päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,364 views

Freja

Posts: 8,775

#41321 • • Freja Sihteeri
En näköjää ookaan tänää viel todennu, et tänää on kiva päivä ja mul o kiva elämä *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#41322 • • Jone Archibald Haddock
Vähänkö oon liekeissä. Liekeissä. Liekeissä.

Löydettiin tänään uudet toimistotilat. Nyt vaan venaamaan vahvistusta niiden kuukausivuokrasta ja jos se natsaa, niin vuoden alusta meillä on niin paljon tilaa ettei oikein edes tiedetä mitä sillä tehdään.

Oon niin onnellinen, että paukkaan kohta ihan soikeaksi koko jätkä.
wiwi

Posts: 1,575

#41323 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mökkeily. Syksy ja metsä ja järvi ja sienet ja kohta sauna. Ja kun nyt alkaa olla jo pimeä ja kylmä, voi lämmittää takkaa ja olla sisällä lämpimässä ja kokata ja kuunnella musiikkia. Hii.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#41324 • • Takyon Möwkö
Kävin ostamassa uuden hiiren, en jaksanut enää tuon vanhan kettuilua. Samalla katosi myös "häntä" ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

hemuz

Posts: 2,178

#41325 • • Edited hemuz kätevä emäntä
Kävin hakee digiboksin postista ja sit ostin samalla läppärin synttäri/joululahjaks :)

plus kämppä siisti ja syömingit murun kanssa ^^
Avatar
#41326 • • Muussika Guest
''Ansku, täällä on kivaa hoitoa.''

*plur*

Niiiin hyvä aamu ja päätös työyölle! :)
JaUHomAto

Posts: 395

#41328 • • JaUHomAto väärä nimi
huone järjestetty uusiks, aurinko paisto päiväl, ja sit sain viel haettua uudet kielet kitaroihin *hihu*
UnityF

Posts: 15,721

#41329 • • UnityF joo just se
Sain laitettuu galleriaan pitkästä aikaa uusia kuvatuksia Kiasta ja samalla lähetin ison kasan kuvia kehitykseen ifille.. *onnellinen koneen omistaja**jaksaa hehkuttaa* *hih*
Avatar
#41330 • • Galadhan Guest
Uus 24" hd-näyttö. *hihu* Halvin mahdollinenhan tää on, mutta maksoi saman verran ku edellinen 17" Acer viis vuotta sitten ja parannus on aika huikea.
Nomade

Posts: 182

#41331 • • Nomade 1:100 000
Lähden huomenna belgiaan asti katsomaan rakasta :) ollaan oltu yli kuukausi erossa, en malta odottaa, perhosia vatsassa <3

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

anis

Posts: 2,451

#41332 • • anis
Pistin eilen koulutuksen jälkeen parille frendille akupunktiota, ne oli ihan innoissaan. Sitten juotiin vielä Detox teetä vieroitusoireisiin (vaikka eihän meillä mitään sellaisia ole mutta piti kokeilla) ja chillailtiin. Olipas kivaa =)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jinx

Posts: 2,615

#41333 • • Jinx Superfeminine
Teetä ja sympatiaa *plur*

--
Pyllykkä

-Kerttu-

Posts: 4,542

#41334 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kävin hierojalla! *hihu*

Nyt tosin on olo kuin hakatulla! *nauru* Mä luulin, et mun selkä on vähän jumissa, mut sehän on aivan totaalisen jumissa! Kunnon perunapelto meikeläisen selkä. Ei se hieroja päässyt kuin vähän alkuun! Pitää mennä ens viikollakin! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pirpeli

Posts: 5,533

#41335 • • pirpeli

Super-Kerttu, 13.11.2008 10:45:
Kävin hierojalla! *hihu*

Nyt tosin on olo kuin hakatulla! *nauru* Mä luulin, et mun selkä on vähän jumissa, mut sehän on aivan totaalisen jumissa! Kunnon perunapelto meikeläisen selkä. Ei se hieroja päässyt kuin vähän alkuun! Pitää mennä ens viikollakin! *joo*



*aplodit*! Mä kävin kans :) Toissapäiväsen ekan kerran jälkeen tosin särki 2 päivää päätä, mutta kyllä se siitä :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#41336 • • sapeli jokukukamikä?
Hih, nyt on eka hieno joululahja keksitty. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#41337 • • Freja Sihteeri
Mulla on ihania työkavereita <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#41338 • • Hitchhiker
Sain pöllitystä fillarista vakuutuksesta rahat (toisaalta en tiedä onko tämä, päivän =) vai =(...) ja tuli sitten otettua samalla siitä 450 € takkiin.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#41339 • • Aurinkoneiti
Mukava työpäivä terveyskeskuksen vuodeosastolla.
Takyon

Posts: 2,945

#41340 • • Takyon Möwkö
Posti toi hyvää musiikkia, mutta sen lisäksi aivan superiloinen yllätys kun cd olikin tehty "vinyyliksi", eli levyn kuvapuolelle on kaiverrettu urat ja koko lätty on läpimusta ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.