päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,731 views

Freja

Posts: 8,775

#41301 • • Freja Sihteeri
Taas uus kiva päivä ja mä heräsin siihen *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#41302 • • Sunshine^82 Guest
kolmatta päivää ilman tupakkaa! *iloinen*
Jinx

Posts: 2,615

#41303 • • Jinx Superfeminine
Ihana villapaita *iloinen*

--
Pyllykkä

Mark

Posts: 7,311

#41304 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Äskeinen tekstari joka sai niin hyvälle mielelle *sydän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Takyon

Posts: 2,945

#41305 • • Takyon Möwkö

wiwi, 11.11.2008 00:37:
---
Takyon, 10.11.2008 17:58:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1815

Jumaleissön mä haluun tollasen :D

---

Onks sulla useinkin sateenvarjo-onnettomuuksista johtuvia noloja tilanteita?
:D



Ei oikeastaan. Itse asiassa mä muutenki otan sateenvarjon käyttöön yleensä vasta sitten kun muut jää jo kokonaan sisälle :D

Mut toi olis kerranki sellanen et se ei hajois koskaan ja sit lisäks toi muotoilu. Mua on aina ärsyttäny että se tikku on just siinä keskellä ja itse joutuu sit olemaan siinä varjon reunalla ja puoliksi ulkopuolella kastumassa vaikka tyhjää tilaa varjon alla olis mut siihen ei vaan pääse kun se tikku on tiellä *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#41306 • • Freja Sihteeri
Ihan loistava idea duunikaverille läksärilahjaks!

Kaiken lisäks tämäkin päivä tuntunut ja kuulostanut ihan perjantailta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jutu

Posts: 3,054

#41307 • • Jutu Blondi
Vapaapäivä! *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#41309 • • Sunshine^82 Guest

Sunshine^82, 11.11.2008 08:51:
kolmatta päivää ilman tupakkaa! *iloinen*



ratkesin.. *toktok*

vaikeeta tämä lopettaminen tai ainaskin vähentäminen.
Freja

Posts: 8,775

#41310 • • Freja Sihteeri
Saada ihmisiä iloiseksi pienillä teoilla (OKEI, dallaspullilla jotka ei ollu kovin pienitekosia mut SILTI! :D) *hihu*
Muutenkin kiva päivä, ja paranee vaan. jeii!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#41311 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 11.11.2008 10:52:
---
wiwi, 11.11.2008 00:37:
---
Takyon, 10.11.2008 17:58:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1815
Jumaleissön mä haluun tollasen :D
---
Onks sulla useinkin sateenvarjo-onnettomuuksista johtuvia noloja tilanteita?
:D
---
Ei oikeastaan. Itse asiassa mä muutenki otan sateenvarjon käyttöön yleensä vasta sitten kun muut jää jo kokonaan sisälle :D

Mut toi olis kerranki sellanen et se ei hajois koskaan ja sit lisäks toi muotoilu. Mua on aina ärsyttäny että se tikku on just siinä keskellä ja itse joutuu sit olemaan siinä varjon reunalla ja puoliksi ulkopuolella kastumassa vaikka tyhjää tilaa varjon alla olis mut siihen ei vaan pääse kun se tikku on tiellä *nauru*


Haha, mä taas oon tullu siihen tulokseen että pidemmän päälle on edullisempaa vaan unohtaa koko sadesuojaus. Mulla on tapana unohtaa aina sateenvarjo paikkaan, josta sitä ei saa takaisin. Ja sadetakki hiostaa. Lisäksi silloin kun kastumiseen on varautunut, sadetta ei tule. No juu, lantsarit vedän jalkaan jos ulkona on märjää koska märissä sukissa on suht inhaa palloilla.

Enpä ole ikinä tullut ajatelleeksi noita normi-sateenvarjoon liittämiäsi ongelmia. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

Posts: 11,768

#41312 • • sapeli jokukukamikä?
Hammaslääkärissä käynti. *hymy*

Ei sillä että mä hirveästi hammaslääkärissä käymisestä pitäisin, aina sattuu ainakin vähäsen, mutta nyt tiedän että purukaluston heikosta kunnosta huolimatta kuukauden päästä on kaikki hoidettuna. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

meisi

Posts: 327

#41313 • • meisi maiu naki
meillä oli töissä testattu meidän asiakaspalvelutaitoja mystery shoppingin avulla ja sain tosi hyvää palautetta! tuli niin hyvä fiilis :)(:
anis

Posts: 2,451

#41315 • • anis
Tänään jatkuu akupunktiokoulutus. Sain eilen niit neuloja+näytepakkauksen korvakuulia ja teetä joka auttaa vieroitusoireisiin. Tänään voisin antaa yhelle miekkoselle akupunktiota kun se nyt vaikuttais olevan sen tarpeessa =P

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jinx

Posts: 2,615

#41316 • • Jinx Superfeminine
Vaihteeksi ei sada *hihu*

--
Pyllykkä

UnityF

Posts: 15,721

#41318 • • UnityF joo just se
Ihana vkl takana tai oikeastaan jo viikon verran on ollu todella hauska "syndeviikko". *nauru*


-Mummon luona käyminen ja huomata että oli pirteempi kuin moneen viikkoon. *hymy*

-Toisen pikkubroidin tapaaminen perjantaina stadis ja käytiin shoppailee ja syömässä ja sain tän uuden läppärin mesiin. *hihu*

-Ada, Kian isosisko oli vkl täällä joten vilinää riittii koko vkl ajaksi. *hikoil**nauru*

-Iskäpäivänä annettiin iskälle farcry 2 xb360 peli, lippis ja omatekoinen kortti *sydän*

-Minä puolestani sain kullalta Lanvin Eclat d’Arpege EdP 30 ml *super**sydän*
Olin toivonnu tota tuoksua jo ikuisuuden *hih*
Kia ja Ada oli piirtäny hienot kortit ja toinen mummi tuli käymään toi aivan ihanan leppäkerttuhiiren *plur* ja mässättiin kinuskikakkuu *slurps*

-Eilen sit puolestaan taloyhtiön tilaamana putkimies tuli *uros* ja saatiin ihka uus wc-pytty mikä oltiin tilattu rikkoutuneen tilalle.*jiihaa* Eka valitus vanhasta pytystä olin jättäny jo v.97 ja siitä tasaisin väliajoin muistuttanu niitä mut mitään ei ollu tapahtunu ennen kuin nyt, et nopeeta toimintaa.. *nauru*


Tänään sit viellä uusien verhojen silittely ja laittamista niin sitten alkaa olla joulun isoimmat siivoukset takanapäin. Pakastinki on sulatettu jouluherkkuja varten & uuni pesty kinkkua ja pipareiden tuoksua varten.Ikkunatkin tuli avattuu ja pestyy joten tällä kertaa oon ajoissa liikenteessä et tarvii vain nauttia talven tulosta ja kynttiläilloista.*iloinen*
Jutu

Posts: 3,054

#41319 • • Jutu Blondi
Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi varattua hammaslääkäriin ajan. Perjantaina saan sitten kuulla tuomion noista mun leegoista *hikoil*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jammm

Posts: 38

#41320 • • Jammm
vaikka töistä ei tietoakaan niin jotenkin vaan hyvä fiilis. ja aamulla asennettu lohkolämmitinkin autoon. talvi voi nyt tulla mun puolesta *hih*