sen palkankorotuksen mitä pyysin! *jiihaa* *iloinen* *tanssittel* pikku hiljaa alan pääsemään sille tasolle, mikä mulle kuuluukin! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lauruska

Posts: 821

#35675 • • Lauruska nihkee
Tänään kampaajalle ja on tosi nätti päivä!
Freja

Posts: 8,775

#35676 • • Freja Sihteeri
Oli nii penteleen hyvä lounas et tuli hyvä mieli! :D

Nojoo, suurimman osan ilosta tuo kyllä toi aurinko. Aivan mielettömän ihanaa. Tää on ni jännä muutenkin koko tapahtuma, se, kun näkee valoa. Hassua.

Enää muutama tunti, tavotteetkin oli jo ennen lounasta täynnä (oon tänää ollu ihan superi ja jatkan sinä olemista ihan just), sit sali, sit vilma, sit jeeee hyvä fiilis jatkuu.

Ihana elämä, tää on vaan niin ihanaa taa elämä *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sssan*

Posts: 651

#35677 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Aurinko paistelee nätisti, bileet tiedossa illalla ja mikä parasta: Kultsi tulee kotiin työreissulta *plur*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avatar
#35678 • • Rujo Mutantti Guest
Sain kukkakimpun sidonnan kokeesta 5 sekä tänään työharjottelupaikan josta saan kuljettaa sidontamatskua kotiin ja se on vielä n. 150m päässä kotonta. Greatesticles!
pirpeli

Posts: 5,533

#35679 • • Edited pirpeli

Rujo Mutantti, 25.1.2008 12:59:
Sain kukkakimpun sidonnan kokeesta 5 sekä tänään työharjottelupaikan josta saan kuljettaa sidontamatskua kotiin ja se on vielä n. 150m päässä kotonta. Greatesticles!



Onnee :)
Kerro Henkka vielä, miten tota huonekuusta pitää hoitaa...?

Edit. Vaikka sinne huonekasvitopikkiin :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Siren

Posts: 826

#35680 • • Siren Seinäruusu
Ei saa nuolasta ennen ku tipahtaa mut nyt näyttäs lähes 100% varmalta että mä oon syksyllä kolme kokonaista kuukautta PORTUGALISSA *jiihaa* *plur* *jiihaa*

Nyt sit ostaa slurps-tonnikalaa jota oon tähän asti pongannu ainoostaan yhestä (!) kaupasta (luulis että siitä joku muuki tykkää *ding*), sit passikuvaan ja salille hikoilemaan puntin lisäks aerobinen *aplodit*

Viikonloppuna pelkkää rentoilua, AHHH *sydän*

Elämä on *iloinen*

p.s. voitin mini ässäarvasta 2 euroo *tirsk*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)