Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1

140 posts, 7 pages, 96,104 views

nomic

Posts: 4,120

#81 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
Tuotas noin IP-ositten perustella en voi laitonta henkilörekisteriä kerätä, koska sen perusella voi selvittää vain kaupungin ja maan jossa asutte ja jos olette netissä 3G/4G-verkolla niin silloin en see teidän olinpaikka selville maantieteellisesti, paitsi tietysti operaattorin.



Siinä vaiheessa kun yhdistät tietoja toisiinsa, pidät niistä selkeää kirjaa (tietokanta, tekstitiedosto, huonosti obfuskoitu jar-tiedosto...) niin, että tiedot on yhdistettävä henkilöihin ja et mainitse asiaa esimerkiksi sivuillasi saati ole saanut lupaa henkilöiltä, on se laiton. Asian pystyt oikaisemaan muutamalla eri tavalla. Se että haluat pitää moista jatkossakin (suostun tähän itse) meinaa, että sulla pitäisi olla lupa niiltä joiden tietoja olet napsinut, ja mahdollisesti se tieto on myös saatavilla. Aivan samalla tavoin jos haluan tietää mitä tietoja Facebook pitää minusta, on mulla oikeus saada se data haltuuni. :)


Siis olette pingstate.nu ja täällä väittänyt että en muka osaa koodata.. Noniin nyt näätte että osaan ja tämän toidstaa mm. tuo kuvatiedosto, joka randomilla genereoi uuden kuvan joka sivulatauksella ja hakee taustakuvat kaikista niistä kuvista mitä teikäläiset tänne postailee.



Varmasti näilläkin foorumeilla, joiden lisäksi myös suomalaisilla ohjelmointifoorumeilla on asiasta keskusteltu. Silloinkin tosin meno meni tämmöiseksi:


Loppuu tollainen typerä vastaan väiittäminen. Ekkä sinä kyllä tasan tiedä kuka ees olen. Ja en osta Elisa-vahtia vain siksi, että voi sitten kuvata itsestäni kokoajan 24/7/1 Tosi-TV:tä nettiin ettei minun elämsätä jää kenellekkään mitään epäselväksi. Mulla on parempaakin tekemistä kuin aina vaan todistella asioita Interwebissä ja väitellä kaiken maailma luusereiden kanssa netissä, jota eivät oikeesti ole sitä mitä ne väittää olevansa.
Eikä minua kiinnosta teidän kysymyksetkään joita esitätte kun epäilette minua.



Toiselta foorumilta vastaavalla käyttäytymisellä saitkin banaania. Tuo kuvatiedosto ei itsessään kerro osaatko koodata vai ei, koska tommosen tekee vaikka olisi pari viikkoa ohjelmointikokemusta taustalla. Halvimmillaan copy-pasteilulla saa tuommoisen aikaiseksi, seuraava taso on, että saat luotua sen alusta loppuun itse, mutta koodi itsessään on luokattoman huonoa. Kolmas ja toivottavasti totuudenmukaisin taso on, että koodi on selkeää, nopeaa ja helposti kontrolloitavissa.

Loppukevennykseksi: http://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/19777-koodausvitsi/sivu-1
Uskon silti että 3,5vuoden aikana taidot on jo parantunut, vaikkakaan ikuisuuksia vanhoista rageiluista ei ole opittu mitään. :)
T3k

Posts: 1,221

#82 • • T3k semmonen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---


Loppukevennykseksi: http://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/19777-koodausvitsi/sivu-1
Uskon silti että 3,5vuoden aikana taidot on jo parantunut, vaikkakaan ikuisuuksia vanhoista rageiluista ei ole opittu mitään. :)



ja mä kun luulin et masa on persaukinen, vaan ei :

lainattua tuolta
"Ydinkysymys: Miten sinä tekisit tempun että pääset asiakassuhteeseen josta laskutat yhteensä 72000 EUR ALV 0%. Huom! 12 kk projekti ja laskutus pienissä erissä 2 vk välein.

Te koitatte kovasti arvostella, jonka mun asiakaat esim. tulkitsee kateudeksi ja suutuu teille"

kyllä on Perkule massia! Miks sitä velkaa o tarvinnu sit ottaa?
RiD

Posts: 2,817

#84 • • RiD Nukemi

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

kyllä on Perkule massia! Miks sitä velkaa o tarvinnu sit ottaa?
---


Perkeleen kalliin pokat.



Tai viidet. Ja takki kans.

--
*super* *possu*

mark hamilton

Posts: 439

#86 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---


Niin ja julkisesti en saa vielä pitää Certified Microsoft ISV Partner -logoa mun nettisivuilla koska mun pitää hommata ensin 2 kpl vakituisessatyösuhteessa olevia MCPD:tä ja yksi asiakas, joka minulla jo on mille olen myynyt mm. Microsoft Server 2003, tms. Ja on toinenkin jolle olen myynyt aikoinaan Microsoft Windows Server 2003:en. Tällä hetkellä liikevaihto riittä hatarasti vain minun omaan palkkaan ja jonain kuukauksina saan 0 €. Tämän takia joudun käymään vakituisella sopimuksella kokoajan "oikeissa töissä".. mut joo 2 MCPD:tä saan TE-keskukseta ilmaiseksi, jos nämä tulevat minulle 2 vuodeksi palkattomaan työharjoitteluun opiskelemaan MCPD:ksi.

PSS: Tässä yksi projekti jonka myin 2006 maksavalle asiakkalle:
http://kotisivut.planeetta.net/beng/coma/wscx.cls/main
---

Toi sun linkkis johtaa takas planeetan kotisivulle... Mitä vittua sä vedät jätkä?



Muuhun en ota kantaa mutta tuohon sanon, että Planeetta Internet Oy tilasi tuohon Parels Site Builderiin minta 100 leiskaa vuonna 2006 syksyllä. Ei mitään muuta. Joten en puhu mitään paska.

Niinkuin en tuossa ylempänäkän minun omassa kuvauksessa.

Niin jos minulla ei muka ole rahoitusta jostain niin mites kuvittelet, että olen hankkinut alla olevat?

Video Cameras:
- 1 x Zoom Q3HD | 250 €
- 1 x GoPro HERO3: White Edition | 250 € + lisävarusteet 80 €
Music Production Hardware:
- 1 x Native Instruments Traktor Kontrol S4 | 888 €
- 2 x Native Instruments Traktor Kontrol F1 | yht 500 €
- 1 x Native Instruments Maschine MK2 White | 600 €
- 1 x M-Audio KeyRig 49 | 110 €
- Pair of M-Audio BX5 D2 | 250 €
Music Production Software:
- Native Instruments Reaktor | 500 €
- Native Instruments The Mount | 100 €
- Native Instruments Razor | 70 €
- Native Instruments Traktor Pro 3 | 0 €
- Native Instruments Massive | 0 €
- Native Instruments The Finger | 70 €
- Native Instruments Monark | 100 €
- Steinberg Cubase Elements 6 | 100 €
- Steinberg Cubase Elements 7 | 100 €
- Steinberg Wavelab 8 | 100 €
- Adobe Master Collection CS5 | 3600 €
- Adobe Master Collection CS6 | 3600 €
- NewTek Lighwave v9 WizCad-suite | 1220 €
- Anark Studio 2.5 | 1000 €
- Anark Studio 4.0 | 3600 €
- Anark Gameface | 30000 €

Maschine Expansions:
- Conant Gardens | 49 €
- Dark Pressure
- Drop Squad | 49 €
- Helios Ray | 49 €
- Platinum Bounce | 49 €
- Pulswerk | 49 €
- Raw Voltage | 49 €
- Transistor Punch | 49 €
- Lazer Dice | 49 €

Light effects:
- 3 x AmericanDJ Micro Hypnotic Lazer | 100 €
- 1 x eurolite LAS-8 3D Lazer | 100 €
- 3 x BEAMz Cronus Animation Lazer | yht 1500 €
- 1 x BEAMz Hyperion Animation Lazer | 600 €

5 x Atlassian JIRA | yht 50 €
2 x Atlassian Confluence | yht 20 €
1 x Polarion ALM | 20000 €
1 x Atlassian Fisheye/Crucible | 20 €

etc.


Lopuu se v äitösten esittäminen meikäläisestä!
J Raninen

Posts: 950

#87 • • Edited J Raninen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
Music Production Software:
- Adobe Master Collection CS5 | 3600 €
- Adobe Master Collection CS6 | 3600 €
- NewTek Lighwave v9 WizCad-suite | 1220 €
- Anark Studio 2.5 | 1000 €
- Anark Studio 4.0 | 3600 €
- Anark Gameface | 30000 €



Miten nämä liittyy musiikin = äänen tuottamiseen mitenkään?

Ja se suurin kysymys on edelleenkin: mitä se hintalappu siellä vehkeiden perässä mihinkään vaikuttaa, jos sä et jaksa harjotella käyttämään niitä niin, että saisit jotain kuuntelukelpoista niistä pihalle? Viettäsit edes puolet tuosta videoiden tekemiseen ja muun vaahtoamiseen kuluneesta ajasta treenaamalla.

Edit: Ja mistä ihmeestä sä oot kääntäny Traktor 3:n? Vai pyöristitkö vaan 2.6:n?
T3k

Posts: 1,221

#88 • • T3k semmonen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


-

Niin jos minulla ei muka ole rahoitusta jostain niin mites kuvittelet, että olen hankkinut alla olevat?



Etkös sä just joku aika sitte itkeny ku o velkaa nii pirusti? Mite se ny o, onko sitä massia vai ei?

Koita nyt se ees päättää. Pitää edes yhestä jutusta kii.

eihän sillä siis mitää merkitystä oo, eikä se varsinaaisesti kiinnosta. pointti on vaa siinä ettet itekkää oikei tiedä mistä sä vauhkoat..?

Ja sä saisit pistää varmaa miljoonia lisääki kii vehkeisii, ja silti näis sun virityksis ei olis häivän vertaa järkeä.
Ps. koska se tribute 2 tulee?
Juhgu

Posts: 7,921

#89 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
Tuotas noin IP-ositten perustella en voi laitonta henkilörekisteriä kerätä, koska...



IP-osoite on yksilöitävissä talouteen, ja viranomaisen sana painaa tässä asiassa enemmän kuin sinun mielipiteesi. Ks. esim. Tietosuojalautakunta 2/936/2005:

"Tietosuojalautakunta katsoi, että IP-osoitteet ovat pääsääntöisesti henkilötietoja. - - tiedot heidän käyttämistään IP-osoitteista olivat henkilötietolaissa tarkoitettuja arkaluonteisia henkilötietoja.

Henkilötietolaki puolestaan säätää henkilötietojen keräämisestä moniakin asioita. Esimerkiksi että tietoja ei saa kerätä ilman henkilöiden suostumusta, tiedon kerääminen ei saa rikkoa henkilöiden yksityisyyttä, tietoja on käsiteltävä huolellisesti ja niin edelleen.

Henkilötietolakia tuskin tarvitsee alkaa avaamaan sen enempää - riittänee todeta että henkilötietojen kerääminen salaa jonkun kuvaskriptin välityksellä ja niiden huutelu forumilla "klubituksen vastaisen sodan" nimissä, tai ohjelmoinnin alkeiden esittelyn takia, on aika vitun huono idea.


Lisäksi sulla on tapana huudella eri mieltä kanssasi oleville ihmisille että vedät niitä turpaan. Ks. laiton uhkaus jne.


Mutta eihän näistä oikeasti kukaan jaksa mitään syytteitä nostella. Tarkoitan vaan että on aika huvittavaa että selität jotain poliiseista ja lakimiehistä replykuvien yhteydessä, kun samaan aikaan itse kuitenkin hölmöilet tällä lailla.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

typo

Posts: 685

#90 • • typo Testaaja
En pitäisi tätä IP-osoitteiden kalastelua *ihan* niin pahana juttuna (joskaan en silti millään tavalla hyväksyttävänä) jos se kohdistuisi vain tiettyihin yksittäisiin henkilöihin (kehenkään sinänsä suoranaisesti viittaamatta), mutta se, että tällä tavalla kerätään jokaisen threadia edes ohimennen katsovan tiedot kyllä haroo meikäläisen karvoja väärään suuntaan aika lujaa.

Ystävämme Morfin Mafor, olethan vastuullinen netinkäyttäjä ja poistat tuon kuvan ja/tai kaikki vastaavat, kiitos.

-typo

--
.psychedelicious.

RiD

Posts: 2,817

#92 • • RiD Nukemi

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:

Missasinpas taas yhden keharitopicin ;<




Mitään et oo missannu, vielä on aikaa! Mukaan vaa. Kuulemma sota on päällä jne.

ME TARVITAAN SUA!

--
*super* *possu*

mark hamilton

Posts: 439

#93 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

---
Music Production Software:
- Adobe Master Collection CS5 | 3600 €
- Adobe Master Collection CS6 | 3600 €
- NewTek Lighwave v9 WizCad-suite | 1220 €
- Anark Studio 2.5 | 1000 €
- Anark Studio 4.0 | 3600 €
- Anark Gameface | 30000 €

---


Miten nämä liittyy musiikin = äänen tuottamiseen mitenkään?

Ja se suurin kysymys on edelleenkin: mitä se hintalappu siellä vehkeiden perässä mihinkään vaikuttaa, jos sä et jaksa harjotella käyttämään niitä niin, että saisit jotain kuuntelukelpoista niistä pihalle? Viettäsit edes puolet tuosta videoiden tekemiseen ja muun vaahtoamiseen kuluneesta ajasta treenaamalla.

Edit: Ja mistä ihmeestä sä oot kääntäny Traktor 3:n? Vai pyöristitkö vaan 2.6:n?



Kuule vatipää.. nillä tehdää tehdän musiikkivideoiden videoeffeketjä.. noi mulle kyseiset tahot antoi ilmaiseksi sponsorina liikeidean perusteela..

Olete muuten väitäneet TÄÄLLÄ ja IRCISSÄ naisille että tavoittelen vain niiltä pillua.. miettikää niden tunteta SAATANA! Se että vain sitä tavittelen EI pida paikkansa.. ja mua vitutta SE, että yksi bilejärkkäri on tästä syystä kieltäynyt antamasta mulle keikkoja..

Te ootte vaan kateellissia paskoja kuten kaikki täätää reaaliemässä sanoo.

Pikku vikki:
http://www.beatport.com/label/i4ware-records/36372
mark hamilton

Posts: 439

#94 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:

En pitäisi tätä IP-osoitteiden kalastelua *ihan* niin pahana juttuna (joskaan en silti millään tavalla hyväksyttävänä) jos se kohdistuisi vain tiettyihin yksittäisiin henkilöihin (kehenkään sinänsä suoranaisesti viittaamatta), mutta se, että tällä tavalla kerätään jokaisen threadia edes ohimennen katsovan tiedot kyllä haroo meikäläisen karvoja väärään suuntaan aika lujaa.

Ystävämme Morfin Mafor, olethan vastuullinen netinkäyttäjä ja poistat tuon kuvan ja/tai kaikki vastaavat, kiitos.

-typo



He.. on postettu jo.. mutta syytit minua joten IGNORE!!!!1
T3k

Posts: 1,221

#96 • • T3k semmonen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:



Olete muuten väitäneet TÄÄLLÄ ja IRCISSÄ naisille että tavoittelen vain niiltä pillua.. miettikää niden tunteta SAATANA! Se että vain sitä tavittelen EI pida paikkansa.. ja mua vitutta SE, että yksi bilejärkkäri on tästä syystä kieltäynyt antamasta mulle keikkoja..

Te ootte vaan kateellissia paskoja kuten kaikki täätää reaaliemässä sanoo.



Tää on kyl parasta internettiä koko viikolla.

TL;DR : mogulin bisnekset kusee kun muut on puhunu pahaa naisille masasta

ps.mimmonen on reaali emä?
Kriss G

Posts: 1,492

#97 • • Kriss G Wir brauchen bass
Ihan pienenä välikysymyksenä tähän aamuun, oliks tää morfin mafer ehkä se sama jätkä joka joskus valitti et pillua ei tipu jos ei ole kumipaitaa?

Siis vittu oikeesti kumipaita mitä helvettiä :DD

--
DESTROY ALL HIPPIES

T3k

Posts: 1,221

#98 • • T3k semmonen
#mr-dj.org
00:13 < Mafer> http://www.beatport.com/release/betrayer-and-drill-re-edit/1197158 <- no ni.. i4ware Records on nyt virallinen and come to be it for ever.. ja
mitäs vittuu te ootte naiselle väittänyt täällä MITÄ VITTUU!!
että tavotten vaan pilluu! HÄ! Nimiä jotka väitää minusta
asioita täällä on jo Poliisn rekisteriää.. ja erinäiet jutut
menee Käräjille kun teen vainn Poliisin pyytämt...
00:13 < Mafer> ...työn kuten teidän...
00:13 < Mafer> ...henkilöllisyyhdet selvitän heidän luvalla ja puOlesta.. eli
pikku vikki.. joten loepttakaa tuhomasta minun itse tuntoa
väittämäälä kateelisen että mun musa on muka paskaa.. bye bye!






jep jep
Kriss G

Posts: 1,492

#99 • • Kriss G Wir brauchen bass

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

ja mua vitutta SE, että yksi bilejärkkäri on tästä syystä kieltäynyt antamasta mulle keikkoja..



http://www.beatport.com/label/i4ware-records/36372



Ollaan tässä puoli kuumeisesti Janezkin kanssa mietitty et ketähän vitun noboja ja nolifeja me otetaa tammikuun Furyyn soittamaan. Proteusta ja Sasha F:ää mietittiin, et neki luuserit sais edes yhet keikat ens vuodelle mut oisko tää Morfin Mafer kova? Tällä kaverilla on ainaki asenne kohdillaan. Ehkä pitää bookkaa tää jätkä. Oon ollu liian keskittyny edamiin ja bass musiciin viime aikoina ni suomalaiset superlupaukset on jääny tsekkaamatta.

täs viel ihan vitun vaikee video Van Dammesta:

&hd=1

--
DESTROY ALL HIPPIES

k-0ne

Posts: 228

#100 • • k-0ne SESSIONS2

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:

#mr-dj.org
00:13 < Mafer> http://www.beatport.com/release/betrayer-and-drill-re-edit/1197158 <- no ni.. i4ware Records on nyt virallinen and come to be it for ever.. ja
mitäs vittuu te ootte naiselle väittänyt täällä MITÄ VITTUU!!
että tavotten vaan pilluu! HÄ! Nimiä jotka väitää minusta
asioita täällä on jo Poliisn rekisteriää.. ja erinäiet jutut
menee Käräjille kun teen vainn Poliisin pyytämt...
00:13 < Mafer> ...työn kuten teidän...
00:13 < Mafer> ...henkilöllisyyhdet selvitän heidän luvalla ja puOlesta.. eli
pikku vikki.. joten loepttakaa tuhomasta minun itse tuntoa
väittämäälä kateelisen että mun musa on muka paskaa.. bye bye!






jep jep




Pitäsköhän joinaa mister deejii orgille ihan vaan ton sekoilujen takia :)