päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,609 views

Jinx

Posts: 2,615

#35641 • • Jinx Superfeminine
Ihana ku tulee lunta! Pääsee pulkkamäkeen *hih*

--
Pyllykkä

Andy

Posts: 1,019

#35642 • • Andy
turvaväli tai täyskäsi.

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

SyndroDome

Posts: 1,103

#35643 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ompas ollu kiva päivä tänään *hymy* aamul kyl olin ihan vitun seis ku kello soi taas 4.45 *nauru* mut kyl siinä joskus ysin aikaan alko sit kone käynnistymään ku oli jo kolme tuntii duunis nuokkunu ja kahvii kiskonu.

Ylityötki alko jostain syystä tänään kummasti kiinnostamaan. Tai syy oli kyllä täysin ton hienon ilman mikä tuolla ulkona vallitsee. Olin jo kledjut niskassa lähössä himaan kunnes avasin ulko-oven ja kurkkasin pihalle... Sit ei saatana! Ja käännyin välittömästi takas sisään. Oikeen hyökkäsin takasin työpisteelle :D Keli on kyllä aikas karmiva. Mä kun niin kova talven ystävä oon! :P Onneks sain sit tunnin päästä duuni kamulta kyydin himaan niin ei koko iltaa tarvinnu talvea pakoilla.

Niih ja mitäs vielä? No mitäs tässä! Kiitos kysymästä. Viel olis viikko duunia ja sit reilu viikko niin loppuu tää paskan keskellä kärvistely ja aasian aurinko odottaa *plur*

*ökkö*

Edit - Lenkki *plur* paskasta ja talvisesta kelistä huolimatta *plur*

--
Life is full of choises.

anniharha

Posts: 1,937

#35645 • • anniharha
Kohta saadaan kakkua ja karaokea ja Riikka saa maailman hienoimman pukuompelijalle suunnatun blingbling -survival kitin! Oi mä oon niin ylpeä meidän aikaansaannoksista, on timangi-booliämpäriä, itsetehtyä poikakalenteria, sokeria, ratkojaa ja vaikka sun mitä muuta välttämätöntä *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Timce

Posts: 5,381

#35647 • • Timce
Hesarille on tullut uus spora-pysäkki. *aplodit* Thank God! Nyt ei enää tarvitse kävellä sitä uuvuttavaa 100 metriä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lauruska

Posts: 821

#35649 • • Lauruska nihkee
Isi pääsi sairaalasta *jiihaa*
Jutu

Posts: 3,054

#35650 • • Jutu Blondi
Pelicans tekee sen paremmin! Olipa jännät viimeset minuutit ottelusta *hikoil*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Heli

Posts: 1,489

#35651 • • Heli vai kuka se oli
eilisen päivän :) oli kyllä se, et sisko sai tytön <3

--
ei se väärin ole.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#35652 • • Hitchhiker
Mun chilit itää *plur*, pienoisen jännityksen täytteisen odotuksen jälkeen se tapahtui.
vinsku

Posts: 749

#35653 • • vinsku huba huba
Oli hyvät karatereenit. :) Tosi hyvät.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Kultakisu

Posts: 145

#35654 • • Kultakisu una sambista
Mun koko elämä ja kaikki jutut menee tällä hetkellä niin hyvin! *hihu* en ees tiiä millon ois viimeks ollu näin hyvä tilanne *ding* tuntuu jopa et ois onnellinen ja tyytyväinen *pihkassa* voi että...
Avatar
#35655 • • Muussika Guest
Oon viime aikoina painanu joka päivä duunipäivän päätteeksi lopputyötä koululla ja kotona. Unet jääny minimiin. Tänään saatiin lopputyö tehtyä loppuun ja palautettua! *jiihaa*

Ja kun vihdoin pääsin koululta kotio joskus 21 jälkeen, ni aloin siivoomaan. Eka aattelin et imuroin vaan. Sit siivosinki myös ylähyllyn, vaihdoin lakanat, pyyhin pölyt, kuurasin kylppärin, tiskasin...

Hitto mä oon nii ylpee itestäni ku koulu on kohta purkissa ja nyt on putipuhdas kämppä, suihkunraikkaana puhtaisiin lakanoihin! *plur*

Unet jää taas minimiin, mut huomenna duunipäivän jälkeen ei tarvi tehdä mitään kotihommia, ja eka viikonloppu AIKOIHIN ku voi _oikeasti_ relata ja rentoutua. Ei ole pakko vääntää kouluhommia, ei mitään! *sydän*

Moon niin onnellinen ettäh! *plur*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#35656 • • liikkuva muna an egg on the move
Ahh, sain pari vittumaista ongelmaa ratkastua pikku koodailuprojektistani. Jos joku tietää miten pythonilla saa kunnon taulukoita tulostettua ni antaapi tulla. *joo*
Code:
Akkadian verb conjugator. Input verbs in G-infinitive. Input verb: kânu Input vowel pattern: u Verb class: Middle weak Root radicals: k'n G-STEM pres. ikân perf. ikûn pret. iktûn part. kâ'inum v.adj. kînum stat. kîn ... Dtn-STEM pres. uktanân pret. uktîn ... G-STEM PRES SG. 1c. akân 2m. takân 2f. takunnî 3m. ikân 3f. takân ...
Freja

Posts: 8,775

#35657 • • Freja Sihteeri
aamulenkki! Oli helppo saada happee ku oli tollane sää.

Alle 12h ni W on tääl *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#35658 • • anis
Vika päivä duunia. Huomenna onneks yks vapaa *plur* On tässä jo tovi raadettuki.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#35659 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Hotellit ja lennot varailtu kesäksi Ibizalle ja Barcelonaan! *hihu* *plur* Tulispa jo kesä! Niin ja tänään on perjantai! *jiihaa* Kuukauden päästä päästään jo muuttamaan.. Ja muutenkin kaikki on hyvin..*sydän* *pihkassa* Mitä nyt rahat tosi finaalissa. Tosin on tässä tullut isoja ostoksia tehtyäkin!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jone

Posts: 8,258

#35660 • • Jone Archibald Haddock
*jiihaa*

Tää viikko on ihan just ohi eikä tänään pitäis olla edes erityisen kamala duunipäivä.